Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita, jotka oikeastaan tykkäävät maskeista?

Vierailija
13.04.2021 |

Kauheasti valitusketjuja vaan, mutta onko muita, joiden mielestä maskin kanssa on kivempi olla kuin ilman? Minusta on ainakin ihanaa käyttää maskia ja olla sen takana piilossa, ja maski onkin alkanut tuntua ihan omalta jutultani. Tunnen myös valtavaa ylpeyttä, kun laitan sen päälle.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siitä piiloutumisesta. Pipo vielä syvälle päähän, niin tututkaan ei välttämättä tunnista. 

Vierailija
22/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä tähden juuri naisten pitää olla maskiuskossa. Tämä paperinaama-armeija ei tee silmälle höpöä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta hyvää syytä:

Kiva kun voi turvata toisten/omaa terveyttä

Hyvä kun meillä on mahdollisuus maskeihin ym. monessa maailman maassa ei ole

Maski kertoo, että olet fiksu ja älykäs, koska haluat suojata/suojautua koronalta

Näin siitepölyaikana suojaa lievittää allergiaoireita

Maskin kanssa ei tarvi meikkiä, jos ei

halua

Pakko kysyä tuohon viimeiseen - onko ilman maskia siis pakko meikata, jos ei halua? Muistelen kyllä itse nähneeni meikittömiä ihmisiä myös ennen maskeja. 

Vierailija
24/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskisuositus poistuu pian ja niitä jotka jatkavat naamavaipoissaan kulkemista katsotaan pitkään ja naureskellen 😂

Itse luulen ja vähän toivon, että maskinkäyttö jatkuu koronan jälkeenkin aasialaistyyppisesti. Siellähän on käytetty jo vuosikymmeniä maskeja niissä tilanteissa, kun on itsellä joku nuha tms. Erittäin kohteliasta ja toiset huomioivaa. Kynnys maskin käyttöön tulee olemaan pienempi. Tietty jotkut törpöt eivät tätäkään hyväksy.

Vierailija
25/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi lopettaa maskin käyttöä ollenkaan!  Tykkään käyttää!

Vierailija
26/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla sellaista, että saa hyvää mieltä siitä, että joutuu käyttämään maskia ylemmän auktoriteetin määräyksestä? Vapauttavaa, kun voi vaan totella.

Vierailija
27/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ei tarvitse meikata ja harva tunnistaa, ja kunnollisilla apteekin maskeilla ei tunnu että tukehtuu, halvemmilla kyllä-

Vierailija
28/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maski on loistava näin siitepöly aikana!

Vierailija
29/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enpä tykkää. Naisilla maski on ikävä kapistus kun ei näy kuin silmät. Oli se ennenkin haastava arvailla meikin alla lymyävää ulkonäköä mutta nyt ei ole edes toivoa.

Mutta monessa maassahan on jo aiemmin ollut naisilla kasvot peittävä asuste, ja itse veikkaankin, että maskien myötä se tulee meillekin. En ainakaan itse naisena haluaisi muiden näkevän kasvojani, haluaisin valita itse, kuka minut näkee. Ja mieluiten näyttäytyisin vain lähipiirille. Muille olisin ikäänkuin vain joku hahmo. 

Vierailija
30/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskifanaatikot voisivat ottaa seuraavan askeleen ja alkaa käyttämään burkhaa! 👻

Vierailija
31/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipähän tarvii enää meikata kun silmät.

Yks huono puoli että ei meinaa tunnistaa vastaantulevia tuttuja kun maski päällä kaikki näyttää samalta.

Näin introvertille tuo viimeisenä mainitsemasi juttu on suuren suuri plussa! :D

Vierailija
32/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskisuositus poistuu pian ja niitä jotka jatkavat naamavaipoissaan kulkemista katsotaan pitkään ja naureskellen 😂

Mitä väliä mitä muut ajattelee. Ainahan joku on tuomitsemassa teit niin tai näin. Itse käytin maskia jo viime vuoden helmi-maaliskuussa ja silloinkin jengi tuijotti pitkään. Eipä minua haitannut olen pysynyt terveenä.

Vierailija
33/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En säästäisi sekuntiakaan aikaa maskittamalla pääni. Joku nainen voi säästää puoli tuntia kun ei tarvi meikata; senku sujauttaa viidessä sekunnissa turvakipon aloilleen

Vierailija
34/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ei tarvitse meikata ja harva tunnistaa, ja kunnollisilla apteekin maskeilla ei tunnu että tukehtuu, halvemmilla kyllä-

Minulla on myös tämä, että ihanaa liikkua tunnistamattomana. Vähän kuin voisi hetken aikaa olla olematta. Aika ihanaa! En ainakaan itse haluaisi, että minut huomataan.

Vierailija
35/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kanssa. Maskin takana saa olla piilossa ja anonyymi. 

Sinänsä outoa, etteivät salaliittoteoreetikot tykkää, vaikka samalla ovat huolissaan siitä, että isoveli valvoo.

Vierailija
36/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytän muutenkin vähintäänkin viikottain. Tulisi harraste hommissa turhan paljon pölyä nokkaan

Vierailija
37/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tykkään siitä, kun hengitän hiilidioksidipäästöjäni (tulee kiva pöhnä) ja ei tarvi näyttää koko naamataulua. Toivottavasti ne jäisivät pysyväksi osaksi arkeamme ja nukkuessakin olisi pakko pitää maskia!

Vierailija
38/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään myös. Ihan uskomaton fiilis oli ensimmäisiä kertoja kun maskia piti ja seisoskelin kassajonossa ja tajusin miten rennosti pystyin olemaan. Yleensä alkaa ahdistaa ja jos pitkään joutuu olemaan saa tosissaan yrittää pitää itsensä kasassa ettei pamahda paniikkikohtaus. Mulla on ystävä jolla on myös paniikkihäiriö eikä hän juurikaan kykene pyörimään kaupoilla, mutta nyt maskin kanssa hänenkin elämänsä on inhimillisempää. On ollut ihana nähdä se muutos hänessäkin. Toivottavasti tästä ei olla ihan heti luopumassa. Jatkossa jos on ainoita jotka maskia pitävät joutuu vain katseiden kohteeksi ja sekös ahdistaisi.

Vierailija
39/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinäinen mies kirjoitti:

Minkä tähden juuri naisten pitää olla maskiuskossa. Tämä paperinaama-armeija ei tee silmälle höpöä

naiset arvostavat turvallisuutta enemmän kuin vapautta ja antautuvat helposti sosiaalisille paineille, miehillä se on toisin päin.

Vierailija
40/86 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Asperger ja sen takia välillä outoja ilmeitä. Maski on luonut turvaa sekä sen takia että se peittää ilmeet, että myös sosiaalisuuteen liittyen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän