Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset! Oliko teillä nuorena kaveripoikia, siis poikia, joiden kanssa olitte paljon, mutta ei ollut mitään seksuaalista koskaan?

Vierailija
12.04.2021 |

Minulla oli, yövyinkin hänen luonaan eri huoneessa. Toinenkin oli vuosikausia, hän olisi halunnut jotain muuta ja kerran hiukan onnistui, mutta olimme silti vain kavereita vuosikaudet.

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä esim. kävin tossa päälle nelikymppisenä "kaveripojan" kanssa viikon "etelän"reissulla. Sinkkuja molemmat siinä kohtaa, omissa huoneissa asuttiin. Tunnettu jostain 10-vuotiaista. Hauska huomata kuinka ilman muuta oletettiin kaikkialla että ollaan pariskunta, lomaosakemyyjä esim ei voinu millään käsittää.

ts. sinä olit eronnut, kaveripoika ollut sinkku nelikymppiseksi asti.

Pojalla oli kolme lasta ja avioero, mulla avoero, ei lapsia.

Ok.

Kuvio jonka minä olen huomannut on se että kaveripojat joiden kanssa tuollaista tehdään, ovat hämmästyttävän usein sinkkuja.

Ja syyhän on selvä. Naiselle tuossa ei ole mitään outoa, koska nainen on seksuaalisessa mielessä valikoivampi. Etenkin jos puhutaan irtoseksistä, miehen on siten oltava huipputasoa.

Jos taas mies voi olla naisen kanssa reissussa yhdessä, kenties jopa lähikontaktissa, niin että pysytään kaveritasolla...on mies seksuaalisesti vaaraton. Liian arka tai herrasmiesmäinen ottamaan seksuaalista eloitetta käsiin, demiseksuaali, tai jopa seksuaalisesti haluton.

Sellainen mies ei sytytä naisia. Suosittujen miesten kanssa ei tuollaista tehdä, he reissaavat kaveriporukalla, tai jos naisen kanssa lähdetään niin on todennäköistä että jotain tapahtuu.

Siksi vaikka naiselle kaverinaisena oleminen on kohteliaisuus (miestä kiinnostaa muukin kuin naisen seksuaalisuus), miehelle asia on päin vastoin.

Meillä on ollut sellainen kakaroista asti tuttu porukka jossa ollaan reissattu, mökkeilty ym. vaihtelevilla kokoonpanoilla, joskus joillain ollut puolisot mukana, joskus ei. Keskinäistä säätöä ei ole ollut.

Vierailija
102/103 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä oli näitä kaverityttöjä mutta kun alkoi seurustella kanssani nuo kaveritytöt jäivät. En tiedä miksi. Itse en mitenkään kieltänyt tapaamisia tai muuta yhteydenpitoa.

Mä olen huomannut saman omista miespuolisista kavereista. Kun tyttöystävä on tullut kuvioihin, mä olen tipahtanut matkasta. Ehkä ne sitten on elätelleet jotain toivoa tai olen ollut joku suunnitelma d, vaikka mitään ei koskaan ole sanoneetkaan 😅 Itsellä ei kyllä ole ollut romanttisia tunteita heitä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä esim. kävin tossa päälle nelikymppisenä "kaveripojan" kanssa viikon "etelän"reissulla. Sinkkuja molemmat siinä kohtaa, omissa huoneissa asuttiin. Tunnettu jostain 10-vuotiaista. Hauska huomata kuinka ilman muuta oletettiin kaikkialla että ollaan pariskunta, lomaosakemyyjä esim ei voinu millään käsittää.

ts. sinä olit eronnut, kaveripoika ollut sinkku nelikymppiseksi asti.

Pojalla oli kolme lasta ja avioero, mulla avoero, ei lapsia.

Ok.

Kuvio jonka minä olen huomannut on se että kaveripojat joiden kanssa tuollaista tehdään, ovat hämmästyttävän usein sinkkuja.

Ja syyhän on selvä. Naiselle tuossa ei ole mitään outoa, koska nainen on seksuaalisessa mielessä valikoivampi. Etenkin jos puhutaan irtoseksistä, miehen on siten oltava huipputasoa.

Jos taas mies voi olla naisen kanssa reissussa yhdessä, kenties jopa lähikontaktissa, niin että pysytään kaveritasolla...on mies seksuaalisesti vaaraton. Liian arka tai herrasmiesmäinen ottamaan seksuaalista eloitetta käsiin, demiseksuaali, tai jopa seksuaalisesti haluton.

Sellainen mies ei sytytä naisia. Suosittujen miesten kanssa ei tuollaista tehdä, he reissaavat kaveriporukalla, tai jos naisen kanssa lähdetään niin on todennäköistä että jotain tapahtuu.

Siksi vaikka naiselle kaverinaisena oleminen on kohteliaisuus (miestä kiinnostaa muukin kuin naisen seksuaalisuus), miehelle asia on päin vastoin.

Meillä on ollut sellainen kakaroista asti tuttu porukka jossa ollaan reissattu, mökkeilty ym. vaihtelevilla kokoonpanoilla, joskus joillain ollut puolisot mukana, joskus ei. Keskinäistä säätöä ei ole ollut.

Tuo on eri asia.

Kaveripojalla tarkoitetaan jotain muuta kun ketä tahansa miestä kaveriporukassa.

Kaveripoika on sellainen mies jonka kanssa vietetään aikaa kahdestaan ja mahdollisesti puhutaan henk koht asioista, parisuhteista ja tunteista. Kaveruus on eräänlainen yhdistelmä tyttöjen keskeistä kaveruutta ja seksitöntä parisuhdetta.

Erikseen on myös palvelijamiehet jotka roudaavat muuttolaatikot ja kuskaavat baariin.