Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erittäin paha hirsutismi

Vierailija
12.04.2021 |

Onko kokemusta erittäin pahasta hirsutismista, mistä sait avun? En kestä enää terveydenhoitajien kauhistelua ym.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt kuvan miehestä, jonka koko naama oli karvan peitossa. Oletko sellainen?

Vierailija
2/8 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene gynelle, jos sulla on myös pcos. Valitettavasti ei ole hoitokeinoa, mutta tsekkaa ettet käytä sellaista e-pilleriä, joiden haittavaikutuksissa on hirsutismi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pcos ym on pois suljettu. Sen jälkeen todettiin että sellaista se vai joskus on. Kreikassa monella naisella on parta ja viikset, heh heh. Kosmetologi keryoi nähneendä dokkarin susinaisesta.

Että jos joku tietää hyvän hoitomuodon, niin kiitos.

Vierailija
4/8 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos karvasi ovat tummia, niin laserilla lähtee ja tilanne paranee merkittävästi. Kallista se tosin on. Spirolactone auttaa myös ja tietyt e-pillerit ja estrogeeni, mutta kaksi jälkimmäistä ei käy, jos sinulla on migreeni tai tukostaipumus tai muita riskitekiköitä kuten tupakointi ja ylipaino.

Jos tilanne on kestämätön, niin mene ysityiselle gynelle, itse sain aikoinaan sellaiset napit, että jalkakarvatkin katosi. En kyllä pystynyt niitä pillereitä syömään, koska sivuoireet olivat niin pahat. Trannaisiltakin saadaan karvat pois, joten miksei sitten sinulta. Lääkkeen ja laserin yhdistelmällä.

Vierailija
5/8 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoimmalla pääset, kun annat olla. Jos naama on täysi karvaa, keskity sheivaamaan sitä. Muuten jätät rauhaan. Pitkät hihat ja lahkeet. Kesällä pahimmilta helteillä sheivaus, jos tarttee hameessa ja hihattomassa ihmisten ilmoille lähteä.

6/8 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista. Olen nähnyt amerikkalaisissa sarjoissa näitä reppanoita. 

Et kai ole anorektikko?- Kysymys voi olla tyhmä mutta muistan kun koulukaverilla oli paksu karva koko kropassa paitsi naamassa ja hän oli ylilaiha.En silloin ymmärtänyt tätä anoreksiaa. 

Vierailija
7/8 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos karvasi ovat tummia, niin laserilla lähtee ja tilanne paranee merkittävästi. Kallista se tosin on. Spirolactone auttaa myös ja tietyt e-pillerit ja estrogeeni, mutta kaksi jälkimmäistä ei käy, jos sinulla on migreeni tai tukostaipumus tai muita riskitekiköitä kuten tupakointi ja ylipaino.

Jos tilanne on kestämätön, niin mene ysityiselle gynelle, itse sain aikoinaan sellaiset napit, että jalkakarvatkin katosi. En kyllä pystynyt niitä pillereitä syömään, koska sivuoireet olivat niin pahat. Trannaisiltakin saadaan karvat pois, joten miksei sitten sinulta. Lääkkeen ja laserin yhdistelmällä.

PS. Spirolactonea pystyt varmasti käyttämään, vaikket e-pillereitä tai estrogeenipillereitä voisi käyttää. Laser on ainoa kunnollinen mekaaninen keino poistaa karvat, älä tuhlaa rahojasi muihin menetelmiin. Itseltäni koko vaiva katosi laserilla lähes kokonaan. Minullakin on idiopaattinen hirsutismi eli ei ole mitään sairautta taustalla. En tarvitse edes Spirolactonea, käyn laserissa kahden tai kolmen vuoden välein.

Vierailija
8/8 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PS. Spirolactonea pystyt varmasti käyttämään, vaikket e-pillereitä tai estrogeenipillereitä voisi käyttää. Laser on ainoa kunnollinen mekaaninen keino poistaa karvat, älä tuhlaa rahojasi muihin menetelmiin. Itseltäni koko vaiva katosi laserilla lähes kokonaan. Minullakin on idiopaattinen hirsutismi eli ei ole mitään sairautta taustalla. En tarvitse edes Spirolactonea, käyn laserissa kahden tai kolmen vuoden välein.

PS2. Suosittelen Pihlajalinna Laser Tilkkaa. Jos asut jollain pienellä paikkakunnalla, niin siellä hoito saattaa olla kalliimpaa kuin Stadissa, jossa on kilpailua. Itse olen käynyt tuolla vuosia, se on paras.