Uudet Selviytyjät Karibialla
Mukana Susanna Penttilä, radiojuontaja Ville "Viki" Eerikkilä, reality-tähti Ella Toivainen, muusikko ja malli Paul Elias Uotila, Miss Suomi 2014 Bea Toivonen, tv- ja radiojuontaja Lauri Salovaara, fitnessin maailmanmestari 2019 Eveliina Tistelgren, Suurin pudottaja Suomen -voittaja 2020 ja meikkitaiteilija Aarni Mikkola, esiintyjä ja media-alan yrittäjä Sanna Pikkarainen, näyttelijä ja muusikko Jon-Jon Geitel, tangokuningatar Eija Kantola, reality-tähti Daniel Lehtonen, laulaja ja somevaikuttaja Tuuli Oikarinen, ex-lumilautailija Heikki Sorsa, juontaja ja Miss Suomi 2016 Shirly Karvinen ja ammattiscoottaaja Helmeri Pirinen.
Kommentit (5613)
Minusta Eve oli katkera jopa Shirleyn voitosta, näki vain itsensä voittajaehdokkaana ja oikeanavoittajana.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Paul kirjoitti:
Tosiaan, moni täällä jo totesikin, että äkkiä unohtuu tämä kausi, äkkiä unohtuu ja varmaankin onneksemme häviävät kokonaan julkisuudesta nämä kolme maineensa ja jonkintasoisen "arvostuksensa" ohjelman myötä pilannutta ja ainoa, joka tästä kaudesta muistiimme jää on henkinen voittaja, jonka moni kautta seuraamatonkin voittaja tulee muistamaan.
Montako tv-ohjelman "henkistä voittajaa", eli kisan jollekin muulle hävinnyttä kakkosta muistat mistään ohjelmasta vuosien varrelta? Minä en muista yhtään, jonka muistaisi kisasta tällaisista vastaavista asioista.
Ja ihan eri asia sitten jotkut laulukilpailut, joissa osa on onnistunut luomaan uran kisan jälkeen, mutta ei heitä tunnetakaan mistään "henkisestä voittajuudestaan".
Kyse ei ole voittajasta ja häviejästä vaan siitä millainen olo ihmisille tulee kun näkevät jonkun kasvit, vaikka lehdissä tai mainoksissa. Shirly stä tuli ainakin minulle ahdistava olo, Vikiä ja Eve en ole vielä nähnyt.
Sitä miksi joku tyyppi ahdistaa en välttämättä enää jonkin ajan kuluttua muista, mutta ahdistus pysyy. Tämä on sitä mainehaittaa.
Ja tuskin kisaajille jälkeenpäin on tärkeää miten nousevat esiin tai yleisön mieleen. Pahempaa on jos ei itse ole tyytyväinen omaan esiintymiseen. Sen itse voi muistaa vielävuosien jälkeenkin, kun kukaan muu ei sitä enää mieti.
Mielenkiintoista on, että ottaako kukaan mallia, teen kuten Eve seuraavalla kaudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Paul kirjoitti:
Tosiaan, moni täällä jo totesikin, että äkkiä unohtuu tämä kausi, äkkiä unohtuu ja varmaankin onneksemme häviävät kokonaan julkisuudesta nämä kolme maineensa ja jonkintasoisen "arvostuksensa" ohjelman myötä pilannutta ja ainoa, joka tästä kaudesta muistiimme jää on henkinen voittaja, jonka moni kautta seuraamatonkin voittaja tulee muistamaan.
Montako tv-ohjelman "henkistä voittajaa", eli kisan jollekin muulle hävinnyttä kakkosta muistat mistään ohjelmasta vuosien varrelta? Minä en muista yhtään, jonka muistaisi kisasta tällaisista vastaavista asioista.
Ja ihan eri asia sitten jotkut laulukilpailut, joissa osa on onnistunut luomaan uran kisan jälkeen, mutta ei heitä tunnetakaan mistään "henkisestä voittajuudestaan".
Kyse ei ole voittajasta ja häviejästä vaan siitä millainen olo ihmisille tulee kun näkevät jonkun kasvit, vaikka lehdissä tai mainoksissa. Shirly stä tuli ainakin minulle ahdistava olo, Vikiä ja Eve en ole vielä nähnyt.
Sitä miksi joku tyyppi ahdistaa en välttämättä enää jonkin ajan kuluttua muista, mutta ahdistus pysyy. Tämä on sitä mainehaittaa.
Siis kasvot, ei kasvit. 😂
Katsoin tuon Even ja Paulin live tallenteen. Eve kertoi siinä, että Shirly, Viki ja Heikki oli jo etukäteen kavereita. Ja kun Viki tuli vieraaksi niin olivat heti sopimassa kuvioita kuuden liitosta. Tämä julkkis juttu tekee pelistä hankalan, koska toiset pystyy helposti sopii tuollaisia kuvioita, äänestetään voittoon kaveria jne. Myös Jon Jon ja Paul oli etukäteen kavereita, mutta hehän yritti kuitenkin juonia toisia pois eli kaveruus ei vaikuttanut heidän peliin.
Vierailija kirjoitti:
Eli tuomaristo oli jo asuinpaikassaan sopineet ketä äänestävät!!!
Käytännössä Eve vaikutti äänestykseen eniten koska pääsi aiemmin tuomareiden pariin, pääsi purkamaan sydäntään(jos sillä sellainen on) ja mustamaalaamaan Paulin koska ei valinnut häntä finaaliin.
Tuomarit ovat PUOLUEETTOMIA ja ratkaisevat asian faktoihin perustuen, tällä kertaa puolet porukasta olisi pitänyt jäävätä koska kaunoja oli liikaa.
Selviytyjien jujuhan on se, että saa pidettyä itsensä saarella, mutta myös tuomariston suosiossa ja Shirly nyt vaan onnistui siinä paremmin. Tuomariston ei tässä kilpailussa tarvitse olla puolueettomia, vaan he voivat äänestää juuri oman mielensä mukaan. Olisin itsekin toivonut Paulin voittoa, mutta valitettavasti hänen heikkoudekseen jäi tuo liittojen solmiminen, joka on selviytyjissä kuitenkin loppujen lopuksi se tärkein osuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Paul kirjoitti:
Tosiasiasiassa aivan marginaalisen pienellä osalla jossain tv-ohjelmassa nähty asia ahdistaa myöhemmin tasan tippaakaan. Edes niistä tv-ohjelman katsojista harvaa ahdistaa tällaiset asiat, suurin osa osaa ottaa tv-ohjelman pelin juuri tv-ohjelman pelinä eikä todellisena elämänä.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tuon Even ja Paulin live tallenteen. Eve kertoi siinä, että Shirly, Viki ja Heikki oli jo etukäteen kavereita. Ja kun Viki tuli vieraaksi niin olivat heti sopimassa kuvioita kuuden liitosta. Tämä julkkis juttu tekee pelistä hankalan, koska toiset pystyy helposti sopii tuollaisia kuvioita, äänestetään voittoon kaveria jne. Myös Jon Jon ja Paul oli etukäteen kavereita, mutta hehän yritti kuitenkin juonia toisia pois eli kaveruus ei vaikuttanut heidän peliin.
Tämä on juuri se ongelma noissa julkkisversiossa. Suomi on niin pieni maa, ettei ole mitenkään mahdollista löytää sellaista joukkoa julkkiksia, etteikö heistä osa etukäteen tuntisi toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Paul kirjoitti:
Sitä miksi joku tyyppi ahdistaa en välttämättä enää jonkin ajan kuluttua muista, mutta ahdistus pysyy. Tämä on sitä mainehaittaa.Tosiasiasiassa aivan marginaalisen pienellä osalla jossain tv-ohjelmassa nähty asia ahdistaa myöhemmin tasan tippaakaan. Edes niistä tv-ohjelman katsojista harvaa ahdistaa tällaiset asiat, suurin osa osaa ottaa tv-ohjelman pelin juuri tv-ohjelman pelinä eikä todellisena elämänä.
Miksi sinä sitten riehut siitä ohjelmasta päivästä toiseen täällä jos kerran millään mitä täällä sanotaan ei ole mitään väliä?
Hassua että viestini katosi, se missä kirjoitin kasit kasvojen tilanne. Suuttuiko joku. Kerroin etten tulevaisuudessa varmaankaan muista miksi mutta Shirlyn, Even ja Vikin kasvojen näkeminen esimerkiksi mainoksessa aiheuttaa minulle negatiivisen ahdistuneen tunteen.
Eli maine haitta on jo tapahtunut. Vaikken itse kisaa enää tulevaisuudessa muistaisikaan.
Pelkkä S:n kasvojen näkeminen klikkilööpissä sai ahdistuksen nousemaan, vaikkei itse uutinen liittynyt selviytyjiin mitenkään.
Tulevien kilpailijoiden kannattaa miettiä tätä ennen kuin alkavat tuottaa tuskallista kiusaamis draamaa katsojille, monen viikon ajaksi, parhaaseen katselu aikaan. Eli aina se voittaminen ei ole tärkeintä vaan se mikä on maine kilpailun jälkeen.
P. S. Katsotaan kauanko tämä viesti saa olla täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Viki on täys pelle. Olisivat saaneet siinä yhdessä äänestyksessä äänet jakamalla eliminoitua Paulin viimeiset kolikot, mutta Viki oli pääjehuna sanomassa, ettei splitata ääniä. Kolikot eivät siis ratkaisseet, vaan oma paska peli. Olisit kestänyt sen kuin mies. Ihme tissiposki. Kaikki arvostus meni.
Sama - Vikistä paljastui ihan uskomaton vinkuja ja pienisieluinen poika. Voi kun pääsisi kysymään siltä, että olisitko Paulin tilanteessa käyttänyt kolikot vastaavalla lailla.
Tätä kysyttiin Vikiltä instagramissa silloin kun hän oli finaalin jälkeisenä yönä väittelemässä Shirlyn kuvan kommenteissa ja myönsi siinä että olisi varmasti itse käyttänyt kolikoita myös :D Mutta ei silti pystynyt suoraselkäisesti myöntämään että kolikot ottivat häntä päähän vaan yritti selittää mustaa valkoiseksi siitä, että Shirly oli oikeasti parempi pelaaja jne. En usko hetkeäkään että hän olisi edes harkinnut äänestävänsä Paulia voittajaksi, varsinkin tuon Helmerin youtube-videon katsomisen jälkeen. Helmerillä oli näinkin monen kuukauden jälkeen muistissa Vikin ärsytys Paulin kolikoista.
Omg podi: Roope Salminen on Shirlyn manageri ja Shirlyn anteeksipyyntö kuin Roopen kynästä!!!
Vierailija kirjoitti:
Hassua että viestini katosi, se missä kirjoitin kasit kasvojen tilanne. Suuttuiko joku. Kerroin etten tulevaisuudessa varmaankaan muista miksi mutta Shirlyn, Even ja Vikin kasvojen näkeminen esimerkiksi mainoksessa aiheuttaa minulle negatiivisen ahdistuneen tunteen.
Eli maine haitta on jo tapahtunut. Vaikken itse kisaa enää tulevaisuudessa muistaisikaan.Pelkkä S:n kasvojen näkeminen klikkilööpissä sai ahdistuksen nousemaan, vaikkei itse uutinen liittynyt selviytyjiin mitenkään.
Tulevien kilpailijoiden kannattaa miettiä tätä ennen kuin alkavat tuottaa tuskallista kiusaamis draamaa katsojille, monen viikon ajaksi, parhaaseen katselu aikaan. Eli aina se voittaminen ei ole tärkeintä vaan se mikä on maine kilpailun jälkeen.
P. S. Katsotaan kauanko tämä viesti saa olla täällä.
ei ole kadonnut mihinkään, tuossahan se on.
sen sijaan tuota änkkääjätrollia ei kannata ruokkia. Haluaa vain ettei ketju kuole ja valmis jankuttamaan samaa viestiä 20 sivua lisää. On pakkomielteinen. Vaikka koko kansa olisi muuta mieltä niin hän jankkaa.
Vierailija kirjoitti:
Shirlyn anteeksipyynnöthän on vain laskelmointia, ettei maine ja työt mene kokonaan. Nyt Salmisen podcastissa hakee puhdistusta julkisuuskuvalleen avautumalla parisuhdevaikeuksistaan, että saisi huomiota muuten kuin selviytyjät-kiusaamisellaan.
No ei mene läpi. Myöhäistä on katua, kun jo kakat on housuissa.
Julkisuuskuva ei ole ole tuolla ihmisellä ruusuinen. Onko tuo Karviska ollut edes niin pidetty.
Kaikista huonoin voittajaehdokas. Kisat meni juorutessa ja juonitellessa ja haukkuen muita, lähinnä Paulia. Nuo muut uskoivat noita kahta juonittelu eukkoa ja näin tämä Karviska eteni, kun muut uskoivat heitä. Mutta he olivatkin katalia eukkoja suoranaisia ilkimyksiä.
Selviytyjät suomi.
Minusta tuo ohjelma kaipaa nimen osalta päivitystä, koska tänä päivänä tuodaan kaikki sonta esiin (esim. Suomen huonoin kuski) niin ehdotan uudeksi nimeksi.
SUOMEN PARAS NARSISTI.
Palkintona on että voittaja pääsee terapiaan, hävinneet saa uuden henkilöllisyyden ja naaman.
Voi sitä huulien kokoa kisan jälkeen..
Kiusaajajoukko sai tehtyä vielä viimeisen näpäytyksen ja paikan näyttämisen Paulille finaaliäänestyksessä. Murrettu ja manipuloitu Paul vielä jälestäpäin puolustelee näitä, kun ei edelleenkään näe miten väärin häntä kohdeltiin.
Tämän on totta tosiaan parempi olla nyt vihoviimeinen julkkiskausi. Täysin älytöntä, että osa porukasta tuntee toisenss etukäteen ja saa siten edun liittoumiin, puhumattakaan siitä, miten suppeat julkkispiirit vaikuttavat äänestyskäyttäytymiseen. Nyt herätys tuotanto, tällainen ei ole alkuperäisten Selviytyjien idea! Kiusaamiselle myös laitettava nollatoleranssi.
En ole muutamaa päivään jaksanut tätä ketjua avata, mutta vielä vaan samat älyttömät narsku sitä narsisti tätä setit menossa. Ja yksi trolli jauhaa sitä samaa, että yksi kirjoittaa kaikki eri mieltä olevat viestit.
Koittakaa kestää, fakta vaan on, että Paul ei ollut riittävän hyvä voittoon. Pelkät urheilusuoritukset ei tuossa pelissä riitä.
Heimo ei arvostanut jaloa kilpaa, vaan äänestivät juonittelija-Even uskollisen tukihenkilön voittoon.