Uudet Selviytyjät Karibialla
Mukana Susanna Penttilä, radiojuontaja Ville "Viki" Eerikkilä, reality-tähti Ella Toivainen, muusikko ja malli Paul Elias Uotila, Miss Suomi 2014 Bea Toivonen, tv- ja radiojuontaja Lauri Salovaara, fitnessin maailmanmestari 2019 Eveliina Tistelgren, Suurin pudottaja Suomen -voittaja 2020 ja meikkitaiteilija Aarni Mikkola, esiintyjä ja media-alan yrittäjä Sanna Pikkarainen, näyttelijä ja muusikko Jon-Jon Geitel, tangokuningatar Eija Kantola, reality-tähti Daniel Lehtonen, laulaja ja somevaikuttaja Tuuli Oikarinen, ex-lumilautailija Heikki Sorsa, juontaja ja Miss Suomi 2016 Shirly Karvinen ja ammattiscoottaaja Helmeri Pirinen.
Kommentit (5613)
Vierailija kirjoitti:
Uskoiko kukaan hetkeäkään, että se merelle ajelehtinut pannu olisi oikeasti huuhtoutunut takaisin rantaan?
Eiköhän sen joku tuotannon avustaja käynyt sukeltamassa tai noutamassa veneellä tai jotain. Tai sitten se oli uusi pannu jonka tuotanto tarjosi hukkuneen tilalle kun arveli että ilman on hankala jatkaa. Mitä väliä tuollaisella pikku yksityiskohdalla on sinänsä kun tiedetään että siellä "eristetyn leirin" ympärillä pyörii satoja paikallisia avustajia pitämässä kulisseja kunnossa.
Kiusaajat pois ruudusta, niin he vieläkin manipuloivat maailmaa
Kaikkein eniten tässä sarjassa mua edelleen ärsyttää se, että kilpailijat saavat ajella karvansa.
Paljosta veto, että niillä oli joku bajamaja tmv? Ei tod. riukua.
No olihan niillä, ei joku neiti Shirly käy riu´ulla saati Eve
No olihan Shöölin lähellä myös Pauli
Paulin biisit ovat saaneet reilussa viikossa 50-60 tuhatta kuuntelukertaa lisää.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko näin, että juuttuisin ihan mielelläni Paulin kanssa autiolle saarelle. Enkä varmasti äänestäisi ulos...
Sä veit ajatukset päästäni. En tajua mitä mulle tapahtui, jotenkin oli pakko tulla kirjoittamaan tänne, kun sekosin tuosta Paulista. Hänen ihanuus tuli esiin tuon syrjimisen seurauksena ja kun kukaan ystävistä, tai edes tutuista, ei tunnu katsovan selviytyjiä ja ne muutamat joiden kanssa tätä jauhoin, ovat jo ohi ja mä olen ihan jumissa tässä. Niin siis yritin sanoa, että kiitos teille, kun olette jaksaneet kirjoitella. Yritän päästä takaisin omaan normaaliin elämääni.
Kyllä