Uudet Selviytyjät Karibialla
Mukana Susanna Penttilä, radiojuontaja Ville "Viki" Eerikkilä, reality-tähti Ella Toivainen, muusikko ja malli Paul Elias Uotila, Miss Suomi 2014 Bea Toivonen, tv- ja radiojuontaja Lauri Salovaara, fitnessin maailmanmestari 2019 Eveliina Tistelgren, Suurin pudottaja Suomen -voittaja 2020 ja meikkitaiteilija Aarni Mikkola, esiintyjä ja media-alan yrittäjä Sanna Pikkarainen, näyttelijä ja muusikko Jon-Jon Geitel, tangokuningatar Eija Kantola, reality-tähti Daniel Lehtonen, laulaja ja somevaikuttaja Tuuli Oikarinen, ex-lumilautailija Heikki Sorsa, juontaja ja Miss Suomi 2016 Shirly Karvinen ja ammattiscoottaaja Helmeri Pirinen.
Kommentit (5613)
"Paulia ei auttanut ylivoimainen kisamenestys, näyttävät peliliikkeet (esim. Vikin pudottaminen), ei selviytymistaidot, ei ystävällisyys, ei se että hän joutui taistelemaan yksin tuulimyllyjä vastaan, ei se että hän selviytyi lähes yksin viikosta toiseen, ei se että selviytyi vaikka häntä jätettiin ulkopuolelle ja hän kesti vaikka muut joukolla pudottivat häntä systemaattisesti kisoissa, joissa saivat tehdä yhteystyötä tai hanaloittaa toisen kilpailijan kisaa. Käsittämätöntä, että nuo eivät tuomaristossa arvostaneet näitä asioita vasn jatkoivat kiusaamista loppuun asti ja antoivat voiton mielummin tyypille, joka ei millään mittapuulla voittanut Paulia missään näissä."
TÄMÄ!
Muistakaa: Julkkis-Selviytyjien osallistujat ovat mukana ennen kaikkea näkyvyyden takia, voitto tai palkintoraha on siihen nähden toissijaista. Väärä voitti, mutta mun mielestä on upeaa miten paljon kannattajia ja sympatiaa Paul kerää, se oli mulle kaikkein tuntemattomin koko kisassa. Positiivista näkyvyyttä kaikkien 36 viidakkopäivän edestä! Even ja Shirlyn ominaisuudetkin tulivat aitoina esiin, en arvostanut heitä ennen ohjelmaakaan.
Ja tosiaan te jotka mietitte rahakeräyksiä Paulille, niin ainakin voitte kuunnella musiikkia ja auttaa somenäkyvyydessä tykkäämällä, kommentoimalla ja jakamalla julkaisuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut on vaan katkeria kun eivät olleet yhtä fiksuja pelaajia kuin Paul. Kolikot oli osa peliä joilla kuului pelata. Niin Paul teki.
Eivät voineet myöntää sitä vaan pitivät katkeruutta yllä ihan loppuun asti. Kovasti syyttivät Paulia kaikesta mutta eivät itse voineet katsoa peiliin ja tajuta mitä itse tekivät ja sanoivat.
Muistan kun esimerkiksi Viki sanoi instagramissa että siinä skabassa missä kaikki asettuivat Paulia vastaan ei ollut mitään väärää eikä siellä ollut kiusaamista. Kaikki kuului Vikin mielestä peliin.
No totta kai se on osa peliä. Mitä ihmettä te kuvittelette? Tuossa kisassa kilpailijana kannattaa nimenomaan päästä eroon vahvoista kilpailijoista, jos vain suinkaan mahdollista.
Kerro vielä mitä hyötyä noille siitä oli että ne äänesti vahvimman kilpailijan pois finaalissa? Tuossa kohtaahan tippuneet ei enää kilpaile eli mitä ne itse sillä saavuttaa, hölmön maineen lisäksi?
Kerro sinä miksi et ymmärrä lukemaasi? Tuossa kommentoidaan selvästi sitä kisaa, missä muut asettuivat Paulia vastaan, ei finaalia.
Sama aktiviteetti jatkui loppuäänestyksessäkin. Ehkä samantien selität senkin. Ei nää selvästikään ole erillisiä asioita varsinkin kun tää kaikki vs yksi jatkui käytännössä koko loppukisan.
Niin. Yksi ja ratkaiseva osa kisaa on äänestys, jossa pitää saada pudotetut äänestämään itseään voittajaksi. Shirly oli siinä parempi ja voitti sen. Syitä voi olla monia ja varmaan häntä äänestäneet pitivät Shirlystä enemmän. Voi olla, että syystä tai toisesta Paul vain ärsytti monia kilpakumppaneitaan. Se on vaan voi voi, päätös oli heidän ja näin he äänestivät.
Ehkä kannattaa aamuksi keksiä vähän parempi selitys jos tuolla oli äänestämässä. En oikein usko että tuo ihan tyydyttää kautta ja finaalia katsoneita.
Kisaajilla ei ole sitten niin minkäänlaista velvollisuutta selittää sinulle tai kenellekään muullekaan yhtään sen enempää. Se on ihan täysin yhdentekevää tyydyttääkö se sinua vai ei.
Päätös oli kisaajien ja pulinat pois. Kisaajat saavat äänestää voittajan ihan haluamallaan perusteella.
Melko passiivisagressiiviset damagecontrollit sinullakin tulilla. Eikö tää kaikkien aikojen kausi ollutkaan sitten muuta kuin kaikkien aikojen mahalasku? Jostain syystä suuri yleisö ei hirveästi hurraa tälle lopulle.
Luulen, että puhun todella monen puolesta tässä:
En IKINÄ menisi räyhäämään kenellekään, en oikeassa elämässä enkä missään pelissäkään. Tiedostan koko ajan, että olen kaikkien muiden kanssa täysin saman arvoinen. Minä en räyhää kenellekään, eikä kenenkään sovi tulla räyhäämään minulle. Erimielisyydet selvitetään sivistyneesti.
Mitä seuraamuksia Shirlylle sopimusrikkomuksesta? Kai tästä on ilmoitettu Neloselle?
On finaaleita ja on finaaleita.
Joalin auttamassa loukkaantunutta Mariannea tasanteelle, Krisu ojentaa käden vastaan.
Ja toisaalta Shirly ja Eve.
Paul on moraalinen voittaja minun silmissäni! On ja pysyy!
Shirly pelasi tosiasiassa pelin hyvin. Ei juuri voittanut kisoja, mutta onnistui pelaamaan loppuun asti niin, että häntä ei oltu tosiasiassa kertaakaan pelaamassa ulos ja pelasi korttinsa lopulta niin hyvin, että sai enemmistön äänistä. Se on hyvin pelattu se.
Ja jos se jotakin ärsyttää, niin se on vaan voi voi. Shirly voitti ja vaikka kuinka ulisisi, se ei muuksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi yksikään lehti ei kirjoita mitään tästä vääryydestä? Koska nelonen ei myönnä virhettään ja Shirly on nyt kolmosen Laumassa? Twitter, IG jne on täynnä ihmisten pettymyksiä, mutta ei yhtään uutista aiheesta..?
En katso Laumaa, juuri siitä syystä, kun siellä on Shirley. Hänen teennäinen esiintyminen etoo minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetti mitem kiero ämmä toi Shirly on. En tajua miksi Sannak8n antoi sille äänensä. Ilmeisesti luulee pääsevänsä johonkin piireihin S:n vanavedessä.
Ja Eve, johan oli v-mäisrn näköinen tuolla tuomaristossa.
Mutta kyllähän tuon arvas, ettei tuolla tuomaristolla Paulilla ollut mitään mahkuja, sen verran tekivät pelin aikana selväksi, että Paul on inhokki nro 1.Joo, kyllä, jos päätyy kanssakilpailijoiden inhokiksi, niin ei voita äänestystä. Kukaan meistä ei tiedä, miksi monet pitivät Shirlystä Paulia enemmän, koska kukaan meistä ei ollut siellä leirissä kuukautta niin kuin kisaajat. Shirly voitti silloin, kun se oli ratkaisevaa ja se on nyt vaan sitten pulinat pois.
Nyt loppuu se ämmittely. Ihan jäätävää naisvihaa, KOSKAAN MIESKILPAILIJOIDEN KOHDALLA EI TAKERRUTA SUKUPUOLEEN. Täällä naisia ja seksuaalivähemmistöjä saa höykyttää. Paul oli todella suolainen, ylimielinen ja rasittava. Miksi ette hyväksy sitä? Jopa tuolla olleet äänesti Shirlyn.
Miehet ei toki ole kieroja, 90% rai*kaajista on miehiä, miesten takia tyttöjä poistetaan väestöstä mutta akan mielestä mies on aina ihanahhh<3 Akat puolustaa väkivaltaisia miehiään ja ovat täällä aina puolustamassa raiskaajaa, eivät uhria.
Nainen on aina paha, oli ihan mikä positio tahansa. Hankkikaa apua tuohon naisvihaanne.
Muistaakseni Manninsen Akin kohdalla oli samaa huutoa, että jos naiset sanoisivat niin ja näin niin ei varmasti tulisi tällaista paskamyrksyä vaan se hyväksyttäisiin.
Sukupuoli on aivan saman tekevä, kun laukoo suustaan törkyä. Sen osaa naiset ja miehet.
Mitä jos me kaikki joita kiukuttaa Shirlyn voitto kerättäis Paulille varjovoittopotti suoraan joulupatakeräykseen: https://www.joulupata.fi/ Haastan kaikki mukaan!
"Minä en räyhää kenellekään, eikä kenenkään sovi tulla räyhäämään minulle. Erimielisyydet selvitetään sivistyneesti."
No, entä jos se toinen vain kumminkin RÄYHÄÄ...?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin kuvaavaa sitä taustaa vasten miten Paul joutui koko ajan taistelemaan tuota joukkoa vastaan, että loppujen lopuksi se ei olisi voinut tehdä yhtään mitään voittaakseen. Ei olisi riittänyt se, että Paul olisi voittanut ylimääräisen äänen, ei se että Paul olisi valinnut Even finaaliin. Kun nuo pystyivät äänestämään Shirlyn voittoon, niin takuulla olisivat äänestäneet Evenkin, joka sentään voitti edes muutaman kisan ja joka taisi Shirlyäkin voimakkaammin manipuloida muita.
Paulia ei auttanut ylivoimainen kisamenestys, näyttävät peliliikkeet (esim. Vikin pudottaminen), ei selviytymistaidot, ei ystävällisyys, ei se että hän joutui taistelemaan yksin tuulimyllyjä vastaan, ei se että hän selviytyi lähes yksin viikosta toiseen, ei se että selviytyi vaikka häntä jätettiin ulkopuolelle ja hän kesti vaikka muut joukolla pudottivat häntä systemaattisesti kisoissa, joissa saivat tehdä yhteystyötä tai hanaloittaa toisen kilpailijan kisaa. Käsittämätöntä, että nuo eivät tuomaristossa arvostaneet näitä asioita vasn jatkoivat kiusaamista loppuun asti ja antoivat voiton mielummin tyypille, joka ei millään mittapuulla voittanut Paulia missään näissä.
Hyvä Eija, hyvä Tuuli, hyvä JonJon. Muut saisivat hävetä ja suuresti.
Ja se Shirlykin kitisi jossain jaksosaa, ettei Paul pelaa oikeaa peliä, kun pääsee vaan kolikoilla jatkoon. Nää kaksi mimmiä näköjään saivat määrittää, mikä on oikeaa pelaamista ja mikä väärää.
Tämä oli selvästi huonoin Suomen Selvytyjät tuotantokausi tähän mennessä. Harvinaisen hajuttoman ja mitäänsanomattoman porukan olivat saaneet kasattua kisaamaan. Suuri harmi, koska sarja on itsessään niin mainio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut on vaan katkeria kun eivät olleet yhtä fiksuja pelaajia kuin Paul. Kolikot oli osa peliä joilla kuului pelata. Niin Paul teki.
Eivät voineet myöntää sitä vaan pitivät katkeruutta yllä ihan loppuun asti. Kovasti syyttivät Paulia kaikesta mutta eivät itse voineet katsoa peiliin ja tajuta mitä itse tekivät ja sanoivat.
Muistan kun esimerkiksi Viki sanoi instagramissa että siinä skabassa missä kaikki asettuivat Paulia vastaan ei ollut mitään väärää eikä siellä ollut kiusaamista. Kaikki kuului Vikin mielestä peliin.
No totta kai se on osa peliä. Mitä ihmettä te kuvittelette? Tuossa kisassa kilpailijana kannattaa nimenomaan päästä eroon vahvoista kilpailijoista, jos vain suinkaan mahdollista.
Kerro vielä mitä hyötyä noille siitä oli että ne äänesti vahvimman kilpailijan pois finaalissa? Tuossa kohtaahan tippuneet ei enää kilpaile eli mitä ne itse sillä saavuttaa, hölmön maineen lisäksi?
Kerro sinä miksi et ymmärrä lukemaasi? Tuossa kommentoidaan selvästi sitä kisaa, missä muut asettuivat Paulia vastaan, ei finaalia.
Sama aktiviteetti jatkui loppuäänestyksessäkin. Ehkä samantien selität senkin. Ei nää selvästikään ole erillisiä asioita varsinkin kun tää kaikki vs yksi jatkui käytännössä koko loppukisan.
Niin. Yksi ja ratkaiseva osa kisaa on äänestys, jossa pitää saada pudotetut äänestämään itseään voittajaksi. Shirly oli siinä parempi ja voitti sen. Syitä voi olla monia ja varmaan häntä äänestäneet pitivät Shirlystä enemmän. Voi olla, että syystä tai toisesta Paul vain ärsytti monia kilpakumppaneitaan. Se on vaan voi voi, päätös oli heidän ja näin he äänestivät.
Ehkä kannattaa aamuksi keksiä vähän parempi selitys jos tuolla oli äänestämässä. En oikein usko että tuo ihan tyydyttää kautta ja finaalia katsoneita.
Kisaajilla ei ole sitten niin minkäänlaista velvollisuutta selittää sinulle tai kenellekään muullekaan yhtään sen enempää. Se on ihan täysin yhdentekevää tyydyttääkö se sinua vai ei.
Päätös oli kisaajien ja pulinat pois. Kisaajat saavat äänestää voittajan ihan haluamallaan perusteella.
T. Käärmeet Eve ja shirley
Monta selviytyjät kautta olen katsonut ja mikään ei ole koskaan ollut näin suuri pohjanoteeraus voittajan suhteen. Uskomatonta, että kiusaaja voitti, tästä jäi todella ahdistunut ja pettynyt olo. Paul on ainoa oikea selviytyjä! Hävettää, että Suomessa edes näytetään tällaista televisiosta.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että puhun todella monen puolesta tässä:
En IKINÄ menisi räyhäämään kenellekään, en oikeassa elämässä enkä missään pelissäkään. Tiedostan koko ajan, että olen kaikkien muiden kanssa täysin saman arvoinen. Minä en räyhää kenellekään, eikä kenenkään sovi tulla räyhäämään minulle. Erimielisyydet selvitetään sivistyneesti.
Sinä et ole kokeilut kuukautta tuollaisissa oloissa vähällä ruualla, joten on ihan älyttömän tyhmää tulla ulisemaan, mitä ei ikinä missään tilanteessa tekisi.
Sopivissa olosuhteissa ja sopivissa tilanteissa meistä ihan joka ikisestä saa sen sivistyksen kyllä katoamaan. Kaiken muun väittäminen on epärehellistä. Toki osasta paljon helpommin kuin toisista, mutta jokaisesta se kyllä lähtisi, jos olosuhteet osuu kohdilleen.
Tällaisen voi tehdä myös porukkana, eli nimetyn oman joulupadan
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tyttöset ja Viki lukevat näitä kommentteja, olisi terveellistä huomata malka omassa silmässä.
Varmaan omassa radiolähetyksessä puolustellaan itseä ja luetaan vauva.fi kommentteja naureskellen ja painetaan villaisella kaikki omat tekoset.
Mitäs me typerät kotiäidit mistään mitään tiedetään.
Ihan viisasta sinänsä, koska tämäkin juttu unohtuu aikanaan, mutta ne kommentit jäävät pysyvästi.