Uudet Selviytyjät Karibialla
Mukana Susanna Penttilä, radiojuontaja Ville "Viki" Eerikkilä, reality-tähti Ella Toivainen, muusikko ja malli Paul Elias Uotila, Miss Suomi 2014 Bea Toivonen, tv- ja radiojuontaja Lauri Salovaara, fitnessin maailmanmestari 2019 Eveliina Tistelgren, Suurin pudottaja Suomen -voittaja 2020 ja meikkitaiteilija Aarni Mikkola, esiintyjä ja media-alan yrittäjä Sanna Pikkarainen, näyttelijä ja muusikko Jon-Jon Geitel, tangokuningatar Eija Kantola, reality-tähti Daniel Lehtonen, laulaja ja somevaikuttaja Tuuli Oikarinen, ex-lumilautailija Heikki Sorsa, juontaja ja Miss Suomi 2016 Shirly Karvinen ja ammattiscoottaaja Helmeri Pirinen.
Kommentit (5613)
Vierailija kirjoitti:
En ollut kuullut koskaan tästä Evestä. Nyt googlasin ja huhhuh. Tuleepa esiin aivan eri ihminen ja aivan mieleen Maisa Torppa. Ne kuvat on se todellinen eve. Platinahiukset, vahvat meikit, pyllistelee jossain naruissa. Yök.
Maisan sisko? No on joo aikamoinen ero kuvissa. Ruma ihminen käytöksen puolelta, kuvat muovinen, epäaito ja pinnallinen.
Sitähän tuo on tehnyt ihan huipulle asti ja se oman kehon muokkauksen ala on maailmalla täynnä selkäänpuukotusta. Eli ei mene tuo "henkinen" homma läpi kyllä yhtään.
Ig täynnä feikkiä toksista positiivisuutta. Kun lähtee tositv mukaan niin altistuu kritiikille.
Hyvä että hän näkee asian niin että hän on itse vastuussa miten siihen kritiikkiin suhtautuu. Tosin näyttää neuvovan niin muille, ei koske häntä.
Tuota toimintamallia ei prinsessa näyttänyt ohjelmassa omaksuneen. Päinvastoin. Vaati itselleen koko ajan extraa. Köysikisavoiton ja Jopa huutokaupassa, poppoo antoi hälle tortillan, jälkkärit ja yritti silti huutaa vielä shirleyn ainoan ruoan, churrot. Aivan sairaan itsekäs.
http://4.bp.blogspot.com/-7hpvQJfKRk8/TcpoTGJTYII/AAAAAAAABMA/x2SLnT9Ki…
Kuvassa irvikissa tekemässä temppua käsilläseisonnassa. Ei voi enempää muistuttaa. Kuin kaksoisolento.
Kuka haluaa feikiltä ihmiseltä ylipäänsä valmennuksia. Nämä ihmiset tulivat hakemaan instaseuraajia joilla voi tienata lisää mainostajilta, eli ei kiitos.
Irvikissa on sentään söpö ja huomattavasti kuuluisampi kun persvakopyllistelijä :)
Jos näkisin nämä kaksi kiusaajaa joskus pulassa, kääntyisin vain hiljaa pois ja olisin hyvin kiitollinen, että minua eivät voi ikinä kiusata.
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkoi kiinnostaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
s".
Jep. Olen nähnyt jenkkien joka kaudet nyt 41 menossa, kaikki Australian ja Etelä-afrikan. Tuollaiseen tunnemanipulointiin puututaan. Tosi typerää ottaa kisaajia jotka ei tunne peliä, se on katsojien aliarviointia. Nyt meno on kuin yläasteella ja riparilla, paitsi riparilla ei ole noin huono fiilis eikä ketään eristetä isosti toimesta.
.
Kun olet nähnyt Australian ja Etelä-Afrikan Selvytyjät , niin kiinnostaa tietää, mistä olet ne voinut nähdä ?
Jokin maksukanava ?
En muista nähneeni tv ssä , kuin Jenkkien kaudet.En katso tvstä mitään, Suomen survivorin katson ruudusta. Suurimman osan näin kun asuin jenkeissä 2000-2014, myös parissa finaalissa paikan päällä. Aivan mahtava kokemus. Koko perheen ja kansakunnan ohjelma josta pikkulapset haaveilevat, aivan eri moraalia ylläpidetään pelissä kuin täällä, siellä pitää juonitella, olla ovela hustleri mutta ei rumasti, muuten saa kansan vihan päälleen eikä jury anna ääniä - ei siis voita.
Muutamia tuottareita olen tilannut omaksi Amazonista, siellä voi katsoa myös jaksoja ja parissa muussakin palvelussa ja tubesta osan. Tubessa on paljon ilmaiseksi vanhoja tuottareita, ihan survivorin sivuilla. Mainokset on helppo blokata halutessaan.
Suosittelen: tässä koko usan "vastaava" tuottari nyt tylsälle odotusviikolle ;) kolikkoineen ja eristyssaarineen päivineen. Pelaajina moninkertainen allstars porukka, jotka tuntevat pelin paremmin kuin omat taskunsa. Ihan vähän eroa, palkinto 2 miljoonaa dollaria juhlavuoden kunniaksi.
Mulle on jäänyt mieleen Oz. Komein reality tähti ikinä. Joka kerta toivoin että Oz voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ollut kuullut koskaan tästä Evestä. Nyt googlasin ja huhhuh. Tuleepa esiin aivan eri ihminen ja aivan mieleen Maisa Torppa. Ne kuvat on se todellinen eve. Platinahiukset, vahvat meikit, pyllistelee jossain naruissa. Yök.
Maisan sisko? No on joo aikamoinen ero kuvissa. Ruma ihminen käytöksen puolelta, kuvat muovinen, epäaito ja pinnallinen.
Sitähän tuo on tehnyt ihan huipulle asti ja se oman kehon muokkauksen ala on maailmalla täynnä selkäänpuukotusta. Eli ei mene tuo "henkinen" homma läpi kyllä yhtään.
Ig täynnä feikkiä toksista positiivisuutta. Kun lähtee tositv mukaan niin altistuu kritiikille.
Hyvä että hän näkee asian niin että hän on itse vastuussa miten siihen kritiikkiin suhtautuu. Tosin näyttää neuvovan niin muille, ei koske häntä.
Tuota toimintamallia ei prinsessa näyttänyt ohjelmassa omaksuneen. Päinvastoin. Vaati itselleen koko ajan extraa. Köysikisavoiton ja Jopa huutokaupassa, poppoo antoi hälle tortillan, jälkkärit ja yritti silti huutaa vielä shirleyn ainoan ruoan, churrot. Aivan sairaan itsekäs.
Myrkyllisen ihmisen merkki on kun hymyilee samalla kun on vihainen.
Sieltä hampaiden välistä sihisi Paulille että "miksi olisin tyytyväinen että kerroit Heikille huijauksistamme.." niin no miksi Paulin pitäisi miellyttää sitä Eveä.
Ottaa kyllä päähän tuo Paul myös. Miksi on noin hiiri että nielee karmeita asioita tuolla. Auttaa itse muita voittamaan jos niin kävisi. Miksi edes osallistunut jos ei voitto kiinnosta. Tarvitsee levyjulkisuutta?
Paul silti ainoana ansaitsee voiton
Olisivat Sannan kanssa edes näpäykseksi antaneet Evelle 2 ääntä. Mutta ei, siitä seuraisi taas schitshöyyy
Juusokin harvinaisen hampaaton.
Todellakin toivon taviskautta jossa ihmisten ei tarvitse pelätä kuka kuuluu mihinkäkin pikkuporukkaan tai piiriin kisan jälkeen.
Älkää nyt vain sanoko että nämä kaksi väkäleukaa on finaalissa. Pilasivat koko ohjelman.
Näistä tulee mieleen yläasteen ns. kympin tytöt jotka kiusaavat julmasti mutta ovat open lellikkejä.
Onneksi ja todellakin onneksi tämä ohjelma vaikuttaa heidän ns töihinsä. Ja ei todellakaan positiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkoi kiinnostaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
s".
Jep. Olen nähnyt jenkkien joka kaudet nyt 41 menossa, kaikki Australian ja Etelä-afrikan. Tuollaiseen tunnemanipulointiin puututaan. Tosi typerää ottaa kisaajia jotka ei tunne peliä, se on katsojien aliarviointia. Nyt meno on kuin yläasteella ja riparilla, paitsi riparilla ei ole noin huono fiilis eikä ketään eristetä isosti toimesta.
.
Kun olet nähnyt Australian ja Etelä-Afrikan Selvytyjät , niin kiinnostaa tietää, mistä olet ne voinut nähdä ?
Jokin maksukanava ?
En muista nähneeni tv ssä , kuin Jenkkien kaudet.En katso tvstä mitään, Suomen survivorin katson ruudusta. Suurimman osan näin kun asuin jenkeissä 2000-2014, myös parissa finaalissa paikan päällä. Aivan mahtava kokemus. Koko perheen ja kansakunnan ohjelma josta pikkulapset haaveilevat, aivan eri moraalia ylläpidetään pelissä kuin täällä, siellä pitää juonitella, olla ovela hustleri mutta ei rumasti, muuten saa kansan vihan päälleen eikä jury anna ääniä - ei siis voita.
Muutamia tuottareita olen tilannut omaksi Amazonista, siellä voi katsoa myös jaksoja ja parissa muussakin palvelussa ja tubesta osan. Tubessa on paljon ilmaiseksi vanhoja tuottareita, ihan survivorin sivuilla. Mainokset on helppo blokata halutessaan.
Suosittelen: tässä koko usan "vastaava" tuottari nyt tylsälle odotusviikolle ;) kolikkoineen ja eristyssaarineen päivineen. Pelaajina moninkertainen allstars porukka, jotka tuntevat pelin paremmin kuin omat taskunsa. Ihan vähän eroa, palkinto 2 miljoonaa dollaria juhlavuoden kunniaksi.
Mulle on jäänyt mieleen Oz. Komein reality tähti ikinä. Joka kerta toivoin että Oz voittaa.
Kyllä ihan saman näköinenkin kuin ozzy ja samanlainen tarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eve on jotenkin tosi ärsyttävä :D Enkä tarkota pelkästään niitä kohtia, joissa kiusaa shirlyn kanssa, vaan muutenkin :DD
Joo en oikein osaa sanoa, mikä siinä on, mut itteäkin rasauttaa välillä kuunnella niitä sen yksilöhaastatteluja. 😅 Sitten taas siellä muiden kanssa keskustellessa tai kisoissa vaikuttaa ihan mukavalta. Toki poislukien nämä tunteenpurkaus kohtaukset.
Ihan alkujaksoissa jo, kun ei vielä ollut selvillä tuo Even todellinen minäminä-käytös, huomasin Even yksilöhaastatteluissa ja itse asiassa aina kun Juusokin kysyi siltä jotain, joko ennen skaboja tai heimiksessä, et Evessä tai sen tyylissä puhua on jotain mikä vähän tökkii mua. Oli aina jotenkin nokka pystyssä vähän teennäisen hymyn kanssa vastaamassa, ja mua aina jännitti et jos Nyt alkaa sataa niin tuolla menee sadevesi suoraan sieraimista sisään. No nyt kun on nähnyt kunnolla, et miten Eve käyttäytyy, niin kai se tökkiminen johtui jostain alitajuntaisesta vibasta et tuo tyyppi on ikävä muille. En tiä.
Minulla oli sama, alusta saakka Evessä oli jotain "mikä tökki" vaikka hymyili jne. niin "karvat nousi pystyyn".
Toinen joka sai samat vibat aikaan Viki, erona se, että hänet tienny ennalta ja AINA tökkinyt joku hänessä.Haluaisin nostaa esille myös sitä, että kilpailun kannalta ei ollut hyväksi että osa koki olevansa "koko pelin" turvassa: kisoissa osa pelasi tosissaan kun oli vaarassa tippus, ja osa himmaili eikä _edes_ yrittäneet voittaa --> tyhmää katseltavaa.
Ja esim. kohtaus jossa Shirly sai Sannan vaihtamaan kenelle laittaa lisää painoa: en koskaan (ja olen kaikki Suomen, ja lähes kaikki Amerikan jaksot katspnut) ole nähnyt että kilpailoja kesken pelin painostaa toisen muuttamaan jo tehdyn päätöksen. Minusta myös Juuso toimi tuossa väärin, olisi pitänyt sanoa "Sanna, sanoin jo nimen, ei voi enää muuttaa".
Tuotanto on syyllistynyt bb/tempparit menoon ja haalineet samojen ohjelmien katsojia hinnalla millä hyvänsä, eivät olisi muuten cästänneet tosi-tv pyörijiä tuohonkin.
Sinne voisi laittaa postia.
Ovat pyrkineet epäreiluuden maksimointiin koska nähneet etukäteen mitä tulee tapahtumaan noissa 1 vastaan kaikki kisoissa.
Formaattiin kuuluu pelaaminen ja juonittelu mutta sitä voi tehdä monella tavalla. Tuotanto tiesi Paulin kolikoista ja halusi altavastaajan voitto tilanteen.
Mutta törkeää se oli. Itse kisa on tuttu. Vastaavissa ollut kaksi heimoa tai edes kaksi klikkiä toisiaan vastaan eikä tuollainen heimon sisäinen sikailu immuniteettikisassa vielä.
Harvinaisen rumaa manipulointia nähty tänä vuonna pelaamisen sijaan. Viime vuonna muistan miten Manninen jätti vastaamatta Juuson ystävälliseen kysymykseen ja maksoi siitä kyllä kovan hinnan sitten lopulta kaiken kaikkiaan. Lähti tv työ.
Mihin se Manninen jätti vastaamatta? Eikös se työ lähtenyt sen kohun seurauksena, kun sanoi jotain, että tippui koska ei ollut tissejä tms. Ja Sitten sekopäät rupesi canseloimaan ja syyttämään naisvihasta.. Vai Mikä juttu?
"Mikä juttu?" Kuulostaa tutulta. Sanoivat Eve ja Shirly kun purjehtivat Sannaa moukaroimaan.
Noilla tytöillä sen sijaan syytä hiukan pelätäkin sometöiden puolesta, kansa päättää, sen verran törkeää käytöstä on nähty. Kiusaamista, syrjimistä ja henkistä väkivaltaa Sannaa kohtaan.
Pelissä Paul oli vähän munaton itse, ansaitsee silti voiton. Shirley pyysi anteeksi liian myöhään, Eve ei sitäkään.
Missä se on anteeksi pyytänyt ja keneltä? Boikottiin vaan molemmat luuskat.
Miksi ei ruudun tilaajille näy finaalijakso.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siksi ettette pääse spoilaamaan.
Eihän mitään finaalijaksoja koskaan näe etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan finaalit näkyy kaikille vasta samaan aikaan
Mikä on Heikki Sorsan siviilisääty? 🦆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siksi ettette pääse spoilaamaan.
Tämän päivän jakson voisi mieluusti spoilata 😊
Vierailija kirjoitti:
tuossa puolen yön aikaan näkyy, uskaltaisin väittää
Karmee toi even tekonauru. Hyisevä 😶🌫️
Toi omahyväinen Eve, niin ärsyttävä !!!!€
Eiks noilla oo muita vaatteita dinnerille kuin kylpytakit?😂
Ja niitä amulettejahan etsittiin tuolloin(kin) vaikka keskellä yötä kun muut nukkui! Ehkä niitä ei oo vielä vaan oo edes olemassa niin montaa Suomen versiossa.
Tykkään enemmän tästä Amerikan finaaliin pääsyhommasta. Top 4 kaikilla on mahdollisuus päästä loppuun.
Viimeisen koskemattomuuden voittaja saa valita itselleen yhden kaveriksi finaaliin. Eli jos olet hyvä kisoissa, sulla on mahdollisuus, samaten jos osaat luoda hyvin suhteita ja olet taitava puhumaan.
Kaks muuta taistelevat viimeisestä paikasta tulentekokisassa, eli jos on kyseinen selviytymistaito hallussa, on edelleen mahdollista päästä finaaliin.
Tätä kritisoitiin Amerikassa aluksi, ihmiset koki että siinä tuotanto petas yhdelle pelaajalle (itse asiassa tuolle Benille) reitin finaaliin. Ite aattelen kuitenkin, että tuossa tulee hienosti esille Selviytyjien eri osa-alueet (sosiaalinen peli, kilpailut ja leirielämä), koska peliä voi pelata monella tavalla. Tuomaristo puolestaan päättää mitä tapaa kullakin kaudella arvostetaan eniten.
Ite aattelen että on kova suoritus ihan vaan selviytyä ja elää tuolla, kisoista ja ihmissuhteista puhumattakaan.
Suomessa tää finaalivaihe on usein painottunut kisoihin ja toisaalta se on vähän sääli. Toisaalta se antaa liittouman ulkopuoliselle mahdollisuuden pärjätä ja päästä finaaliin.
Esim. Miskan voittokaudella tää kostautu Wallulle, kun ei pärjännytkään kisassa. Muutoinhan hänellä oli ns. hyvin pullat uunissa.