Uudet Selviytyjät Karibialla
Mukana Susanna Penttilä, radiojuontaja Ville "Viki" Eerikkilä, reality-tähti Ella Toivainen, muusikko ja malli Paul Elias Uotila, Miss Suomi 2014 Bea Toivonen, tv- ja radiojuontaja Lauri Salovaara, fitnessin maailmanmestari 2019 Eveliina Tistelgren, Suurin pudottaja Suomen -voittaja 2020 ja meikkitaiteilija Aarni Mikkola, esiintyjä ja media-alan yrittäjä Sanna Pikkarainen, näyttelijä ja muusikko Jon-Jon Geitel, tangokuningatar Eija Kantola, reality-tähti Daniel Lehtonen, laulaja ja somevaikuttaja Tuuli Oikarinen, ex-lumilautailija Heikki Sorsa, juontaja ja Miss Suomi 2016 Shirly Karvinen ja ammattiscoottaaja Helmeri Pirinen.
Kommentit (5613)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kolmannella kaudella Viivi valitsi Kain finaaliin, ja samoin ensimmäisellä Janni valitsi Sampon.
Okei, en muistanut, että Viivin ja Kain tapauksessa oli näin. Jannin ja Sampon kautta tosiaan en katsonut. Kiitos 👍
Toisin sanoen joka toinen kausi on menty tuolla kaavalla. Voi siis olla, että tällä kaudella voittaja taas valitsisi finaaliparin.
Voi Paul parka. Pilaa ohjelmaa ja sen faneja ensinnäkin että noi kilpailijat ei tunne peliä. Paul kertoo että on halunnut miellyttää ja että hänellä on wx kiusattuna jöönytbse mentaliteetti päälle ettei esim halunnut äänestää Eveä koska pelkää konfrontaatiota. Jos jäänyt Paulille valinta niin hyvinkin saattanut valita Even. Tuo on se kiusatun problematiikka.
Jos jury äänestäisi Even voittoon kaikesta huolimatta niin olisi kaikkien aikojen riman alitus ja vastoin kansainvälistä survivor-logiikkaa.
Utula on saanut 100%Paulia tukevaa postia, n.tuhat. Siis 100% ja saman huomaa instassa, fbssä ja keskustelupalstoilla. Edes kammolauta ei jaa tytöistä enää kuvia, saivat tarpeekseen.
Aivan turha väittää että täällä olisi enempää kuin ne pari max muuta fania jotka kikkailee vpn:llä vaikka itse kisa ja tulos oikeasti jo käyty.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä voittaja on pyritty näyttämään edes jokseenkin edullisessa valossa, koska tietenkin katsojat halutaan saada tämän puolelle. Tästä ei ole ollut merkkiäkään Eveliinan ja Shirlyn kohdalla.
Kaksi itsekkäintä akkaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Karvinen on kehdannut olla noin ilkeä, eikö sen tulisi olla jonkinmoinen esimerkki nuorille.
Turhaan se yrittää pestä itseään kun on jo kakat housuissa.
Johtuuko tuo kaikki sen ilkeys siitä, kun se ei ole suomalainen.
Huh hoitaa trolli. Mene mäkeen. Vaikka kuinka ikäviä tyyppejä ohjelmassa, ei mitään tekemistä minkäänmaalaisuuden kanssa. Nollatoleranssi tollaselle, ilmiannan viestisi rasistisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kolmannella kaudella Viivi valitsi Kain finaaliin, ja samoin ensimmäisellä Janni valitsi Sampon.
Okei, en muistanut, että Viivin ja Kain tapauksessa oli näin. Jannin ja Sampon kautta tosiaan en katsonut. Kiitos 👍
Toisin sanoen joka toinen kausi on menty tuolla kaavalla. Voi siis olla, että tällä kaudella voittaja taas valitsisi finaaliparin.
Voi Paul parka. Pilaa ohjelmaa ja sen faneja ensinnäkin että noi kilpailijat ei tunne peliä. Paul kertoo että on halunnut miellyttää ja että hänellä on wx kiusattuna jöönytbse mentaliteetti päälle ettei esim halunnut äänestää Eveä koska pelkää konfrontaatiota. Jos jäänyt Paulille valinta niin hyvinkin saattanut valita Even. Tuo on se kiusatun problematiikka.
Jos jury äänestäisi Even voittoon kaikesta huolimatta niin olisi kaikkien aikojen riman alitus ja vastoin kansainvälistä survivor-logiikkaa.
Utula on saanut 100%Paulia tukevaa postia, n.tuhat. Siis 100% ja saman huomaa instassa, fbssä ja keskustelupalstoilla. Edes kammolauta ei jaa tytöistä enää kuvia, saivat tarpeekseen.
Aivan turha väittää että täällä olisi enempää kuin ne pari max muuta fania jotka kikkailee vpn:llä vaikka itse kisa ja tulos oikeasti jo käyty.
Kukas tämä Utula on ja miksi se on saanut postia paulille?
Täytyy kyllä sanoa, että melko munatonta touhua ja henkistä heikkoutta, jos ei uskalla äänestää jotain toista kilpailijaa. Melkosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukas tämä Utula on ja miksi se on saanut postia paulille?
Täytyy kyllä sanoa, että melko munatonta touhua ja henkistä heikkoutta, jos ei uskalla äänestää jotain toista kilpailijaa. Melkosta
Utula on toimittaja jolle annettu pesti seurata Selviytyjät Suomi ohjelmaa. Kirjoittelee sarjasta lehtiin ja podcast
https://www.supla.fi/audio/3983837
Ärsyttää että Suomessa Selviytyjät sotkettu samoihin paratiisisaari shittiin, Jenkeissä se on suosituin kokoperheen ohjelma ja katsojia oli finaalilla 70 miljoonaa. Se voisi olla sitä Suomessakin.
Suomessa se on silkkaribimbojen ja somejulkkisten paikka. Seuraan selviytyjiä ainoana realitynä ruutuplussasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä voittaja on pyritty näyttämään edes jokseenkin edullisessa valossa, koska tietenkin katsojat halutaan saada tämän puolelle. Tästä ei ole ollut merkkiäkään Eveliinan ja Shirlyn kohdalla.
Jospa edullista materiaalia ei ole.
Ei luultavasti olekaan, mutta tiuskimisia ja töksäytyksiä on näytetty niin paljon, että mikäli olisi haluttu edes jossain määrin hakea sympatiapisteitä tietyille kilpailijoille, ne olisi voitu leikata ohjelmasta.
"Kyl mä onneks tajusin ite että se Sanna panikoi ja rupes keksii kaikenlaista. Kyl mä luotan eveen ja shirlyyn 100%" - Heikki.
Joo, se on katsojien ala-arvioimista että otettu sellaset kisaajat jotka ei tunne Survivoria. Ja ihastuneet Heikit ja Elmerit kuin koulupojat, tekivät niin kuin käskettiin, innoissaan nättien typyjen huomiosta.
Samaan lankaan meni Sanna. Halusi olla suosittujen tyttöjen ryhmässä. Luuli että hänellä oli "tärkeä liitto" vaikka oli ulkopuolinen ja ennen yhdistymistä jo melkein heitetty bussin alle.
Jenkeissä saisi vihapostia enemmän Sanna ja Heikki, koska lopettivat osallistumisen peliin loppuvaiheessa. Sanna vielä yritti sentään, saada Heikkiä ymmärtämään totuuden. Urpo Heikki. Rasittava.
Siis tuolla picnicillä Even tekonauru: "joo valehtelin Heikille että sillä ei ole mitään syytä huoleen...." kelasin eteenpäin, harvinaisen omahyvänen ämmä.
Siinä Utula oli oikeassa että helposti menee maine. Lehdistö on painanut sordiinoa yt näiden tyttöjen kanssa vrt. Aki Manninen
Katselen just ruudusta putkeen näitä ja ohhoh:"Se joka tässä porukassa on pettänyt luottamuksen, on SINÄ." -Shirly Sannalle. Onpa törkeä. Tuo on juurikin gaslighting oppikirjaesimerkki.
Kuuntelin ton Utulan linkin ja myös Sannan ja jarin survivor podcastin.
Eli raakaa peliä ollut ja terapiaa tarvitaan edelleen.
"Paulin kohdalla en tunne yhtään huonoa omaatuntoa vaikka hänelle joutuu valehtelemaan." -Eve. Vaati Paulilta ettei puhu enää pelistä.
Paitsi heti seuraavana iltana kun ekaa kertaa evellä ei ollut valtaa ja alkoi itku ja kiristys sekä syyttely eveltä Paulia kohtaan kun Paul sanoi että "niin eve ei puhuta pelistä, juurihan niin vaadit."
Paul on ollut överi"kiltti" ja puolustellut eveä nyt pitkin matkaa. Se huono puoli että sellaisesta tulee tosi helposti passiivisagressiivinen. Mikä syy voi olla tuohon. Seurusteleeko ne?
Pelin katsominen tvstä on nolo aivan kaikille. Evellä tai shirlyllä ei olisi pakka kestänyt altavastaajana saati autiosaarella paria päivää. Paul on selvinnyt parhaiten, se on fakta, mutta ärsyttää kyllä Paulkin kun ei saa puhuttua suoraan. Olisi suuri vääryys silti jos ei voittaisi.
Miten tuo Eve onkin noin itsekäs. Ja tuo tekonauru arghhh. Sanoi silloin samantien aiemminkin "joo mut toi on sit mun mitali, munn mun mun" ahahahaha 😒🙄" sä voit tulla tähän MUN launchiin."
Vasta melkein vikassa jaksossa shirly tutustuu Pauliin koska hänellä ei ole ollut lupaa. Eve otti Heikin mukaan koska ei luottanut jättää Heikkiä ja Paulia kahden, tämän ilmaisi jo aiemmin. Ja Heikki pikkulapsen murjottava ilme. Aika rasittavia hahmoja noi kaikki. Olin shirlyn puolella alkuvaiheessa.
Ehkä Paulin ja Even välillä tapahtui saarella jotain, mitä eivät kamerat tallentaneet...
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Eve onkin noin itsekäs. Ja tuo tekonauru arghhh. Sanoi silloin samantien aiemminkin "joo mut toi on sit mun mitali, munn mun mun" ahahahaha 😒🙄" sä voit tulla tähän MUN launchiin."
Vasta melkein vikassa jaksossa shirly tutustuu Pauliin koska hänellä ei ole ollut lupaa. Eve otti Heikin mukaan koska ei luottanut jättää Heikkiä ja Paulia kahden, tämän ilmaisi jo aiemmin. Ja Heikki pikkulapsen murjottava ilme. Aika rasittavia hahmoja noi kaikki. Olin shirlyn puolella alkuvaiheessa.
Shirly on aika aito, Eve ei ole. Shirly paikkasi nyt pisteitään takas tässä missä Heikki saa fudut. Harmi että Paulkin ollut niin ihkuna Eveen kuin myös Shirly ite. S toivoo että Paul voittaisi jotta Heikki saisi kenkää.
Vierailija kirjoitti:
"Kyl mä onneks tajusin ite että se Sanna panikoi ja rupes keksii kaikenlaista. Kyl mä luotan eveen ja shirlyyn 100%" - Heikki.
Joo, se on katsojien ala-arvioimista että otettu sellaset kisaajat jotka ei tunne Survivoria. Ja ihastuneet Heikit ja Elmerit kuin koulupojat, tekivät niin kuin käskettiin, innoissaan nättien typyjen huomiosta.
Samaan lankaan meni Sanna. Halusi olla suosittujen tyttöjen ryhmässä. Luuli että hänellä oli "tärkeä liitto" vaikka oli ulkopuolinen ja ennen yhdistymistä jo melkein heitetty bussin alle.
Jenkeissä saisi vihapostia enemmän Sanna ja Heikki, koska lopettivat osallistumisen peliin loppuvaiheessa. Sanna vielä yritti sentään, saada Heikkiä ymmärtämään totuuden. Urpo Heikki. Rasittava.
Siis tuolla picnicillä Even tekonauru: "joo valehtelin Heikille että sillä ei ole mitään syytä huoleen...." kelasin eteenpäin, harvinaisen omahyvänen ämmä.
Siinä Utula oli oikeassa että helposti menee maine. Lehdistö on painanut sordiinoa yt näiden tyttöjen kanssa vrt. Aki Manninen
Sepä se, kun suurin osa tuolla ei edes pelannut tuota peliä. Vaan koittivat olla vaan mukavia. Oli Shirlyn ja Even käytöksestä, mitä mieltä tahansa, fakta on, että pelaamalla ainakin toinen heistä on finaalissa. Paul on mennyt sitten toista reittiä voittamalla koskemattomuuksia ja kauhealla kasalla kolikoita.
Vierailija kirjoitti:
Onhan toi Eve jotenkin tosi ärsyttävä. Mutta jotain rajaa nyt näihin juttuihin. Vai ei Shirlyllä ollut lupaa. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi itsekkäintä akkaa.
Lopeta se akattelu. Huomaatteko, miten naisten kohdalla SUKUPUOLI ALLEVIIVATAAN HETI. Sinä se olet itsekäs katkera naisvihaaja. Vain naisten kohdalla tukeudutaan syntyperään, miehet saa aina olla. Mies saa olla kiero. Miten selitätte sen miten miehet ei KOSKAAN saa mitään moitetta? Miehet saa rai*kauksenkin anteeksi, Peter Madsenkin on suuri ihana nero. Mies saa KAIKEN anteeksi. Kukaan, missään, mistään ei kutsu miehiä kieroiksi vaikka miehet haluaisi 100 rai*kattavaa vaimoa ja naida kolmevuotiaita. Herätys!
Miesten sovinismi, naisviha, kieroilu, heikompien käyttäminen, pakottaminen seksiin on kaikki minkä voi antaa anteeksi. Mies on aina suuri inhimillinen jumalan kuva. Naisia sen sijaan demonisoidaan aivan mitättömistä asioista.
No huhhuh. Sellaiset psykoosit tulilla.
Ei akka ole mikään ruma sana. Eikä ämmäkään. Ne ovat murresanoja. Arvostan vahvoja naisia ja sellainen olen itsekin. Kieroilla saa tuossa pelissä, saa pelata, olen survivorin suuri fani. Parvati oli suurimpia kieroilijoita muttei ollut ilkeä kellekään.
Sen sijaan tuollainen uhriutuminen ja pelaamisen arvostelu mitä Eve Paulille tekee, on älytöntä. Sallii vain itselleen pelaamisen, hänen omaa nimeään ei saa edes mainita tai menee rannalle itkemään.
En todelkakaan arvosta tuollaista tunteilla manipulointia, syyllistämistä mistä Paul puhuu Even tehneen, vaan suoraselkäisyyttä. Pelaaminen ei tarkoita syyllistämistä, murjotista jne. Paul näistä kertoi itse. Käytetään itku-kortti kun ei saada tahtoa läpi. Ei noin.
Paul on ollut sika munaton eikä ole uskaltanut suoraan puhua, kuin vasta nyt. Hyvä Paul. Silti, nytkin vielä puolustelee muita. Kertoikin että hänellä on suuri miellyttämisen tarve joka ei kyllä käy yksiin tuon Even itsekkyyden kanssa. On karskia katsoa miten rumasti eve puhuu Paulista ja Paul taas yrittää ymmärtää.
Miksi raahaat keskusteluun töysin kuulumattomia asioita.
Jos oma pakkasi ei kestä asiallista keskustelua, älä lue äläkä kommentoi. Kannattaisko vähän rauhottua. Kuka on rai$kattu pelissä?? Tai naitu?? kolmivuotiaita. Huhuh Nyt kyllä lähdit melkoiselle laukalle tilulii.
Tämähän on vain peli.
Ehdottoman hyvä pointti tuossa podcastissa, että kyllä ne kiusaamistapaukset on ihan oikeasti tapahtuneet, ei niitä millään leikkauksilla ole saatu aikaiseksi. Jokainen katsoja ihan itse näkee kun Eve ja Shirly huutaa, kieroilee, valehtelee tai kun Paulin suorituminen estetään koskemattomuuskilpailussa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi itsekkäintä akkaa.
Lopeta se akattelu. Huomaatteko, miten naisten kohdalla SUKUPUOLI ALLEVIIVATAAN HETI. Sinä se olet itsekäs katkera naisvihaaja. Vain naisten kohdalla tukeudutaan syntyperään, miehet saa aina olla. Mies saa olla kiero. Miten selitätte sen miten miehet ei KOSKAAN saa mitään moitetta? Miehet saa rai*kauksenkin anteeksi, Peter Madsenkin on suuri ihana nero. Mies saa KAIKEN anteeksi. Kukaan, missään, mistään ei kutsu miehiä kieroiksi vaikka miehet haluaisi 100 rai*kattavaa vaimoa ja naida kolmevuotiaita. Herätys!
Miesten sovinismi, naisviha, kieroilu, heikompien käyttäminen, pakottaminen seksiin on kaikki minkä voi antaa anteeksi. Mies on aina suuri inhimillinen jumalan kuva. Naisia sen sijaan demonisoidaan aivan mitättömistä asioista.
No huhhuh. Sellaiset psykoosit tulilla.
Ei akka ole mikään ruma sana. Eikä ämmäkään. Ne ovat murresanoja. Arvostan vahvoja naisia ja sellainen olen itsekin. Kieroilla saa tuossa pelissä, saa pelata, olen survivorin suuri fani. Parvati oli suurimpia kieroilijoita muttei ollut ilkeä kellekään.
Sen sijaan tuollainen uhriutuminen ja pelaamisen arvostelu mitä Eve Paulille tekee, on älytöntä. Sallii vain itselleen pelaamisen, hänen omaa nimeään ei saa edes mainita tai menee rannalle itkemään.
En todelkakaan arvosta tuollaista tunteilla manipulointia, syyllistämistä mistä Paul puhuu Even tehneen, vaan suoraselkäisyyttä. Pelaaminen ei tarkoita syyllistämistä, murjotista jne. Paul näistä kertoi itse. Käytetään itku-kortti kun ei saada tahtoa läpi. Ei noin.
Paul on ollut sika munaton eikä ole uskaltanut suoraan puhua, kuin vasta nyt. Hyvä Paul. Silti, nytkin vielä puolustelee muita. Kertoikin että hänellä on suuri miellyttämisen tarve joka ei kyllä käy yksiin tuon Even itsekkyyden kanssa. On karskia katsoa miten rumasti eve puhuu Paulista ja Paul taas yrittää ymmärtää.
Miksi raahaat keskusteluun töysin kuulumattomia asioita.
Jos oma pakkasi ei kestä asiallista keskustelua, älä lue äläkä kommentoi. Kannattaisko vähän rauhottua. Kuka on rai$kattu pelissä?? Tai naitu?? kolmivuotiaita. Huhuh Nyt kyllä lähdit melkoiselle laukalle tilulii.
Tämähän on vain peli.
Ja lisäys se ei ollut minun akattelu vaan jonkun muun "kaksi itsekästä akkaa" mutta sympaattinen. Ja samaa mieltä. t
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä se, kun suurin osa tuolla ei edes pelannut tuota peliä. Vaan koittivat olla vaan mukavia. Oli Shirlyn ja Even käytöksestä, mitä mieltä tahansa, fakta on, että pelaamalla ainakin toinen heistä on finaalissa. Paul on mennyt sitten toista reittiä voittamalla koskemattomuuksia ja kauhealla kasalla kolikoita.
Ei. Tytöt wivät ole tehneet peliliikkeitå eivätkä "pelanneet", he ovat tuolla koska kuuluivat enemmistöön. Paul on pelannut aikaan viimeiseen pisaraan, kolikkoja on ollut vaikea saada ja joku on saanut niillä pizzaa autiosaarella, Paul käytti fiksummin.
On voittanut peleissä hullulla sisulla, se on oikeaa pelaamista.
Survivor motto:
Outwit
Ootplay
Outlast
Vain Paul tehnyt kaiken noista
Eve ja Shirley käyttäytyneet ikävästi, aivan kuin koulukiusaajat.
Paul ansaitsisi voiton, ollut tosi hyvä kilpailuissa ja niin sympaattinen kaveri.
Kuuntelin tämän Utulan haastattelun Paulin kanssa ja ai että miten rasittava haastattelija. (Tai podcast kai tämä yritti olla, eikä varsinainen haastattelu, vaikka ilmeisesti jonkin sortin toimittaja kyseessä?)
Joka kohdassa koittaa tunkea omia mielipiteitään ja sanojaan Paulin suuhun. Pointsit Paulille, että ei tuohon lähtenyt juurikaan mukaan.
Muutama huomio haastattelusta:
Paul sanoi, että kiusaamista ei tapahtunut, vaan se oli oikeastikin kovaa peliä. Jotain kokemuksia ja samoja tunteita nousi pintaan kylläkin.
Paul sanoo, että etenkin Eveliinan kanssa todella hyvät ja lämpimät välit nyt ja myös ohjelman aikana, vaikka se ei katsojalle välttämättä siltä näyttänytkään.
Paul myös kertoo, ettei näyttänyt tai kertonut tunteitaan muille kilpailijoille Eijaa lukuun ottamatta. Joten mielestäni melko kohtuutonta syyttelyä siltäkin osin.
Paul on myös ilmeisesti nähnyt millaista vihapostia Shirly ja Eve ovat saaneet. Ja ainakin minulle jäi se kuva, että aika kammottavaa, mikä ei yllätä, kun tätäkin palstaa lukee.
Tästä Utulasta paistoi sama kuin monista katsojista ja myös tämän palstan kirjoittajista eli suoranainen viha etenkin Eveä ja myös Shirlyä kohtaan. Monia asiavirheitä myös hänen väitteissään tapahtumista.
Jospa edullista materiaalia ei ole.