Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Me naiset: Reeta 26 tuli vahingossa raskaaksi ja teki mahdollisimman pikaisen abortin

Vierailija
11.04.2021 |

Mitä ajatuksia juttu herättää? Itseäni kyllä etoi tapa puhua aiheesra vaikka aborttia vastaan en missään tapauksessa ole.

Kommentit (321)

Vierailija
1/321 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki? Miten voi kommentoida ilman linkkiä?

Vierailija
2/321 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva ikä tulla äidiksi on 46v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/321 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos abortin tekee niin tottakai mahdollisismman aikaisin ennen kuin on ehtinyt yhtään kehittyä.

Vierailija
4/321 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kokee voimakasta inhoa koko raskautta ja alkiota kohtaan, niin parempihan se on abortoida. 

Itsekin olen tehnyt inhon vallassa abortin ja helpottunut heti kun alkio oli saatu kehostani ulos, mutta en näe mitään syytä tehdä siitä lehtijuttua.

En myöskään tässä Reetan tapauksessa. Vaikuttaa lähinnä sensaatiohakuiselta jutulta.

Vierailija
5/321 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos abortin tekee niin tottakai mahdollisismman aikaisin ennen kuin on ehtinyt yhtään kehittyä.

Julkisella sektorilla ei onnistu. Pitää odotella viikkotolkulla.

Vierailija
6/321 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkki? Miten voi kommentoida ilman linkkiä?

Sori, piti olla! Uudelleen:

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000007909711.html

Vierailija
7/321 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut juttua, joten hankalaa kommentoida. Mutta tottakai abortti pitää tehdä mahdollisimman varhaisessa vaiheessa! Se on itsestäänselvä asia!

Vierailija
8/321 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi syy, miksi pillerit ei ole niin huono idea. Tältäkin olisi vältytty, jos kumin lisäksi olisi ollut pillerit käytössä.

Vierailija
9/321 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä "etoo" jos et ole aborttia vastaan? 

Itse katsoin tätä otsikkoa ja ajattelin "niin, mitä sitten?" 

Et ehkä ole ihan niin liberaali kuin luulet olevasi. 

Vierailija
10/321 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma, päätyi tuohon ratkaisuun joten so what. ttuakos muut tuota taivastelee.

Vierailija
11/321 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, mikä aloittajan persettä hiertää? Ihan normaali ja asiallinen juttu abortista.

Vierailija
12/321 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos kokee voimakasta inhoa koko raskautta ja alkiota kohtaan, niin parempihan se on abortoida. 

Itsekin olen tehnyt inhon vallassa abortin ja helpottunut heti kun alkio oli saatu kehostani ulos, mutta en näe mitään syytä tehdä siitä lehtijuttua.

En myöskään tässä Reetan tapauksessa. Vaikuttaa lähinnä sensaatiohakuiselta jutulta.

No siis just tää tapa jotenkin kirjoittaa asiasta mua etoi. Ei siis itse asia, ei se abortti eikä ehdottomuuskaan. Ehkä sensaatiohakua tai haetaan näkyvyyttä tolle lakimuutosaloitteelle?

Vierailija
13/321 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veit sanat suustani. Ap selvästi vastustaa aborttia, vaikka yrittää esittää muuta.

Vierailija
14/321 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis just tää tapa jotenkin kirjoittaa asiasta mua etoi. Ei siis itse asia, ei se abortti eikä ehdottomuuskaan. Ehkä sensaatiohakua tai haetaan näkyvyyttä tolle lakimuutosaloitteelle?

En näe tuossa mitään etovaa enkä sensaatiohakuista. Päinvastoin. Kerrankin rehellistä puhetta abortista.

Etovia ja sensaatiohakuisia ovat ne jutut, joissa naiset katuvat aborttia ja suhtautuvat siihen vaikeasti. Fakta on se, että valtaosalle abortin tehneistä se on samanlainen kuin Reetalla. Inhottavasta ja vastenmielisestä loisesta on suuri helpotus päästä eroon.

Vierailija
15/321 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut juttua, joten hankalaa kommentoida. Mutta tottakai abortti pitää tehdä mahdollisimman varhaisessa vaiheessa! Se on itsestäänselvä asia!

Juu, juu, toki. Tuo on siis vain otsikko jutulle, mielipiteitä jutusta kaipaan, en asiasta. Oli vaan jotenkin hyvin erikoisesti kirjoitettu juttu aiheesta.

Vierailija
16/321 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä yksi syy, miksi pillerit ei ole niin huono idea. Tältäkin olisi vältytty, jos kumin lisäksi olisi ollut pillerit käytössä.

Yhdenkään naisen EI pitäisi popsia pillereitä. Abortti on parempi vaihtoehto kuin pillerit. Pillerit tuhoavat naisen terveyden ja lopettavat seksihalut.

Vierailija
17/321 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä oli erikoista? Hyvin neutraali juttu.

Miten juttu olisi pitänyt kirjoittaa että kelpaisi? Pitäisikö haastateltavan itkeä tihrustaa vai mitä?

Vierailija
18/321 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiennyt haluaako koskaan lapsia.

Haaveilee suurperheestä.

Jep, tosi selkeää.

Vierailija
19/321 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian nuori äidiksi, teiniäiti vielä. Totta kai silloin tehdään abortti.

Sulla lienee joku kehitysvamma kun et tiedä että teini-ikä loppuu kun täyttää 20 vuotta.

Mä olen 50 vuotta ja mulla vasta alkoi teini-ikä. Ehkä sitten Salen iässä olen valmis isäksi.

Vierailija
20/321 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö naiset tiedä että seksistä voi tulla raskaaksi?