Asuisitko Ulliksessa, jos sinulla olisi varaa?
Jos et niin miksi? Itsestä niin älyttömän kaunis alue..
Kommentit (30)
En, haluan asua omakotitalossa missä naapuri ei näe ikkunasta sisään. Lauttasaaressa voisin jo asua
Siellä asuu miljoona köyhää ihmistä vuokralla . Vuokralla maksetaan osakkeet. Myös vuokratalo yhtiöt vuokraa siellä asuntoja ja yksittäisiä huoneita . Osa on tosi vanhoja taloja.
Voisin asua, jos olisi merinäköala kuten nykyisin. Tosin sieltä on hankalaa liikkua autolla töihin.
En todellakaan, haluaisin asua paikassa missä lähin naapuri on kilometrin päässä.
En, haluan asua omakotitalossa. Enkä sit kun lapset ovat muuttaneet pois himasta muutamme keskustaan luultavasti kuitenkin Töölöseen joka viehättää alueena enemmän.
Asun.
Puistonäköala. Vanha yli 100 v talo.
Korkeat huoneet yli 3,5 m ja ihana tunnelma. Rauhallista, muutamia vanhoja ja keski-ikäisiä pareja asuu tällä. Kaikki kantiksia, eikä meillä kuin muutama esiteini.
Tunnelman takia, yhteydet, ei tarvitse autoa, raha kiinni hyvin.
Pysyn kiltisti Kirkkonummella kun olen jo päässyt kauemmaksi keskustan vilinästä... Tietenkin helpottaisi paljon sinkkuelämästä eroon pääsemisestä jos olisi siellä ihmisten ilmoilla.
En, koska työmatka olisi noin 700 km.
En. En halua asua Helsingin kantakaupungissa. Vanha 1800-luvun iso puutalo meren rannalla isolla tontilla kiinnostaa paljon enemmän.
Kyllä voisin asua jos olisi hyvä asunto. Mihinkään pieneen koppiin en haluaisi vain siksi, että se on Ullanlinnassa.
Olisihan sellainen viikonloppukämppä sieltä hieno! Arkeni haluan elää tilavassa omakotitalossa.
Varaa? Kenellä ei ole varaa? Itse pienipalkkaisena asun kantakaupungissa. Mutta asunkin vuokralla. Eihän noita miljoonalukaaleja olisi varaa ostaa. Yksiöni on luultavasti puolen miljoonan arvoinen. Joten vuokralla mennään koska pidän alueesta.
En, asun kruununhaassa ja ihan tyytyväinen tähän.
En mistään hinnasta. En muuttaisi Helsinkiin, vaikka minulle maksettaisiin siitä.
En. Asuisin Helsingissä kerrostalossa korkeintaan Arabianrannassa, jossa on meri ja ulkoilualueita vieressä. En pidä minkään ikäisistä betonihelveteistä eli tiheään rakennetuista kerrostalokortteleista.
Asuin jo, nyt oon viihtynyt punavuoressa useamman vuoden.
Asuin. Muutin pois Helsingistä muutama vuosi sitten. Mummo ja pappa asuu siellä edelleen.
En.