Tän palstan keski-ikä on about 50 vuotta
Sen huomaa näistä asioista
-Musiikki, aina jos joku kysyy, ne biisit on ikivanhoja, sama elokuvissa
-Kiree ilmapiiri ja aika suvaitsematon
-Aina jos tulee sana "kuritus" esille kasvatukseen liittyen, se aloitus saa hyväksyntää (taas, ennen sallittu malli)
-Politiikka, kukaan nuori ei oo verkossa tappelemassa politiikasta aamusta iltaan, ne on kouluissa ja töissä ja suurinosa ei edes seuraa politiikkaa
-Oikeastaan kaikki mikä liittyy jollaintapaa vanhoihin aikoihin, saa tulta alleen.
-Tatuoinnit, niitä pilkataan 247, mun tietääkseni nuoria ei kiinnosta ihmisten tatuoinnit.
Öö no tossa muutama, nää on siis päivittäistä palstalla
En sano onko hyvä tai paha, mut älkää kokoajan puhuko nuorista pahaa, ei ne oo aina se ongelma. Nuoret ei asu millään vauvapalstalla. Ehkä ylilaudalla, mut tuskin täällä
Aloittakaa hyvä työ itsestänne. Niin se maailma muuttuu
Kommentit (16)
Mä oon vähän alle 50, ja oon miettiny samoin ku ap, paitsi että oletan keski-iän olevan vähintään 65...
Se on jo nähty, ettei vanhat koppelot opi uusia lentotemppuja.
Totta, olen kohta 50 ja elämänkokemusta kertynyt sen verran että politiikka kiinnostaa.
En silti hauku nuoria, minulla on omiakin nuoria.
Oon ollut palstalla alusta saakka eli siitä saakka, kun mulla oli vauva vielä masuasukkina. Vauva täyttää tänä vuonna 26 vuotta. Olin reilusti yli 30-vuotias esikoiseni syntymän aikoihin. Pikaisesti laskettuna olen siinä 60 vuoden hujakoilla iältäni tällä hetkellä. Varmaan moni muukin alkuaikojen vakkaripalstailijoista
😁 Hyvä havainto, mutta mitä sitten. Teille nuorille on ihan tarpeeksi kaikkea somesalää, eikö keskustelupalstailu ole teille yhtä vanhanaikaisya kuin television katselu?
Toisaalta, kiva jos te nuoretkin käytte täällä, opitte erilaisia katsantokantoja asioihin ja hulluihin ilmiöihin. Te nuoret ette näe miten typeriä ja turhia jotkut ilmiöt ovat, kun ette muusta tiedä. Kukaan ei tunnu oppivan järjen ja järjettömyyden rajoja enää.
Minä oon ihan ylpee meiän mummopalstasta. Välillä saa näille jutuille hirnua, mutta liikaa on sotaspämmiviä ei-mummotrolleja joukossa nyt, ne pitäs saada helvettiin täältä tunnelmaa pilaamasta.
Minulla on rakasta nuorisoa kyllä elämässä, heiän kanssa leukailen ja viihdyn aina kun näen. Tuovat valon elämääni..
T. 52v, ei vielä virallisesti kenenkään mummo, mutta muutoin mummoutunut, ja sopii minulle hyvin.
Kyllä näin on koska me ollaan oltu täällä 2000-luvun alusta. Ollaan ns. vauvapalstan suuret ikäluokat.
Minä olen 51, ja viihdyn palstalla loistavasti. Puhun paljonkin pahaa, mutta en kyllä nuorista; omat lapset väliltä 20-30.
Haluaisin puhua kiihkottomasti ja ilman asenteita tatuointimusteiden sisällöstä. Poistuu aika äkkiä?
On ainakin kahdenlaisia nuoria, fiksuja ja vähemmän. Mutta niin on aina ollut.
Mielestäni palstalla siedetään ihan käsittämättömän pitkälle tyhmyyttä ja tietämättömyyttä. Tatuoinnit näyttää massameiningiltä joka ei avaudu mutta kaipa ne on lopulta melkoisen harmittomia. Eivät silti ketään suoraan kaunista.
Vanhemmat polvet ajattelee persoonallisuuden ilmaisun jonain muuna kuin tatuointien keräilynä tai muuna vastaavana olkoonkin että kaikki nuoriso on erottunut jotenkin ulkonäöllään. Miksi paperi ei enää kelpaa alustaksi? Saa korjattua ja kirjoitettua loputtomasti lisää, vaikka päivittäin. Eli tatuoinneissa on jokin hieman tyhmä viba itselleni.
Minäkään en hauku täällä nuoria siksi että ovat nuoria vaan siksi että itse ensin sikailevat ja projisoivat minuun omia kuvitelmiaan. Katson että on ihan oikeus puolustaa itseään. Hyödyttääpä tuo sitten tai ei.
terv. 51v
Kumma, että täällä on näinkin paljon viisikymppisiä, joilla omiakin lapsia. Yleensähän tällä palstalla dominoi kiukkuiset velat. Onneksi männä vuosien tasoteoreetikko on jo siirtynyt autuaammille keskustelupalstoille.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin puhua kiihkottomasti ja ilman asenteita tatuointimusteiden sisällöstä. Poistuu aika äkkiä?
Tiesitkö, että tatskoja tehtiin jo vuosikymmeniä sitten (paljon aikaisemminkin). Vanhemmilla ihmisillä kauan olleet, amatöörien tekemät, venyneessä ihossa muotoaan muuttaneet, haalistuneet leimat ovat erittäin ruman näköisiä. 30-40- luvulla Natsisaksan keskitysleireillä vangit "leimattiin".
Kukaan täysjärkinen ihminen ei mitään leimoja tai lävistyksiä hanki.
Miksi ei aikaisemmat vastaukset kelpaa