Asuisitko Ulliksessa, jos sinulla olisi varaa?
Jos et niin miksi? Itsestä niin älyttömän kaunis alue..
Kommentit (30)
En. Asuin joskus. Nyt keskustan pohjoispuolella. Tykkään nykyisestä sijainnista.
Tuuli häiritsi minua syksyllä, talvella ja keväällä Ulliksessa. Toki pääkaupunkiseudulla on paljon muitakin tuulisia paikkoja.
En asuisi. Asuisin Toscanan auringon alla.
Vierailija kirjoitti:
En asuisi nykyisessä moku-Helsingissä vaikka maksettaisi, sääli vanhoja stadilaisia.
Kiitos Mestari!
Vierailija kirjoitti:
En asuisi nykyisessä moku-Helsingissä vaikka maksettaisi, sääli vanhoja stadilaisia.
Ensin tuli maaliset ja pilasivat Helsingin ja sitten tulivat ulkomaalaiset, toivottavasti he pelastavat Helsingin.
En ikinä.
En halua asua missään pääkaupunkiseudulla. Nyt asumme lounaissaaristossa merenrannalla ja meillä on rauhallista kaunista ympärillämme.
Minulla olisi varaa, mutta en silti asuisi. Asun Etu-Töölössä ja viihdyn täällä.
En. En keksi enää kantakaupungista aluetta, jolla haluaisin asua. Kaikki runnotaan täyteen betonia ja merikin täytetään. Asun tällä hetkellä Hietalahdessa, mutta etsin kotia jostain ihan muualta. Nyt kun etätyö mahdollistaa muuton minne vain, olen vakavissani etsinyt asuntoja Kotkan, Porvoon ja Loviisan suunnilta, mistä vain oikeasta rannikkokaupungista. Helsinki ei sitä enää ole.
En todennäköisesti valitsisi Helsinkiä, jos pitäisi isompaan kaupunkiin muuttaa. Eurooppa on täynnä kiinnostavia paikkoja. Suomessa on ne muutamat "arvostetummat".