Missä mun mies on?
Menin pojan kanssa hakemaan miestä töistä niinkuin aina ja työkaveri sanoi minulle että oli jo lähtenyt toisen työkaverin kanssa. Hän sanoi että lähtee kotiin.
Siitä on nyt melkein tunti( työmatka on 5 min. autolla) ja ei ole miestä näkynyt. Ei vastaa puhelimeen, ei soita....
Mä alan hermostua....
Kommentit (175)
Epäilyttäviä kohtia on monia, mutta tärkein on: Miksi mies ei ALUNPERIN soittanut tai laittanut viestiä, että älä tule hakemaan, tulen kaverin kyydillä?
Hän vastasi tosi tokkuraisella äänellä ja kun kysyin missä on niin jankkas vaan et tässä ihan lähellä ja kun kysyin missä niin sanoi että vaan tässä ihan lähellä..
Kysyin miksei ollu vastannu niin sanoi et on nukkunu.
NUKKUNU?????? Ja MISSÄ?????
Sanoi että on tulossa kotiin...
Kysyin miksi on ihan tokkurassa, onko känissä, sanoi et eiiii...
Mitä mun pitäis ajatella??????
No onneksi oli hengissä, tai nyt oon kyl niin vihanen et olis ollu miehel parempi kun olis ollu pää kainalossa.....
Näin ajattelisin ketjun kirjoittajan seuraavaksi kirjoittavan.
jotain tällasta vaikka en edes tiedä mitä on tapahtunut kunnolla mitä...
Mutta nyt alan pojan iltatoimiin, mitenköhän saa nukahdettua kun mies on laittanut nukkumaan viimeiset 3kk???
Ei hyvä elämä,....
tälle jutulle sellaista loppua jonka olisitte halunneet!
Ei ole ollut tarkoitus pitää ketään jännityksessä... en ymmärrä miten jotkut voi olla ilkeitä...
Tosi kiva vaan alkaa selvittelee tätä juttua kun poika on just pistetty nukkumaan.... mies on laskelmoinu et en voi olla enää ääneekkäästi vihainen kun tulee sen jälkeen...
Vierailija:
Meillä menee ihan loistavasti, just oltiin 12 aikaan viel miehen ruokatunnilla viemäs ruokaa....
Mua alkaa kohta itkettää....
jospa sä oot hiillostanut sitä liikaa,
ja se on halunnu yhden tunnin omaa aikaa!?
jos sen autolla ajaa noin 5 - 7 minuuttia ni miten bussilla voi mennä tunnin verran vaikka kierteleekin. Aika lähellä työpaikkaa täytyy asua, joten luulisi että bussilla pääsee nopeemmin. Esim. mä ajan töihin omalla autolla noin vajaa 10 minuuttia ja bussilla menee aikaa 15 - 20 min.
kirjaa ym. poika nukahtaa n. 19 . ja ei meillä hyssytellä, poika nukkuu omassa huoneessaan.
ja miehen työmatka on n. 3km sinnepäin missä on töissä ei mene tästä bussia vaan bussi menee keskustaan kesto 25 min ja sieltä taas toinen bussi 20min työpaikan viereen.
autolla on nopeempaa...
mitin että mitä edes näitä selittelen teille, ette ilmeisesti usko mua.
ihan sama.
mulla on jo tarpeeksi paha mieli...
ei suostu kertomaan missä on ja on selvästi sekaisin...
huusin että jollei voi kertoa missä on niin ei tarvitse tulla ollenkaan...
varmaan siksi kun meillä on auto ja vapaa-aikaa ja haluaa et me haetaan.
miksi ei haettais?
Siis kävelisin (pyöräilisin) joka tapauksessa, sillä musta auton käyttäminen tuollaisella matkalla on äärettömän epäekologista ja itsekästä ajattelua.
mikä oli selitys vai ootteko ehtiny viel puhua.
Mä pelästyin myös tänään että missä mies on kun ei kuulunut töistä kotiin, ja juu soitin töihinkin jo kun miehellä puhelin pois päältä, katsoin pelastustoimen- sivuilta onko ollut kolareita. Kävi myös mielessä että tulen tänne purkamaan huoltani, onneksi en tullut.
Mies sanoi että hyvä kun soitit töihin jos olit huolissasi, ei pitänyt kyylänä takertujana.
edes missä on tai mitä tehnyt. kun kysyin miksei soittanu tai vastannu niin sanoi että on nukkunut....
mulla on niin paha mieli... en voi uskoa tätä todeksi.
kaikki on meillä hyvin enkä vaan kuvittele näin vaan meil on hyvä olla....
Minkä ikäinen muuten olet?
Kuulostaa nyt vain sille, että miehesi on mennyt naapurin Irman tai Pertin luokse vähän huilaamaan, ja antaa miehen nyt levätä. Ehkäpä selittää asian sitten kun (jos) kotiin tulee... Rauhassa vain.
ja mitä töissä olis voinu tapahtua et on ihan sekaisin ja menny muka nukkumaan jonnekkin eikä edes kerro missä on...
Työkaveri on lähteny käyttämään terkkarissa jossa ollu lepäämässä
mies on nukuttanut lapsenne viimeiset kolme kuukautta!?
(mitä sinä silloin teet?)
sinä ravaat miehen työpaikalla lapsen kanssa viemässä lounasta
(ihana ele mutta ei varmaan joka päivä?)
haet äijän töistä (kyttäät?)
ja olet huolissasi heti kun mies on tunnin vastaamatta puhelimeen?
oletko nyt kertonut kaiken meille? oletko pelännyt että miehelläsi on muutakin elämää kuin sinä ja lapsi? onko hän pettänyt sinua joskus...
kuullostaa jotenkin omituiselta.
joko tullut