Missä mun mies on?
Menin pojan kanssa hakemaan miestä töistä niinkuin aina ja työkaveri sanoi minulle että oli jo lähtenyt toisen työkaverin kanssa. Hän sanoi että lähtee kotiin.
Siitä on nyt melkein tunti( työmatka on 5 min. autolla) ja ei ole miestä näkynyt. Ei vastaa puhelimeen, ei soita....
Mä alan hermostua....
Kommentit (175)
jospa tosiaan ootat huomiseen ja juttelet sit. entäs jos se sekoaa yhenäkin ja tekee jotain " kamalaa" !! kun se ei kerran oo oma ittensä.. MINUU PELOTTAS!! ota poikas ja lähe karkuun..
ohan noitakin melkeen päivittäin ilta-sanomis sun muis et mies sekos, tappo vaimonsa ja lapsensa. Mä nukkuisin vähintään toinen silmä auki tai menisin jonku sukulaisen tai ystävän luo yöksi
Peesaan 152:ta. Hei mammat, vähän enemmän liekaa, niin miehen ei tarvitse tehdä tuollaisia irtiottoja... Oikeesti!
Oli syy mikä tahansa tuon ukon käytökseen niin sinuna lähtisin HETI. Jos ei lapsen tarvi aamulla mennä hoitoon tms niin kerää kamppeet ja vie poikasi pois siitä talosta. Kyllä se yön nukkuu vaikka aamusta vähän venyisikin. Ja sanon tämän siksi, että olen itse kantapään kautta tuntenut miehen " kummallisen käytöksen" .
nyt mietin mitkä ne asiat olis mitkä voisin antaa anteeksi...
Jos on pettänyt niin en voi, ja voinko antaa edes sitä anteeksi et on ilmeisesti tienny koko ajan mitä tekee, siis tahallaan kadonnu ja tienny et huolehdin ihan hulluna!
Miten sellastakaan voi antaa anteeksi?
Kun ei edes halua selvittää mitä on tapahtunut.
Kännissä ei ole, mutta jotenkin kummallinen, ehkä hiukan agressiivisen oloinen, en osa selittää, vihainen....
Mutta olen kyllä varma et jos syy olisi minussa olisi sen sanonut jo ajat sitten!
Ja miten tästä eteenpäin?
Mitä jos ei suostu puhumaan asiasta ollenkaan?
Unohdetaanko tämä sitten vaan?
En mä pysty unohtamaan!!!!
Onko tämä hyvä syy erota?
En osaa edes kuvitella avioeroa, siis kun kaiken piti olla hyvin.
Mä olen ihan pyörällä päästäni... mitä jos tekee näin useammin?
Onko tämä alku jollekkin?
Mun sukulaismies kuoli aivoverenvuotoon ja se alko kovalla päänsäryllä, sitten alko olemaan tosi väsynyt ja samassa alkoi myös puhumaan todella sekavia. Vähän ajan päästä makasikin jo lattialla ja oksensi, mitään ei ollut enää tehtävissä..
En nyt sano että miehelläsi oisi tälläistä, mutta voishan sitä vähän seurailla..
Lähde ja selvitä miehesi kanssa tämänpäiväinen kun hän on rauhoittunut ja haluaa keskustella!
T:myös kokenut kantapäänkautta!!!!!Vierailija:
Oli syy mikä tahansa tuon ukon käytökseen niin sinuna lähtisin HETI. Jos ei lapsen tarvi aamulla mennä hoitoon tms niin kerää kamppeet ja vie poikasi pois siitä talosta. Kyllä se yön nukkuu vaikka aamusta vähän venyisikin. Ja sanon tämän siksi, että olen itse kantapään kautta tuntenut miehen " kummallisen käytöksen" .
en mä kestä!
En tiedä mitä tekisin, toiset neuvoo pakkaamaan tavarat ja lähtemään, toiset sanoo et voi olla oikeesti joku vaikka aivoverenvuoto et ei sais lähtee....
Kaipa mä tänne jään, poika nukkuu enkä haluis herättää häntä ja sit jos tosiaan jotain onkin tapahtunut niin kyllä mä kuitenkin....
... niin... olipa vaikeaa kirjoittaa.. siis rakastan miestä.
mun isä kuoli aivoverenvuotoon myös saman päivän aikana ja kuulema juuri nuo on tunnusmerkit ja jos hänellä on päänsärkyä!!! tarkista tyyny onko verta yms.
Oli provo tai ei niin tilanne on aivan kamala ja todellakin mahdollist asattua kelle vain!
Voimia ja mieti vielä kerran jos yrittäisit puhua ja samalla vähän hänen tilaansa selvittäisit.
Koko Suomi jännittää teidän perhedraamaa!
meet sun miehes viereen ja pidät vaan kiinni siitä?
Aamulla kuttelette asiasta?
Koita ensin tsekata näkyykö jotain jälkiä, jos vaikka kaatunut, saanut kolhuja. Selvästi siis jotain on, jos ei terveydessä, niin on ottanut jotain aineita! Tarvittaessa amppari voi käydä myös kotona tsekkaamassa tilanteen ja tehdä tiettyjä testejä. Kerrot tilanteen niinkuin se on, ettei koskaan tehnyt vastaavaa ja palaa ihan ihmeellisenä kotiin. Jotainhan tuossa välissä on tapahtunut!
että yöllä ei enää vastaa, ja joko kuolee tai joutuu piipaa-autolla sairaalaan. Mutta nyt sen AP:n täytyy kekata uusi loppu, kun sen kässäri paljastui...
Haluaisitko kertoa mitä sinulle miehesi kanssa tapahtui. Kirjoitit niin koskettavasti että haluisin tietää mitä tapahtui.
Ja mä vastaan kun saan aikaiseksi
menkää vaikka sillä aikaa nukkumaan.
Oikeesti tää on niin kipee juttu mulle, että ihan itkettää.
JA VIHA NOUSEE!
t.ap
tää on mun elämääni!
Voi olla silloin hyvinkin arvaamaton..
nouseepahan sieltä sängyn pohjalta.
Salettii pettäny sua??