Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko 'mitä järkeä tuosta on maksaa' -ihmisiä?

Vierailija
10.04.2021 |

Joiden elämäntehtävä on saada kaikki ilmaiseksi vaikka se olisikin työlästä. Mistään ei haluta maksaa mitään ja muiden "tuhlailulle" pyöritellään päätä.

Kommentit (522)

Vierailija
1/522 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni. Vannoutunut tee-se-itse -mies. Talonkin rakensi pääosin itse ja nyt kauhulla odotan kuka sen tulevan homepommin perii.

Vierailija
2/522 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän muutaman. Rasittava elämänkatsomus tosiaan.

Minä käyn töissä jotta saan rahaa jotta voin ostaa itselleni mieluisia tavaroita ja palveluita. En keksi yhtään syytä miksi olisi järkevää pyrkiä siihen ettei rahaa kulu ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/522 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää, en jaksanut kuunnella sitä shittiä ja muutenkin hyvin nyrpeää ja masentunutta käytöstä.

Vierailija
4/522 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikeissa hankkia leasing-auton, jotta mun ei enää koskaan tarvitse stressata auton hajoamisesta ja yllättävistä korjaamokuluista. Pari ihmistä on olleet suunnilleen toimittamassa mua hoitoon, koska eihän tollasesta nyt kannata maksaa! Eivät siis käsitä, että joku on valmis maksamaan helppoudesta eikä tavoittele taloudellisesti järkevintä vaihtoehtoa.

Ap

Vierailija
5/522 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on maksaa äänikirjapalvelusta, kun kirjastot on ilmaisia?

Vierailija
6/522 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini. Kivoja ideoita löytyy, mutta ei koskaan toteuta, joten jää ostamatta/tekemättä joku kiva tavara/idea. 

Kaupassakin saan kuulla, että tuollaisen voi ihan hyvin tehdä itse, tekee vain näin ja näin ja sitten minulta jää tavara ostamatta, koska en jaksa kuunnella toiste "tuon olisi voinut tehdä itse".

Vierailija
7/522 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tosi taitava tekemään käsilläni melkeimpä kaikkea.

En tajua, miksi ostaa, kun sen voi tehdä itsekin tehdä.

Nautin kätteni jäljistä💪🤗

Vierailija
8/522 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo anoppi ja appiukko. Ikävä kyllä miehessäni on hieman samaa vikaa. Onneksi oon saanut aika hyvin sitä koulutettua pois miehestä. Säästeliäs saa olla mutta ku jotkut ihmiset on niin pihiä että se menee jo tyhmyyden puolelle ja voi olla että lopulta tuleekin kalliimmaksi.

Vierailija
9/522 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on mennä kahvilaan, kun kotonakin voi keittää kahvit?

Vierailija
10/522 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstallahan näitä on paljon. Jos sanoo, että palkasta ei jää mitään säästöön eivät ymmärrä lainkaan.

Vierailija
11/522 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia on ne, jotka haluavat ilmaiseksi/säästää käyttämällä muita ihmisiä hyväksi. Itse ei viitsitä tehdä mitään, mutta vaaditaan itselle kaikkea ja pitää saada helposti ja halvalla.

Vierailija
12/522 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aika usein katson saako ko juttua esim käyettynä tai edullisemmin samankaltaista.

Rahaa ei ole koskaan ollut liikaa vaikka ihan ok pärjään ettei tarvitsisi ruokakaupassakaan etsiä edullisempia vaihtoehtoja, mutta silti säästäväisenä teen niin. On kiva tehdä löytöjä edullisemmin. Niistä säästöistä tulee itselleni parempi mieli kun "tuhlaamisesta" kalliimpaan.

Vierailija
13/522 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä on idioottimaisia rahankäyttäjiä ja ehkä siksi aina veloissa ja rahattomia.

Osa taas sairaalloisen pihejä.

Onneksi suurin osa meistä on noiden kahden välimaastossa.

Vierailija
14/522 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aikeissa hankkia leasing-auton, jotta mun ei enää koskaan tarvitse stressata auton hajoamisesta ja yllättävistä korjaamokuluista. Pari ihmistä on olleet suunnilleen toimittamassa mua hoitoon, koska eihän tollasesta nyt kannata maksaa! Eivät siis käsitä, että joku on valmis maksamaan helppoudesta eikä tavoittele taloudellisesti järkevintä vaihtoehtoa.

Ap

Sinällään ihan ok, mutta se vähän ihmetyttää että aika loppuunkalutulla romulla on saanu tottua ajamaan jotta joutuu stressaamaan hajoamisesta ja yllättävistä korjauksista.

Vierailija
15/522 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan mikä p@skamyrsky nousi siitä, kun joku nuori nainen oli palkannut siivoojan siivoamaan yksiönsä. Ihan hirveää tuhlausta ja laiskuutta ja uusavuttomuutta ja rappiota..

Vierailija
16/522 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinällään ihan ok, mutta se vähän ihmetyttää että aika loppuunkalutulla romulla on saanu tottua ajamaan jotta joutuu stressaamaan hajoamisesta ja yllättävistä korjauksista.

Kerro toki mikä on se auto, jossa ei ole eikä koskaan tule mitään vikaa ja mitään osia ei tarvitse huoltaa tai vaihtaa. Ostan sen heti.

Vierailija
17/522 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Näillä ihmisillä ei yleensä ole yhtään mitään. Tietenkään. Koska mitäänhän ei koskaan kannata hankkia.

Vierailija
18/522 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan mikä p@skamyrsky nousi siitä, kun joku nuori nainen oli palkannut siivoojan siivoamaan yksiönsä. Ihan hirveää tuhlausta ja laiskuutta ja uusavuttomuutta ja rappiota..

Juuri näin.

Palstalla on tällaisia paljon.

Vierailija
19/522 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Yhä löytyy näitä: Keski-iän ylittänyt pariskunta jolla ei ole aiettakaan istua alas juomaan lasi viiniä kysyy kuitenkin kahvilassa viinilasin hintaa. Seuraa pään puistelu ja myyjän haastaminen "alkostahan saa koko pullon tuolla hinnalla" 

Ei näistä tiedä itkeäkö vai nauraa. Mulla on valmiina kartta johon olen merkannut Alkon sijainnin ja pokkana ystävällisesti hymyillen alan neuvoa parasta reittiä sinne. Eivät jaksa koskaan kuunnella loppuun asti :)

Vierailija
20/522 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä on mennä kahvilaan, kun kotonakin voi keittää kahvit?

Juuri näin! Mun pikkupaikkakunnalla näitä ukkeleita ajaa päivittäin parikin kertaa kahvilan ohi, haluavat nähdä ketä siellä on istuksimassa, mutta itse ei tulla tietenkään koska kotona odottaa kupillisen hinnalla kokonainen paketti juhlamokkaa. Bensaan toisaalta rahaa menee, mutta prioriteettinsä kullakin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä