Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävä seurustelee kerrankin kunnollisen miehen kanssa.. pitäisikö kertoa hänen historiasta?

Vierailija
09.04.2021 |

Ystäväni makasi opiskeluaikoina käytännössä joka viikonloppu uuden miehen kanssa. Tämä uusi mies vaikuttaa kunnolliselta. Uskoo jumalaan, on kristitty, perhekeskeinen. Tekisi mieli kertoa hänelle ystäväni opiskeluajan seikkailuista. MIelestäni hän ansaitsee tietää.

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kerrot, miesparka ansaitsee tietää.

Vierailija
62/107 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaläjä sinä olet etkä ystävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kertoisit? Mitä hyödyt tästä?

Vierailija
64/107 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä normaalia miestä kiinnostaa monelleko nainen on jakanut tavaraansa. Omani väittää ollensa vain 8 miehen pantavana. En oikein tähän usko mutta pidänkin häntä vain ei niin tositarkoituksella

Siis näitä "olen kanssasi siihen asti, kunnes löydän paremman".

Arvioit kumppaniasi sen mukaan, millainen olet itse, eli epärehellinen.

Kommenttisi tosiaan kertoo kaiken oleellisen sinusta, muttei mitään hänestä.

Vierailija
65/107 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä paljonko miehelläni on ollut naisia ennen minua eikä edes kiinnosta tietää, asia ei kuulu minulle. Pitäisin hieman kummallisena jos joku tulisi minulle heistä kantelemaan.

Oletko itse ollut täysin rehellinen kumppaniesi määrästä miehellesi?

Minua ei kiinnosta mieheni naishistoria. Pääosin tiedän ( pitkät suhteet). Ei mieskään tiedä kaikkea minun mieshistoriastani enkä ymmärrä miksi pitäisi edes tietää. Ihminen muuttuu ja oppii.

Olisin järkyttynyt, jos joku miehen ystävistä tulisi kertomaan minulle yksityiskohtaisesti mieheni entisistä naisseikkailuista. En järkyttyisi niistä seikkailuista vaan tästä ns. ystävän käytöksestä. Mieheni kanssa käytäisiin vakava keskustelu siitä haluaako hän oikeasti pitää tällaista ihmistä elämässään enää.

Vierailija
66/107 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin mitä tekisin sillä tiedolla, että mieheni on pannut kerran yhtä Maijaa 8 vuotta sitten ja yhden Sirkun kanssa sääti kolme kuukautta 10 vuotta sitten.😂

Hyvä, että on kokeillut ja toivottavasti jotain naisista näinkin oppinut.

Vierailija
67/107 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden ketjujen lukeminen toimii aina hyvänä muistutuksena siitä, että ihmiset todella elävät eri kuplissa. Moni kommentoija pitää itsestäänselvyytenä sitä, että nainen menee jotenkin pilalle, jos tällä on useita kumppaneita, ja että naisen "historialla" (mikä sana!) olisi jotain merkitystä. Ajatus on minulle täysin vieras. En kerta kaikkiaan hahmota yhteyttä seksiin liittyvien mieltymysten ja "kunnollisuuden" välillä. Asia ei ole myöskään koskaan noussut esille kielteisessä valossa ystävyys- tai parisuhteissani. En ole ikinä kuullut arvottavia kommentteja tähän liittyen keneltäkään. Tarkoitan siis sitä, että kukaan kaverini ei ole ollut huolissaan omasta tai kumppaninsa menneisyydestä, eikä minulta ole kukaan tapailu- tai seurustelukumppani tiedustellut seksikumppanien määrää. Osa ihmisistä ei näe tätä merkityksellisenä tai edes kiinnostavana asiana. Yllätyn aina huomatessani, että joku oikeasti jaksaa pohtia tällaista.

Vierailija
68/107 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sä kanssa yksi "ystävä".

Niin, paininkin tämän kanssa paljon. Toisaalta en haluaisi pilata heidän hyvää juttuaan mutta toisaalta mielestäni mies ansaitsee tietää mihin astuu. Esim. minä olen pitänyt siveydestäni huolta ja säästän itseäni aviolittoon. TÄlläisiäkin naisia vielä löytyy.

:D Miksi olet ystäväsi ystävä? Siksikö, että toivot hänen tutustuttavan sinut miehiin? Kuulostat siipinaiselta, joka on elänyt ystävänsä kautta ja nyt haaveilee ystävän miehestä.

Vierailija
69/107 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro. Mies saa kyllä aikanaan tietää. Parempi tietää heti alussa ja voi arvioida, haluaako ystäväsi kaltaisen puolison.

Ystäväsi kaltaisen, siis millaisen? Määrittääkö menneisyys jotenkin?

Vierailija
70/107 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
71/107 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ihan hyvin uskoa tarinan. Joidenkin ihmisten on mahdotonta keskittyä omiin asioihinsa vaan pitää päästä härkkimään muiden elämää.

72/107 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden ketjujen lukeminen toimii aina hyvänä muistutuksena siitä, että ihmiset todella elävät eri kuplissa. Moni kommentoija pitää itsestäänselvyytenä sitä, että nainen menee jotenkin pilalle, jos tällä on useita kumppaneita, ja että naisen "historialla" (mikä sana!) olisi jotain merkitystä. Ajatus on minulle täysin vieras. En kerta kaikkiaan hahmota yhteyttä seksiin liittyvien mieltymysten ja "kunnollisuuden" välillä. Asia ei ole myöskään koskaan noussut esille kielteisessä valossa ystävyys- tai parisuhteissani. En ole ikinä kuullut arvottavia kommentteja tähän liittyen keneltäkään. Tarkoitan siis sitä, että kukaan kaverini ei ole ollut huolissaan omasta tai kumppaninsa menneisyydestä, eikä minulta ole kukaan tapailu- tai seurustelukumppani tiedustellut seksikumppanien määrää. Osa ihmisistä ei näe tätä merkityksellisenä tai edes kiinnostavana asiana. Yllätyn aina huomatessani, että joku oikeasti jaksaa pohtia tällaista.

Kysehän on enneminkin siitä onko varoittajan motiivi mikä, hiekoitus vai vilpittömyys. En edes ota mitään kantaa mahdollisten seksikumppaneitten määrään koska sehän on jokaisen henkilökohtaisia juttuja. Esimerkiksi jos vaikka naista varoitetaan että jonkun miehen kaikki edelliset sekä lukuisat parisuhteet ovat päättyneet siihen että joka naisella ollut silmät mustana suhteen lopuksi, niin olisihan se aika oleellista naisen tietää miehen historiasta tämä. Tai jos vaikkapa miehen kaikki lukuisat parisuhteet ovat päättyneet alkoholikulutukseen ja siihen että aina kapakkaan lähdettyään mies päätyy johonkin muuhun kainaloon yöksi kuin seukkaamansa naisen.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
73/107 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo ilmoitettu jo asiattomaksi. Jos joku tulisi minulle avautumaan puolisoni menneisyydestä, niin en ensinnäkään jäisi kuuntelemaan ja toiseksi nolaisin hänet totaalisesti muiden ihmisten silmissä.

Millainen ihminen käyttää kevätlauantaina keksimällä tällaista paskaa? Eikö sinulla ole kavereita? Ei poikaystävää, ei harrastuksia? Ei muuta kuin kälyinen kämppä ja kännykkä, jolla trollata?

No, jonakin päivänä tajuat menettäneesi ison osan elämästäsi paskan suoltamiseen.

Vierailija
74/107 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, olet oksettava epärehellinen ja kateellinen luuska.

Sydämesi ei ole puhdas vaan kateuden ja katkeruuden vallassa.

Miksi muuten oletat, ettei mies tiedä asiasta?

Veljeni, uskovainen neitsyt alkoi naisen kanssa jolla oli ns. villi menneisyys eli biletystä ja seksiseikkailuita takana, ja kyllä he keskustelivat veljeni kanssa aivan avoimesti niistä.

Nainen oli siis elänyt ns. maailmassa ja tuli veljeni myötä uskoon.

Mutta AP, sinä olet kyllä inhottavan oloinen ihminen, ei voi muuta sanoa.

75/107 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo ilmoitettu jo asiattomaksi. Jos joku tulisi minulle avautumaan puolisoni menneisyydestä, niin en ensinnäkään jäisi kuuntelemaan ja toiseksi nolaisin hänet totaalisesti muiden ihmisten silmissä.

Millainen ihminen käyttää kevätlauantaina keksimällä tällaista paskaa? Eikö sinulla ole kavereita? Ei poikaystävää, ei harrastuksia? Ei muuta kuin kälyinen kämppä ja kännykkä, jolla trollata?

No, jonakin päivänä tajuat menettäneesi ison osan elämästäsi paskan suoltamiseen.

Älä nyt, onhan tuo aloitus ainakin 2/5 :D  Maininta Jullesta ja uskosta menee ainoastaan yli :)

Toisaalta voihan provoonkin vastata asiallisesti :) Trollilla ottaa pattiin kun asiallisesti vastaa eikä provosoidu XD

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
76/107 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä miehestäkään tiedä mikä menneisyys hänellä on. Voi olla käyttänyt maksullisia tai ollut häntäheikki. Suurin osa muuttuu nuoruuden töppäyksistä ja jännityksen hakemisesta ihan erilaiseksi aikuistuessaan tai voi käydä toisinpäinkin jos ei ole nuoruudessaan irrotellut niin sitä kokemusta voidaan hakea sitten myöhemmin jos on tunne ettei ole elänyt. 

Jollain menneisyyden tiedoilla ei kukaan tee yhtään mitään ja pitäisi olla onnellinen heidän puolestaan. Tuo osoittaa että olet kateellinen ja katkera heidän onnesta. Eikö itsellesi ole parisuhdetta löytynyt ollenkaan. Pidätkö itseäsi jotenkin parempana ihmisenä? Olisit myös kokeillut seksiä useamman kanssa niin kauan kuin viuhka käy nuorena ja hehkeänä sillä sekin päivä tulee ettei välttämättä kelpaa enää kenellekkään. Tarviiko sitä nuoren vielä vakiintua ja osa vakkintuikin mutta vieraissa käytiin salaa niin paljon kuin sielu sieti, pääasia vaan että pysyi salassa siltä hölmöltä vakituiselta aviosiipalta. Ulkoisesti esitettiin tekopyhänä uskollista aviopuolisoa :D Ei tarvinnut muuta kuin avata silmänsä niin näki. 

Vierailija
77/107 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sä kanssa yksi "ystävä".

Niin, paininkin tämän kanssa paljon. Toisaalta en haluaisi pilata heidän hyvää juttuaan mutta toisaalta mielestäni mies ansaitsee tietää mihin astuu. Esim. minä olen pitänyt siveydestäni huolta ja säästän itseäni aviolittoon. TÄlläisiäkin naisia vielä löytyy.

Olisko nyt niin, että katsotkin itsesi sopivammaksi kumppaniksi tälle ystäväsi miehelle ?

Vierailija
78/107 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan erehdy kertomaan.

Vierailija
79/107 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tämmöinen trolli!

Vierailija
80/107 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihis sitä ihminen vihamiehiä tarvitsee kun on tuollaisia ystäviä!