Ystävä seurustelee kerrankin kunnollisen miehen kanssa.. pitäisikö kertoa hänen historiasta?
Ystäväni makasi opiskeluaikoina käytännössä joka viikonloppu uuden miehen kanssa. Tämä uusi mies vaikuttaa kunnolliselta. Uskoo jumalaan, on kristitty, perhekeskeinen. Tekisi mieli kertoa hänelle ystäväni opiskeluajan seikkailuista. MIelestäni hän ansaitsee tietää.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
"Erosin" hiljattain kunnolliselta vaikuttavasta rauhallisesta kristitystä miehestä. Lähihistoriansa on noin 10 vuoden ajalta täynnä erinäisten päihteiden käyttöä, myös suonen sisäisesti, ja huorissa käyntiä ympäri maailman.
Kuule, sellaisia me olemme. Elämä on päin helvettiä, eikä mitään muuta toivoa kuin että Jeesus (toivottavasti) pelastaa.
Kristitty on henkilö joka on menettänyt toivonsa elää ihmisiksi ja siten tulla Jumalan hyväksymäksi. Hän sen sijaan luottaa siihen että Golgatalla roiskunut veri pelastaa koko paskakasan.
Et sinä mikään ystävä ole kun edes ajattelet tuollaista. Miksi olet kateellinen ystävän onnesta? Haluatko miehen itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Tää sama on ollut täällä tuhat kertaa.
U l e i l le ei mene kaaliin, että normaalille miehelle on ihan ok että naisella on ollut kivaa aikaisemminkin.
Normaalit miehet eivät seurustele epänormaalien naisten kanssa.
Sama se on monen kanssa sekstannut aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Et sinä mikään ystävä ole kun edes ajattelet tuollaista. Miksi olet kateellinen ystävän onnesta? Haluatko miehen itsellesi?
Eikö teitä huoleta sen naisen tartuntatautitilanne, että viaton mies voi saada viruksen limakalvoilleen.
Et taida arvostaa ystävääsi pätkääkään kun ajattelet tuollaista. Ystäväsi kuuluisi saada tietää aikeistasi niin hän voisi tehdä omat johtopäätöksensä sinun suhteesi. Jos olisit oikeasti kristitty niin ymmärtäisit sellaisen asian kuin armo ja parannus, mutta et taida käsittää sitä. Monet nuoret naiset paneskelevat ympäriinsä johtuen huonosta itsetunnosta tai kokeilunhalusta ja kasvavat siitä vaiheesta yli ja heistä tulee erittäin hyviä äitejä ja kumppaneita.
Minä olen miehelleni kolmas nainen. Hän on viideskymmenes seksikumppanini.
Minä tiedän hänen lukunsa, minun lukuni on oma asiani. Neitsyys ei ole mikään palkinto jonka voi laittaa olohuoneeseen esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
U l e i l le ei mene kaaliin, että normaalille miehelle on ihan ok että naisella on ollut kivaa aikaisemminkin.
Normaalit miehet eivät seurustele epänormaalien naisten kanssa.
Ai. Mä olen kelvannut suhteisiin mainiosti. Liiankin hyvin.
Se mitä sä pidät normaalina, oli oikeasti normaalia joskus noitavainojen aikaan. Tervetuloa nykyhetkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Erosin" hiljattain kunnolliselta vaikuttavasta rauhallisesta kristitystä miehestä. Lähihistoriansa on noin 10 vuoden ajalta täynnä erinäisten päihteiden käyttöä, myös suonen sisäisesti, ja huorissa käyntiä ympäri maailman.
Kuule, sellaisia me olemme. Elämä on päin helvettiä, eikä mitään muuta toivoa kuin että Jeesus (toivottavasti) pelastaa.
Kristitty on henkilö joka on menettänyt toivonsa elää ihmisiksi ja siten tulla Jumalan hyväksymäksi. Hän sen sijaan luottaa siihen että Golgatalla roiskunut veri pelastaa koko paskakasan.
Pointti oli se että eihän ap tiedä miehen historiasta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teitä huoleta sen naisen tartuntatautitilanne, että viaton mies voi saada viruksen limakalvoilleen.
Ellei mies ole holhouksen alainen tai muuten heikkolahjainen, hän voi huolehtia asianmukaisesta suojauksesta ja tautitesteistä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sä kanssa yksi "ystävä".
Niin, paininkin tämän kanssa paljon. Toisaalta en haluaisi pilata heidän hyvää juttuaan mutta toisaalta mielestäni mies ansaitsee tietää mihin astuu. Esim. minä olen pitänyt siveydestäni huolta ja säästän itseäni aviolittoon. TÄlläisiäkin naisia vielä löytyy.
Älä viitti.
Lopeta tuollainen holhoaminen.
Haluat vain pahaa? Et sulata sitä, että kaverisi on löytänyt hyvän suhteen.
Hän on toiminut jostain syystä aiemmin itseään vastaan. En ymmärrä miksi juuri sinä kertoisit jollekulle toisen historiasta. Miksi?
Kyllä he osaavat itse hoitaa tuon osan suhdettaan.
Miksi haluat kivittää? Tai mitä luulet sillä rollimisella saavasi aikaan?
Mun mies tietää, että olen pahaa oloani kännissä sekoillut aiemmin. Hän ei siitä minua jättänyt.
Rakastaa minua koko pakettina.
Älä elämääs harmittele tai kadu. Niin hän sanoo. De on hyvä ohje.
Elämää tää on.
Elä sinäkin.
Aina ei mee niinkuin haluais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti oli se että eihän ap tiedä miehen historiasta mitään.
Juuri näin. Oli kuinka hieno kristitty olevinaan, niin Adamin poikia se on.
T: Kristitty
Juu-u, mun entinen ystäväni "varoitti" musta mun nykyistä miestäni. Mulla oli kans opiskeluaikana vähän villimpi vaihe. Olin kyllä vastuullinen, käytin ehkäisyä ja kävin testeissä ennen kuin nykyisen kanssa aloitettiin seksielämä. Mies ei säikähtänyt eikä lähtenyt, vaikka oli vähän kokemattomampi tapaus. Ollaan oltu pitkään yhdessä. Aina olen miehelle ollut uskollinen ja luotan häneen vastavuoroisesti 100%.
Sun asiasi ei millään tapaa ole mennä raportoimaan siitä, mitä ystäväsi teki ennen tuota suhdetta. Aiheuttaisit ainoastaan pahaa mieltä kaikille. Toki ystävällesi paljastuisi toki sinun todellinen luonteesi, mitä hän saattaisi pitkällä välillä pitää ihan siunauksenakin. Mutta jos haluat nyt ehdottomasti olla rehellinen ja tehdä moraalisesti oikeamielisen ratkaisun, voisit mennä vaan kertomaan ystävällesi millainen kaksinaismoralistinen käärme oikeasti olet, jotta hän voi sitten tehdä omat päätöksensä teidän suhteenne vähän totuudellisemmalta pohjalta. Eli paljasta toki todellinen karvasi, mutta tee se ennemmin suoraan ystävällesi, niin voit kehua edes olevasi jollain tapaa suoraselkäinen ihminen.
Joopa joo. "Hyvät miehet" pyöriikin joidenkin temppari-ellien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen miehelleni kolmas nainen. Hän on viideskymmenes seksikumppanini.
Minä tiedän hänen lukunsa, minun lukuni on oma asiani. Neitsyys ei ole mikään palkinto jonka voi laittaa olohuoneeseen esille.
Yök
Nainen, menneisyys ja rehellisyys. Mikä ei kuulu joukkoon?
Olitko paikalla kun teki näin?
Ikävät ihmiset levittävät perättömyyksiä.
Voi tykätä juhlia, mutta ei se tarkoita, että siihen liittyisi seksi millään lailla.
Kenellekään muulle kuin palstauleille jollain menneisyyden yhdenillanjutuilla ei ole mitään merkitystä.