Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Bonprix -verkkokaupasta?

Vierailija
09.04.2021 |

Onko kellään kokemusta otsikossa olevasta saksalaisesta(?) Verkkokaupasta?
Tuotteiden laatu, toimitusaika, palautuskokemukset?
Kivoja vaatteita siellä, mutta uskaltaako tilata...

Kommentit (255)

Vierailija
181/255 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväinen olen. Ihan valtavan hyvännäköisiä ja tyylikkäitä vaatteita. Parempia kuin mistään muualta. Myös kokonumerot pitää paikkansa. Laadukkaita olen tilannut itselleni ja lapselleni merkkivaatteita. Miten jollain sisäänostajalla voi olla noin hyvä maku. Suomessa saa pyöriä kaupoissa etsimässä kivoja vaatteita, säkkimäisiä ja samantyylisiä mm tavarataloissa.

Vierailija
182/255 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita halvan näköisiä rytkyjä huonoista materiaaleista. Sopivat persuille hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/255 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos kirjoitti:

Kauheita halvan näköisiä rytkyjä huonoista materiaaleista. Sopivat persuille hyvin.

Ehkä tuo persuilu ei niinkään ole hyvä .aun mukaista, mutta laatua ei saa noin halvalla ja miettikää missä hikipajoissa vaatteenne on tehty, jos ostatte Bonprixilta

Vierailija
184/255 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään hyviä kokemuksia. Tilaukset toimitetaan nopeasti ja valinnanvaraa on runsaasti. Mielestäni vaatteet ovat hyvänlaatuisia ja vastaavat hyvin verkkosivuilla olevia kuvia ja kuvausta vaatteista. Ei ole tarvinnut palauttaa toistaiseksi mitään.

Vierailija
185/255 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tilannut, äitini myös. Laatua on ja halvalla. Välillä mietin kun ihmiset valittaa hinnoista. Tuolta oon saanut halvalla kengät ja vaatteet ja ruokana xtran tuotteet. Hyvin säästää😄

Vierailija
186/255 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tilaa!! Täyttä huijausta! Ostin osamaksulla vaatteita maaliskuussa, kokonaislasku yli 90e. Olen maksanut isoja eriä, lukuisia tänne elokuuhun asti ja siellä näkyy ne erät, osa yli 50e, osa 30e jne. Ja silti tällä hetkellä kokonaissaldo heillä näyttää tälle laskulle yli 80e! Korko on 9e per lasku, eli sekään ei selitä tätä.

Lisäksi jatkuvasti tulee maksettava välittömästi yli 40e lasku, ja muistutuksen kera sillä eivät lähetä alkuperäistä maksua s-postiin. Olen maksanut jo moneen kertaan tuon ostoksen, vien asian kuluttavaviranomaiselle.

Äidillä sama kokemus ja makselee jo muutama kuukausi sitten palauttamisen tuotteita. Aivan mielipuolista.

Vierailija
187/255 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin tiliin bonprixiltä, vaatteet olivat kivoja, mutta yrityksellä on  tilien hoidossakin laskutusongelmia. Tilinhoitomaksu menee joka kuukausi jokaisesta tilauksesta erikseen, eivätkä yhdisty yhteen tiliin, kuten normaalisti. Lisäksi erikseen tilattuja ei pysty maksamaan erikseen, koska lyhennykset menevät kuitenkin molemmille yhtä aikaa. Outoa. Yhtäkkiä tilille oli myös ilmestynyt perintäkulu, vaikka olin maksanut kaikki ajallaan.

Maksoin lopulta kaikki kerralla pois, mutta kysyin kuitenkin vielä asiasta asiakaspalvelusta, niin lähettivät vain viestin, että tilillä on reilu kaksi euroa ylimääräistä ja nyt kaikki laskutustiedot omilla sivuillani ovat hävinneet. Tässä ei oikein enää tiedä, onko kyseessä pahimmanlaatuinen sekoilu vai huijausyritys.

Harmi, että laskutus ei toimi, sillä tuotteet ovat sellaisia kuin tiedoissa luvataankin ja hinta-laatusuhdekin olisi kohdallaan. En uskalla tuolta enää tilata.

Kyse on todellakin huijauksesta, minä olen huomaamattani maksellut jo toiseen kertaan yhtä osamaksulaskua, ja silti vaan näyttää että olis lähes koko summa veloitettavana! Ja äidiltä peritään palautettujen tuotteiden maksuja, palautuksesta useampi kuukausi!

Vierailija
188/255 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut tämän olevan joku Wish-laatuinen ratkaisu tai ihan täysi huijaus, jossa tuotetta ei edes tule. Tuotekuvat näyttävät liian täydellisiltä esitelläkseen oikeita tuotteita ja hinnat ovat olemattomia. Tässä ketjussa on kuitenkin paljon hyviä kokemuksia? Maksettuja mainostajia vai onko joku oikeasti tilannut tuolta onnistuneesti jotakin?

Vierailija
189/255 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut tämän olevan joku Wish-laatuinen ratkaisu tai ihan täysi huijaus, jossa tuotetta ei edes tule. Tuotekuvat näyttävät liian täydellisiltä esitelläkseen oikeita tuotteita ja hinnat ovat olemattomia. Tässä ketjussa on kuitenkin paljon hyviä kokemuksia? Maksettuja mainostajia vai onko joku oikeasti tilannut tuolta onnistuneesti jotakin?

Tilaukset tulee perille kyllä. Mutta älä missään tapauksessa ota osamaksua sillä kusettavat aivan täysin. Eikä mahdollista palauttaa, tai on, mutta tulevat perimään tuosta palautuksesta silti rahat. En tilaa tuolta enää ikinä. Ensimmäinen tilaus meni hyvin. Sitten kun useammin tilasi niin ongelmia laskutuksessa, en usko, että kyse on vahingosta sillä eivät ole halukkaita korjaamaan tilannetta. Voin sanoa, ettö tulee aika hemmetin kalliiksi halpisvaatteet kun maksat ne useaan kertaan ja silti vaan näyttää että vieläkin on lähes koko summa maksamatta.

Vierailija
190/255 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin jännitti tilata mutta olen tyytyväinen vaatteisiin ja parempi laatuilta vaikuttaa kun kiinan rytkyt.. Kaikki toimi moiteettomasti ja koot on just oikein eikä missään Kiinan mitoissa. Tulen jatkossankin tilaamaan sieltä 🙂

Vierailija
191/255 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa. Onko omistaja vaihtunut vai mistä johtuu kusetus. Ennen kaikki sujunut hyvin, nykyään laskuja tulee jatkuvasti eikä niistä se lasku kuitenkaan katoa vaan uudestaan ja uudestaan laskuja.

https://fi.trustpilot.com/review/bonprix.fi

Vierailija
192/255 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilaan aina laskulla, jonka maksan kerralla pois. Jos palautan jotain, vähennän laskusta kyseisen tuotteen hinnan. Mitään ongelmia ei ole ollut.

Vierailija
193/255 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimi. Tuli vaan malliltaan väärä tuote jonka posti sitten hukkasi palautus aiheessa. Asiakaspalveluun soutinja sain suomenkielistä palvelua eikä tarvinnut tuotetta massa sillä se kuitattiin hävinneeksi.

Vierailija
194/255 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki toimii hyvin, omani puolesta kun sanon jos osaa käyttää ja päivityksen tähä sovelluksen kaikki toimii hyvin. Jos et osaa tehdä tilauksen itse nii saat apua asiakaspalvelusta sekä auttavat sinua kaikessa ja ovat todella ystävällisiä. Luin jotkut kommentit, haluan vaa kysyä et miksi syyttätte kaikista, esim. jos on joku palautus viivästytä tai jotain tekninen ongelma. Eks ikinä muka ole muissa netti sivulla tapahtunnu joku ongelma, josta ei oo tullu tulos eteen??Palautukset kestää kyl, koska jos ennen tilausta käytte lukemassa nettisivulla kaikki toimitusaika ja palatustiedot, nii siinähän palautusaikaa lukee kesto ja ym. Kai näette mist maasta tuotteet tulevatkin. Joskus voi viivästyy ja tämä ei oo heidän syy vaan kuljetus yrityksen postnordin ongelma joka on helvetti aina muissa yritys asioissakin viivästyneesti menny perille!! Paketit menevät perille ja jos ei menekkään ne pyytää ilmoittaa nii ne auttavat sinua siinä myös ja ei ne pyydä maksamaan palautuksesta koskaan, kun hän opit säilyttää palautuskuittia se on sun vastuulla tietysti myös kun teetkin tilauksen käy sopimusehdot läpi ennen valituksia nii et jää epäselvenä asioista... Koskaan en oo kuullu kavereilta myös sen etteivät muka saa rahan palautuksen jos tulee jotain maksussa ongelmaa tai kuljetuksessa. Jos osaat kysyä ja ilmoittaa jostakin viivästyksestä nii kyl ne selvittävät asian ja ei se jää roikkumaan minnekään. Bonprixilla on ihanat vaatteet ja ne vastaa kuvan mukaanki, olen joskus tehny yhen palautuksen ja se oli oma mokani kun en osannu valita oikean koon tuotteesta ja se paketti meni perille, odotin sähköpostiilmoituksen siitä ja tein laskulla josta palautuksen aikana pyysin laskua varten jota en maksannu, Koska palautun sen nii lepotila joka on ihan mahtava asia heidän järjestelmässä. Sen avulla ei tullu huomautusta avoinlaskulle ja palautus ehti perille. Muista aina kysyy ja varmıstaa asiat, ennen kuin valittelee jostakin asiasta. Olen itse ollu todella pitkään aikaa elloksessa asiakkaana ja kun löysin bonprixin nii luovuin elloksesta. Suosittelen kaikkille ainaskin käymään sivulla ja lukemassa ehdot ja ohjeet ja katsokaa heillä on ihania tuotteita ja moni laaja valikoima jossa on hinnat ihan sopivat 😍😍

Vierailija
195/255 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tilannu pari vuotta sitten ekan kerran ja sen jälkeen ehkä 5 kertaa. Olen tykännyt kyllä. Koot ovat olleet ehkä vähän isoja. Olen yleensä kokoa 40 mutta tuolta 38 on sopiva. Huppareita, mekkoja, uikkareita olen tilannut itselleni ja lapsille. En osta osamaksulla, joten ongelmia ei ole sen suhteen ollut.

Vierailija
196/255 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut. Hyvin toimii ja palautuskin tosi helppoa. Hauskoja edullisia tuotteite.

Vierailija
197/255 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin noin viisi vuotta sitten wishiltä pari paitaa, kumpikin on käytössä vieläkin ja uuden veroisia, vaikka paljon pidän. Nyt tilasin tuolta yhdet housut, jos ovat todellakin wishin laatua saan moneksi vuodeksi housut.

Vierailija
198/255 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tilannu verhot, tulivat aika nopeasti ja olivat sellaiset kuin kuvissa. Nyt tilasin housut. Saas nähdä minkälaiset on, en oo aikasemmin tilannu tuolta vaatteita.

Mutta siis, ainakin ekaan tilaukseen olin tyytyväinen.

Vierailija
199/255 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin positiiviset kokemukset Bonprix verkkokaupasta. Olen tilannut jo monta kertaa ja aina on kaikki toiminut tosi hienosti. Hinta/laatusuhde hyvä ja kivannäköisiä vaatteita. Omien kokemusten perusteella voin suositella lämpimästi.

Vierailija
200/255 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko vielä kokemuksia?onko nyt siis niin että tohtii tilata laskulla mutta ei osamaksulla?