Kokemuksia Bonprix -verkkokaupasta?
Onko kellään kokemusta otsikossa olevasta saksalaisesta(?) Verkkokaupasta?
Tuotteiden laatu, toimitusaika, palautuskokemukset?
Kivoja vaatteita siellä, mutta uskaltaako tilata...
Kommentit (255)
Vierailija kirjoitti:
Hyviä kokemuksia,nopea toimitus,laadukkaan oloisia vaatteita hyvään hintaan,laskulla tilannut
Ehkä uskallan jonkun halvan tilauksen tehdä testiksi.
Tilaan paljon esim Empiltä. On luotettava.
Vierailija wrote:
Tilaan paljon esim Empiltä. On luotettava.
Mikäs se sitten on ?
Löysin ketjun kun Bonbrix kokemuksia googlailin
useampi vaikuttaja näitä igssä mainostaa.
Harmittaa nämä nettifirmat kun ei voi luottaa yhtään onko mikä . Zalando ja Abaud you on luotettavia muista ei tiedä. Kiinasta en enää tilaa se Niin vaikea jos pitäisi palauttaa ja saad rahat takaisin
.LightInTheBox on rahan ryöstäjä jos Haluat palauttaa kova homma,luvataan joku % joss pidät Tuotteita vaikka ei niillä mitään tekisi. Kuvaukset ei pidä paikkaansa. Laatu huonoa!
Posti ei kuljeta näitä vaan postnord, joka on ihan eri firma
Saksalainen firma tuo Bonprix, samoin Zalando ja Otto. Ei mulla ole koskaan ollut mitään hankaluuksia, hyvin on toiminut.
Laitan tuoreen kokemuksen Bonprix:sta ja vielä kyselyä uima-asujen laadusta. Tilaus sujui ongelmitta ja suhteellisen edullinen uikkari oli aivan ihana! Nyt tekisi mieli tilata lisää, kun oli monia niin kivoja. Mutta laatu mietityttää. Onko siis kokemuksia, kestääkö vai venahtaako äkkiä? Kierrätettyä polyamidia materiaalina.
Vaattet ohuita liruja ja jotkut tosi huono laatuisia. Osa hirveän ryppyisiä ja oudosti pakattuja. Koot vaihtelee eri vaatteen välillä, toisessa 40 sopiva, toisessa ei sovi edes puoliksi ylle. Palautus helppoa, mutta hups, paketti "hävinnyt" matkalle, huomautuslaskut kyllä löytää perille. - onneksi vain pieni summa. Ei tarvetta tälle firmalle enää.
Olen tilannut paljon ja luotettava kauppa. Nopea toimitus ja vaatteet laadukkaita edulliseen hintaan nähden.
Äänestän Olli Rehniä. Turvallisin vaihtoehto. Stubbista on paljastunut uusia negatiivisia puolia.
Halla-Aho jakaa liikaa kansaa.
Mä olen tilannut monta kertaa ja yleensä ollut ihan tyytyväinen. Joissain vaatteissa koot menee miten sattuu, eli on isompia tai pienempiä kuin pitäisi, vaikka mittailen aina itseni ennen tilausta. Toimitukset ja palautukset on aina sujuneet moitteettomasti.
Tilasin pari toppia ja rintsikat. Vaatteet ovat ihan hyvälaatuisia mutta istuvat huonosti, mutta se on riskinä kun netistä tilaa.
Kaikki tuotteet ovat olleet sellaisia kuin olen olettanut. Pitää lukea tuotteen tiedot niin näkee mitä tilaa. Olen ollut tyytyväinen ja tilannut vuosia ja hinta/laatu suhde on ollut OK.
Sain tänään ekan tilaukseni, ihanan pehmeä iso oversize neule ja kahdet sokkona valitut rintsikat ja oon kyllä hirmu tyytyväinen, nopea toimitus ja laadukkaan oloiset vaatteet
Onko luottokorttimaksu ollut ongelmatonta? Ja palautustilanteessa rahat palautettu asianmukaisesti? Ettei silloin ole tullut mitään uudelleenlaskutusta ja muuta hämärää?
Minä olen tilannut verhot, ihan ok. Nyt sain takin, mutta se oli aivan liian iso ja palautan sen, mutta se on tehty helpoksi. Kokotaulukon mukaan sen olisi pitänyt olla sopiva, mutta oli ainakin 2 numeroa liian iso.
Tilasin upeat pitkät läpikuultavat maksipituiset verhot, aivan erinomaista materiaalia, joka maksaa Suomessa kaksinkertaisesti. Kaikki meni erinomaisesti. Nyt tilasin miehelle takin. Luotan tähän saksalaiseen/ruotsalaiseen yhtiöön.
Hyviä kokemuksia,nopea toimitus,laadukkaan oloisia vaatteita hyvään hintaan,laskulla tilannut