Kokemuksia Bonprix -verkkokaupasta?
Onko kellään kokemusta otsikossa olevasta saksalaisesta(?) Verkkokaupasta?
Tuotteiden laatu, toimitusaika, palautuskokemukset?
Kivoja vaatteita siellä, mutta uskaltaako tilata...
Kommentit (255)
Onko ollut toimitusvaikeuksia viime aikoina bonbrixillä? Tilasin n 20pv ja ei ole tullut , ei tietoa? Olen tilannut vuosittain pari kertaa ja ollut tyytyväinen tuotteisiin.
Tilasin ja maksoin suoraan n. 3 viikkoa sitten. Tuli sähköposti ettei voida toimittaa valitsemaasi automaattiin ja voin listasta valita toisen automaatin. Lähetin vastauksen ja sen jälk.ei ole kuulunut mitään. Olen nyt lähettänyt 3 sähköpostia asiaan liittyen, menevät johonkin automaattiin jossa lupaavat selvittää asiaa.
Onko tuo asiakaspalvelu suomenkielinen,tietääkö kukaan?
Tilasin täältä juuri ekaa kertaa. Olen aina ennen luullut, että tämä on joku kiinalainen verkkokauppa, kunnes täältä luin.... Aivan ihania vaatteita heillä. Moni tuote oli harmittavasti loppu, etenkin housut lyhyemmillä lahkeilla.
Bonprix käyttää kuljetuksiin Postnordetia, jonka kanssa toimitukset eivät suju ikinä ongelmitta! Tavara menee väärään paikkaan, saapumisesta ei koskaan ilmoiteta, lokerokoodi ei toimi. On käynyt myös niin että suuren vaivan näön jälkeen lokero onkin tyhjä, vaikka olen ajoissa hakemassa sitä! Postnord väitti myös ettei voi muka toimittaa lähetystä lähimpään lokeroon ( lähistöllä on 5 toimituspistettä) vaan oli ihan pakko toimittaa toiselle puolelle kaupunkia! Eivät vaan viitsi ajaa jos ei ole reitillä.
Olen tilannut aika monta vaatetta. Suurin osa ihan hyviä, mutta muutama "maanantaikappale" tullut myös. Yksi pusero meni heti ekassa pesussa pilalle. Saumat ja koko paita veti niin kieroon ettei puhettakaan että voisi käyttää. Ei toki tarvinnut sitä maksaa
Oon tilannu verhot, kahdet housut ja muutamia huppareita. Ei valittamista. Toimitus ollu aika nopeaa ja maksamisessa tai palautuksissakaan ei ongelmia. Tuotteet vaikuttaa myös laadukkailta. Etenkin nuo yhdet lenkkeilyhousut, todella kestävät olleet! Ja mukavan rennot päällä.
Että ainakin tähän asti oon ollu bonprixiin tyytyväinen. Toivottavasti jatkossakin 😅
Huono kokemus. Tilasin vaatteen kaksi viikkoa sitten, toimitusaika 4-6 arkipäivää, eikä ole vieläkään tullut. Huomenna laitan viestiä ja palautetta.
Epäilyttävän halpa. Käyttävät paljon viskoosia, mikä on joissakin vaatteissa ok, mutta ei se silti kaikkeen sovi. En siis ole tilannut, mutta hinta, materiaalit ja tyylit saa epäilemään, ettei sieltä välttämättä tule ihan sellaista kuin toivoisi.
Olen tilannut nyt pari kertaa. Melko nopeasti on paketti tullut. Se mikä ärsyttää, onko kokojen vaihtelevuus. Sama kokonumero voi olla sopiva tai sitten ei vaatteesta riippuen.
Vierailija kirjoitti:
Epäilyttävän halpa. Käyttävät paljon viskoosia, mikä on joissakin vaatteissa ok, mutta ei se silti kaikkeen sovi. En siis ole tilannut, mutta hinta, materiaalit ja tyylit saa epäilemään, ettei sieltä välttämättä tule ihan sellaista kuin toivoisi.
Et ole tilannut, mutta OLETAT asioita vaatteista 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole tilannut, mutta OLETAT asioita vaatteista 🤔
Joo, yli 20 vuotta nettishoppailua on herkistänyt tuntosarvet huonolle laadulle. Ja kuten sanoin, jokusen vaatekappaleen löysin, mitkä on todennäköisesti ok. Esim. sifonkipusero viskoosista on varmasti mukavampi kuin polyesterinen vastava.
Mulle kans tulossa farkkuparkatakki, saa nähdä miten sopii vaik tilasin kokotaulukon mukaan.
Saa jännittää 😁😁.
Todella hyviä ja edullisia vaatteita. Usein olen tilannut laskulla ja kaikki toiminut hienosti, myös palauttaminen. Suosittelen.
Onko kaikkien vaatteiden mitoitus siellä oikeasti mittataulukon mukainen? Kun olen yläosissa yleisimmin kokoa 40 ja heidän mittataulukon mukaan pitäisi tilata peräti 44. Vähän arveluttaa tilata kun ei ole varma tuleeko sieltä oikeaa kokoa. Toisaalta huppari ajatuksissa tilata ja sehän ei niin kauheasti haittaa vaikka on väljemmänpuoleinen.
Paitsi että en taida halutakaan tilata sieltä😒. Nettisivulta ei löydy mitään tietoa siitä missä vaatteet on tehty Ja sehän tarkoittaa sitä että ne on hyvin todennäköisesti Kiinassa tehtyjä ja kiinalaisesta puuvillasta. Kiinassa sorretaan uiguureja ja pidetään heitä pakkotyössä keskitysleirimäisissä olosuhteissa muun muassa puuvillan tuotannossa. Sellaista en halua tukea.
Kokemukset tosi positiivisia, kaikki toimii hyvin. Alusvaatteet ja rintaliivit hintaan nähden hyviä ja kokoja on isompiin kokoihin asti. Kengät jonkunlaisia, eivät ehkä laadukkaimmasta päästä, ainakaan halvemmat. Vaatteissa istuvuus itselle isorintaisena on tosi hyvä, leikkaus on naisellinen ja kurvikkaalle tehty. Paidat mukavan pitkiä eli selkä ei vilku. Vaatteet ovat kauniita, vaikka kaupassa on sen näköisiäkin vaatteita kuin olisi suunniteltu jollekin joka on jämähtänyt pukeutumisessa vähän entisaikoihin.. Kaupassa löytyy toisaalta myös sitä muotia mikä nyt on pinnalla. Materiaalit tietenkään eivät ole hinnasta päätellen laadukkaimmasta päästä vaikka heillä on jotain premiumtuotteita. Akryyliä paljon neuleissa. Eivät osa varmaan kovin pitkäikäisiä ja nyppyyntyvät. Kokotaulukko pitää useammin paikkansa kuin muualla ainakin omasta mielestäni. Tykkään että on koko 40/42 eikä 42/44 koska se on juuri eikä melkein oma kokoni. Monet tuotteet loppuu nopeaa ja usein lukee että saapuu 3 viikon päästä erä
Onko kukaan tilannut viime aikoina? Miten on sujuneet palautukset ja kuljetukset?
🇺🇦🇮🇱
Toimitusaika pitkä. Kolmas tilaus vuosien mittaan, tykkään. Mut mietin cotton made in africa. Ajattelen, että tukisin tuotteella jotain afrikkalaista, mutta jotenkin epäilyttää, olenko sinisilmäinen asian suhteen.
Nopea toimitus, yllätyin positiivisesti! Mutta vaatteiden laatu on huonoa hintoihin nähden. Kaikki tuotteet lähti palautukseen.