Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Bonprix -verkkokaupasta?

Vierailija
09.04.2021 |

Onko kellään kokemusta otsikossa olevasta saksalaisesta(?) Verkkokaupasta?
Tuotteiden laatu, toimitusaika, palautuskokemukset?
Kivoja vaatteita siellä, mutta uskaltaako tilata...

Kommentit (255)

Vierailija
141/255 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut monta kertaa, koska tuolta saa isoja kokoja. Koot mielestäni on paikkansapitäviä. Tilaan perusvaatteita ja varman päälle, puuvillaa ja yksinkertaisia malleja.

Viimeisimpänä tilasin "kasmir"-neuleen, joka ei kyllä ole 30 % kasmiria. Sitä tuonkaltaisissa halvoissa tuotteissa yleensä on vain muutama prosentti, ja neule on vähän sähköinen, joten osa on luultavasti tekokuitua.

Vierailija
142/255 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tilanneet talvikenkiä? Tarkeneeko niillä pakkasilla vai ovatko enemmän lämpimämpiin talviin sopivia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/255 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin hellemekon, tuli seuraavalla viikolla, maksoin Klarnan kautta

Vierailija
144/255 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut monta kertaa. Maksanut ennakkoonkin ja tuotteet ovat aina tulleet perille. Aika hyviä vaatteita ja sisustusjuttuja siellä.

Vierailija
145/255 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään hyviä kokemuksia palautuksista.  Ei tule kuluja palautuksista. Olen tilannut useasti ja joskus palautan. Kaikki sujuu erinomaisesti ja hyvitykset tulevat aikanaan Paypal tilille. Ihania vaatteita ja laatu kohillaan. Paras verkkokauppa ikinä!

Vierailija
146/255 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitävätkö koot hyvin paikkansa? Katsoin kokotaulukkoa Ha vaikutti että joutuisin tilaamaan pari numeroa isomman kuin normaalisti käyttämäni vaatteet?

Vierailija
147/255 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun tilaamista ainakin pitää koot aika hyvin paikkansa. Tilannu kolmas kertaa viikonloppuna ja ovat saapuneet perjantaina. Laskulla otan. Yhden palautuksen tehnyt ja tein ohjeen mukaan että maksoin vain pidetyt tuotteet. Palautus oli helppo mutta ei vielä perillä ja laskutus sanoo että oon velkaa että sieltä vähentynyt maksettu summa. Pitää vielä hetki oottaa kauan palautus liikkuu ja toimiiko toi rahapuoli hyvin.

Vierailija
148/255 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häiriöinen kirjoitti:

Mitä tulee tuohon ennakkomaksuun niin eivät anna tilata laskulle, mikäli on luottomerkintöjä.

Väärin.

Koitin tilata laskulle, mutta tuli viesti että pitää maksaa ensin.

Luottotiedot kunnossa.

En maksa ennenkuin näen tuotteet eli ohi meni tämä Bonaprix.

Minulla sama, minulla on luottotiedot kunnossa mutta ei anna tilata laskulle. Ja jätän myös tilaamatta kun haluan saada vaatteet varmasti ennenkuin maksan... Mistä tämä johtuu ettei anna laskulle.

Vierailija
149/255 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin pari viikkoa sitten ja tuotteet olivat juuri sellaisia kuin pitikin. Tilasin kaksi settiä rintsikoita ja ajattelin, että pakko tilata kun olivat hinnaltaan lähes puolet halvempia kuin muualla ja todella kauniita. Olen tyytyväinen!

Vierailija
150/255 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tuolta uimapuvun. Materiaali ja tuotteen ulkonäkö olivat odotettua laadukkaammat, edes urheilukaupoista ei meinaa löytyä yhtä hyvää laatua. Uimapuku on jo kestänyt kaksi pesukertaakin, mikä on enemmän kuin halpavaatteelta uskaltaa odottaa.

151/255 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreita kokemuksia? Millaiset postikulut tulee jos tilaa esim. pari mekkoa?

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
152/255 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Tuoreita kokemuksia? Millaiset postikulut tulee jos tilaa esim. pari mekkoa?

Mä oon nyt tilannut olisko 3 kertaa. Viikonloppuna kun tilaa niin tulee perjantaina. Otan aina laskulle. Postikulut 4.90. Jos tilaat useamman tuotteen ja palautat jotain, viet vaan paketin postiin ja jätät laskun itselle ja maksat pidetyt tuotteet ja postikulut. Tai sitten voit palauttaa kaiken niin sitten ei tarvitse maksaa mitään. Homma toimii kyllä kaiken kaikkiaan hyvin. Palautuksessa menee tovi että siellä tilillä roikkuu jonkin aikaa että on muka velkaa loput mutta siitä ei tartte välittää.

Vierailija
153/255 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen tilaus sujui ongelmitta.

Nyt toinen tilaus meni niin että maksun kyllä ottivat ja tilausvahvistuskin tuli. Mutta tilille ei pysty enään kirjautumaan, sähköpostiin ei ole tullut minkäänlaista seurantakoodia ja asiakaspalvelu ei tiedä mistään mitään.

En kyllä voi suositella.

154/255 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin lähetettiin farkut joissa oli vetoketju miesten puolella vaikka naisten farkkuina mainostettiin.

tätönen 23

Vierailija
155/255 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeat toimitukset ja vaatteet vastaavat erittäin hyvin kuvausta. Olen tilannut muutaman kerran ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Tilaan jatkossakin.

Vierailija
156/255 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole huijaus, mutta vaatteet ovat halpaa laatua ja lähemmässä tarkastelussa tätimäisiä. Kenkiin tuli pohjaan reikä kahdessa kuukaudessa.

Vierailija
157/255 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvat urheilurintsikat, hyviä kenkiäkin oli hintaansa nähden(halpa). Tilaan jatkossakin. Paljon on kyllä akryylineuletta mikä selittää hinnat.

Vierailija
158/255 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erinomaisia vaatteita, ja tilaus tuli järkevässä ajassa. Koot ja värit olivat kuten kuvissa. Yhdessä vaatteessa oli vika, mutta sitä nyt sattuu. Palautin muutaman tuotteen joka tapauksessa, joten ei tullut tuostakaan ylimääräistä vaivaa. Ei kyllä minkäänlaista moitittavaa tule mieleen. Tilaan uudestaankin.

Koot kuten kuvassa?

Mistä kuvasta näet miltä kokosi näyttää sinun päälläsi?

Vierailija
159/255 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HannaMAM kirjoitti:

Nopeat toimitukset ja vaatteet vastaavat erittäin hyvin kuvausta. Olen tilannut muutaman kerran ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Tilaan jatkossakin.

Minusta kuvaukset ovat todella suppeita. Ei edes esim väljä malli, ihonmyötäinen tms. Mistä tiedät tilaatko M vai L?

Vierailija
160/255 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin hellemekon, tuli seuraavalla viikolla, maksoin Klarnan kautta

Tilasitko sen mittataulukon mukaan? Harmi kun siinä ei edes kerrota miten pitkä malli on ja minkä kokoinen hänellä on päällään.