Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niin moni haluaa edelleen uskoa, että koronarokote on tie vanhaan normaaliin

Vierailija
09.04.2021 |

Rokote, joka antaa epämääräisen suojan 4kkn ajaksi
Rokote, joka ei poista mahdollisuutta saada ja tartuttaa tautia

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tän täytyy olla jotain pahempaa kuin sairastumisenestokeino. Eipä enää lehdissä toitoteta että vapaaehtoinen on, vaan koko ajan sitä 70 prosentin rajaa pakotetaan ja vihreä palkki näyttää missä ollaan menossa. mistä net päättelevät että 70 prosenttia haluaa vapaaehtoisesti osallistua uuden rokotteen testaamiseen. Törkeää kiristystä ettei muka saisi perusjuttuja suorittaa ja normaalisti elää jollei testaa tuotetta jonka mahdollisia vaurioita ei valmistajan tarte korvata eikä varsinkaan korjata.

Vierailija
2/9 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin otan rokotteet heti, kun tulee minun vuoroni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukahduttaminen on ainoa oikea tie. Sille tielle on lopulta käännyttävä kuitenkin <3

Vierailija
4/9 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut taas oikein pelkäävät paluuta normaaliin ja keksimällä keksivät syitä, millä voi pitkittää jurottamista kotona.

Vierailija
5/9 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan rokotteen heti kun mulle näytetään aukottomat todisteet rna-rokotteiden turvallisuudesta. Kun nyt ei löydy muuta tietoa kuin että kaikki tutkimukset koe-eläimillä lopetettu vuosien ajan siksi koska ne kuoli, vammautui ja aiheutui mm hedelmättömyyttä, viruksen mutaatioita yms.

Vierailija
6/9 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä tukahduttaa vaaratonta virusta

Corona on mukava virus, se ei ole vaarallinen

Tervetuloa meille Corona!

Vierailija
7/9 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan rokotteen heti kun mulle näytetään aukottomat todisteet rna-rokotteiden turvallisuudesta. Kun nyt ei löydy muuta tietoa kuin että kaikki tutkimukset koe-eläimillä lopetettu vuosien ajan siksi koska ne kuoli, vammautui ja aiheutui mm hedelmättömyyttä, viruksen mutaatioita yms.

Eihän tämä pidä paikkaansa. Hevosia rokotetaan RNA-rokotteilla yhä edelleen, ongelmitta.

Vierailija
8/9 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikki ja kaikki "koronantappotoimet" ovat mielestäni tie ulos nationalismista, im-oikeudesta, turvallisesta vanhasta....tie jota pitkin hipsitään Antikristuksen hallitsemaan aikaan

Vierailija
9/9 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä rokote ei tuo paluuta normaaliin, mutta mulle riittää sekin jos se avaa ovet etelänmatkailuun. Sehän ei sitten kylläkään ole Suomen päätettävissä, vaan jokainen maa määrittelee itse millä ehdoin ottaa vastaan turisteja.