Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Bonprix -verkkokaupasta?

Vierailija
09.04.2021 |

Onko kellään kokemusta otsikossa olevasta saksalaisesta(?) Verkkokaupasta?
Tuotteiden laatu, toimitusaika, palautuskokemukset?
Kivoja vaatteita siellä, mutta uskaltaako tilata...

Kommentit (255)

Vierailija
161/255 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut monta kertaa, koska tuolta saa isoja kokoja. Koot mielestäni on paikkansapitäviä. Tilaan perusvaatteita ja varman päälle, puuvillaa ja yksinkertaisia malleja.

Viimeisimpänä tilasin "kasmir"-neuleen, joka ei kyllä ole 30 % kasmiria. Sitä tuonkaltaisissa halvoissa tuotteissa yleensä on vain muutama prosentti, ja neule on vähän sähköinen, joten osa on luultavasti tekokuitua.

Koot paikkaansa pitäviä? Suoraan mittataulukon mukaan?

Vierailija
162/255 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran tilannut vaatteita sieltä ja olivat aivan sopivia. Käytin mittataulukkoa apuna ja sen mukaan koko 40 oli oikea koko ja tilasin sen muassa vaatteet. Hämmästyttävää on se, että kokoni on 38 ja joskus jopa 36. Ei siis pdä tilata sen mukaan minkä kokoinen olettaa olevansa vaan mittataulukon mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/255 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut ja olen ihan tyytyväinen niin laatuun kun toimitukseen.

Vierailija
164/255 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin tuolta uimapuvun. Materiaali ja tuotteen ulkonäkö olivat odotettua laadukkaammat, edes urheilukaupoista ei meinaa löytyä yhtä hyvää laatua. Uimapuku on jo kestänyt kaksi pesukertaakin, mikä on enemmän kuin halpavaatteelta uskaltaa odottaa.

Kuka edes ostaa uimapukua/halpavaatetta, joka ei uskalla odottaa siltä edes kahta pesukertaa??!

Vierailija
165/255 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut lapsille vaatteita ja nyt itselle myös mekkoja. Tosi kivan näköisiä, laadukkaita ja kaikki tulleet ilman ongelmia. Täältä tilailen jatkossa omat vaatteet, on paljon kivemman näköisiä kuin lähikauppojen valikoimat.

Vierailija
166/255 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi uskaltaa tilata👍 Moon tilannu jo pari viotta melekee kaikki vaatteet tuolta. Kengät,ulukotakit jopa alusvaatteet. Kaikki hyvä laatusia ja kokoki täsmää aika hyvin. kannattaa kuiteski lukia onko norm. löysempi tai tiukempi vaate kertovat kyllä👍 Oli yks pusero josta irtos helemasta palle, mutta ostin kyllä kekäleeltä kerran housut (jokka makso palijo) ja litsit hajos meleko pian ei johtunu pienuuesta😂 että saattuuhan niitä 🤗

Vierailija
167/255 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin tyytyväinen asiakaspalveluun,ja toimitukseen.

Vierailija
168/255 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimii kaikki ja vaatteet mielestäni kivannäköisiä ja kohtuuhintaisia. Mitoitus oman kokemukseni mukaan aika reilu monissa vaatteissa. 

Vierailija
169/255 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tiliin bonprixiltä, vaatteet olivat kivoja, mutta yrityksellä on  tilien hoidossakin laskutusongelmia. Tilinhoitomaksu menee joka kuukausi jokaisesta tilauksesta erikseen, eivätkä yhdisty yhteen tiliin, kuten normaalisti. Lisäksi erikseen tilattuja ei pysty maksamaan erikseen, koska lyhennykset menevät kuitenkin molemmille yhtä aikaa. Outoa. Yhtäkkiä tilille oli myös ilmestynyt perintäkulu, vaikka olin maksanut kaikki ajallaan.

Maksoin lopulta kaikki kerralla pois, mutta kysyin kuitenkin vielä asiasta asiakaspalvelusta, niin lähettivät vain viestin, että tilillä on reilu kaksi euroa ylimääräistä ja nyt kaikki laskutustiedot omilla sivuillani ovat hävinneet. Tässä ei oikein enää tiedä, onko kyseessä pahimmanlaatuinen sekoilu vai huijausyritys.

Harmi, että laskutus ei toimi, sillä tuotteet ovat sellaisia kuin tiedoissa luvataankin ja hinta-laatusuhdekin olisi kohdallaan. En uskalla tuolta enää tilata.

Vierailija
170/255 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa selvää, onko housuissa korkea vyötärö?

Katselen löysiä kesähousuja. Näyttää normaali korkuisilta, eikä sanota erikseen, että olisi korkea vyötärö. Kokemuksia?

Vierailija
171/255 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteissa en ole huomannut vikaa, ainoastaan toimituksessa, koska valitettavasti tilauksen toimittaa Postnord. Ensimmäisellä kerralla sain paketin viikon sisällä eikä mitään ongelmaa, yhden mekon jouduin palauttamaan, koska ei sopinut ja palautuskin sujui onneksi hyvin, koska pakettiautomaatista ei saa kuittia palautuksesta.

Toisella kerralla paketti kiersi ympäri Ruotsia ja Suomea kuukauden verran, kävi samoissa paikoissa ja lähti uudelleen kiertoon, ohitti toimituspisteenkin monta kertaa, muttei ikinä saapunut perille. Yritin selvittää tätä Postnordin kanssa, mutta asiakaspalvelu on mitä on, joten paketti palautui lähettäjälle enkä ikinä saanut koko tilausta. Kolmannella kerralla sama homma, joten pelkästään Postnordin takia en enää tilaa Bonprixiltä, vaikka vaatteet (etenkin mekot) on paljon kivempia kuin muualla.

Vierailija
172/255 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvistusvastauksessa Postnordin seurantakoodi

Vierailija
173/255 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on Hesassa suomenkielinen asiakaspalvelu, tiedot netissä. Itse juuri tilasin asun, vajaa viikko meni ja hyvältä näyttää luteet

Vierailija
174/255 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kuteet

Vierailija
175/255 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran olen tilannut, hyvin on toiminut ja tuotteet ovat olleet täysin oikean kokoisia. Aion tilata jatkossakin.

Vierailija
176/255 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tyytyväinen ja tilaan vastakin.

Vierailija
177/255 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi miten toimii tilausten kuljetuspuoli nyt, kun Bonprixin vaatteita myydään myös Cellbesillä. Tulevatko ne Cellbesin varastolta, josta toimitukset pelanneet melko hyvin vai tuleeko ne suoraan BP:n varastolta tuon pahamaineisen PostNordin kautta? Niiden kuljetukset kun on ihan arpapeliä, osuvatko oikeaan automaattiin vai ei. Jos toimituksesta vastaa Cellbes, on melkoisen luotettavampaa, luulisin.

Vierailija
178/255 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin tiliin bonprixiltä, vaatteet olivat kivoja, mutta yrityksellä on  tilien hoidossakin laskutusongelmia. Tilinhoitomaksu menee joka kuukausi jokaisesta tilauksesta erikseen, eivätkä yhdisty yhteen tiliin, kuten normaalisti. Lisäksi erikseen tilattuja ei pysty maksamaan erikseen, koska lyhennykset menevät kuitenkin molemmille yhtä aikaa. Outoa. Yhtäkkiä tilille oli myös ilmestynyt perintäkulu, vaikka olin maksanut kaikki ajallaan.

Maksoin lopulta kaikki kerralla pois, mutta kysyin kuitenkin vielä asiasta asiakaspalvelusta, niin lähettivät vain viestin, että tilillä on reilu kaksi euroa ylimääräistä ja nyt kaikki laskutustiedot omilla sivuillani ovat hävinneet. Tässä ei oikein enää tiedä, onko kyseessä pahimmanlaatuinen sekoilu vai huijausyritys.

Harmi, että laskutus ei toimi, sillä tuotteet ovat sellaisia kuin tiedoissa luvataankin ja hinta-laatusuhdekin olisi kohdallaan. En uskalla tuolta enää tilata.

Vaihda maksutapaa.

Vierailija
179/255 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi miten toimii tilausten kuljetuspuoli nyt, kun Bonprixin vaatteita myydään myös Cellbesillä. Tulevatko ne Cellbesin varastolta, josta toimitukset pelanneet melko hyvin vai tuleeko ne suoraan BP:n varastolta tuon pahamaineisen PostNordin kautta? Niiden kuljetukset kun on ihan arpapeliä, osuvatko oikeaan automaattiin vai ei. Jos toimituksesta vastaa Cellbes, on melkoisen luotettavampaa, luulisin.

Enpä ole tiennyt, että Cellbesillä myydään bonbrixin vaatteita. Olen selaillut molempia ja hinnoissa on mun mielestä huomattavat erot.

Toki alennustuotteet cellbesillä ovat vertailukelpoisia hinnoissa.

180/255 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidas toimitus mut jos löytää postiautomaatille niin hyvin toimittaa

tätönen 23