Kokemuksia Bonprix -verkkokaupasta?
Onko kellään kokemusta otsikossa olevasta saksalaisesta(?) Verkkokaupasta?
Tuotteiden laatu, toimitusaika, palautuskokemukset?
Kivoja vaatteita siellä, mutta uskaltaako tilata...
Kommentit (255)
Samaa mietin, en vain ole löytänyt tietoa
Asun keski-euroopassa ja olen käyttänyt useasti, ei mitään moitittavaa!
Yritin tilata. Tilaussivu ei löytänyt osoitettani. Kysyin neuvoa asiakaspalvelusta. Lupaivat lisätä osoitteeni tilausjärjestelmään. Yritin tilata uudestaan. Sama ongelma. Pitäköön ryysynsä.
Olen kantapään kautta oppinut että jos vähäkin epäilyttää älä tilaa.
Nämä fasen välissä olevat mainokset on niitä huijauksia
Tilasin, ja toimitusaika piti. Aioin tilata jatkossakin , vaikka minäkin ensin epäilin, että pitääköhän toimitusajat paikkansa ja miten kokomerkinnät pitävät paikkansa. Mutta mekko jonka tilasin oli just sopiva, kivannäköinen päällä ja hintakin oli edullinen. Taidankin vielä tilata toisen samanlaisen, mutta eri väriä.
Uskaltaa tilata. Minäkin epäilin. Tilasin takin ja tuli muutamassa päivässä. Oli juuri oikean kokoinen ja kuvauksen mukainen takki. Aion tilata jatkossakin.
Oon kans miettinyt onko huijaus sivu. Jotain kivannäköisiä ja edullisia vaatteita siellä olisi. Ehkä sitä täytyy uskaltaa tehdä testitilaus :)
Itse tilasin viikko sitten vaatteita. Rahat meni ja bonprix-tilini mukaan vaatteet on lähetetty. Postin sovelluksessa ei tämmöistä pakettia ole missään vaiheessa ilmestynyt seurantaan. Toivottavasti vastaavat jossain vaiheessa sähköpostikyselyyn.
mulla ainakin oli saksan päässä kadonnut paketti jonnekin, ettei ollut päässyt edes suomeen saakka. palauttavat rahat, jos eivät tiedä missä paketti on.
Tilasin 1.5 ja lähetys tulee postnordilla vaikka en ole vielä saanut mitään tietoja, olisiko jo lähetetty. Ei ollut vaihtoehtoja, että tulisi postilla mutta mulle ihan sama, samaan taloon ne tulevat. Huolestunut vain kun ei edes tiedä, onko lähetetty.
Erinomaisia vaatteita, ja tilaus tuli järkevässä ajassa. Koot ja värit olivat kuten kuvissa. Yhdessä vaatteessa oli vika, mutta sitä nyt sattuu. Palautin muutaman tuotteen joka tapauksessa, joten ei tullut tuostakaan ylimääräistä vaivaa. Ei kyllä minkäänlaista moitittavaa tule mieleen. Tilaan uudestaankin.
Tilasin, maksoin tilauksen yhteydessä. Tilausvahvistusta ei tullut, rahat kyllä hävis. Seuraavana päivänä bronpixiltä tuli viesti että tilauksessa mennyt joku pieleen, palauttavat rahat 2-3 päivän sisällä ja alekoodi uutta tilausta varten. Rahat palautui sovitussa ajassa. Tilasin uudestaan, arvio toimituksesta oli 4-6vrk. Tuotteet tuli luvatussa ajassa postnodin kautta, mitään ilmotusta lähettämisestä ei tullut. Koot piti paikkansa, hupparit ainakin ohkaista kangasta.
Moikka :) Minäkin tilasin eilen, mutta Sp:hen ei tullut tilausvahvistusta? Ainakin nätin näköisiä vaatteita tilasin :) Odotellaan...Ilonpisaroita sinun kevääseen.
Toini kirjoitti:
Olen kantapään kautta oppinut että jos vähäkin epäilyttää älä tilaa.
Nämä fasen välissä olevat mainokset on niitä huijauksia
Toivoin vuosia, että Bonprix verkkokauppa tulisi Suomeen. Löysin sen vahingossa helmikuussa, jolloin se oli juuri avattu.
Bonprixin tuotteita olen tilannut Ranskan verkkokaupasta, tosin mutkan kautta, koska eivät toimita Suomeen. Saksasta olen yrittänyt tilata myös, mutta ei onnistunut, koska pitää asua samassa maassa mistä tilaa. Joskus olen Saksan Ebaystä tilannut Suomeen Bonprixin vaatteita, joita ollut yksittäisiä siellä myynnissä.
Pidän tuotteista todella paljon. En ole viimeisen vuoden aikana juurikaan muualta vaatteita, kenkiä ja laukkuja ostanut. Bonprixillä on ystävälliset asiakaspalvelijat, jotka vastasivat kysymyksiini ennen kuin tilasin. Käyntiinlähtöongelmia on runsaasti, sen huomasin, kun sieltä tilauksia tein. Asiakaspalvelijat myös tämän myönsivät. Olen tottunut Ranskan sujuvaan sivustoon ja alkeelliselta tuntui tämä Suomen sivusto. Hintataso luonnollisesti on hieman kalliimpi ja hinnat myös vaihtelevat eivätkä tuotesaldot myöskään päivity, kuten Ranskan sivustolla. Alennukset ovat maakohtaisia, minkä vuoksi hintaerot Ranskaan verrattuna ovat aika ajoin suuria. Suomen sivustolla on suppeampi valikoima, eikä sivusto toimi vielä niin ketterästi kuin mihin normi verkkokauppashoppailija on Suomessa tottunut. Sen huomaa näistä kommenteista täällä. Kuitenkin kaikki tilaukset ovat tulleet perille. Tuotteet ovat olleet kuvissa esitetyn mukaisia ja laadukkaita.
Käytän Paypal maksua ja sen kanssa on ollut takkuilua, koska järjestelmän mukaan tilaus näytti olevan maksamatta. Toimituksen seuranta ei onnistunut alussa, mutta asiakaspalvelusta sain seurantanron, jolla tieto löytyi PostNordin sivuilta. Pakettiautomaatista olen hakenut paketin, kun tekstari on saapumisesta ilmoittanut. Postin sovelluksessa tuo seuranta ei näy, mutta en koe sitä ongelmaksi. Tuotepalautus oli kätevää PostNordin automaattiin, koska viivakoodilukija oli valmiina palautustarrassa. Asiakaspalautuksesta tuli ilmoitus sähköpostiin, kun palautus oli kirjautunut ja hyvitys tuli Paypalin kautta.
Kun kyseessä on iso saksalainen euroopanlaajuinen verkkokauppaketju, niin huijausmeiningilla tuskin olisi 30 vuotta ollut suosittu ja toiminnassa. Kärsivällisyyttä toki peräänkuulutan tämän verkkokaupan kanssa ennen kuin sivusto alkaa toimimaan. Ehkä ei sovi ihmiselle, jolla on tyyli hetimullekaikkitänne :D. Uutiskirjeen olen tilannut, mutta se ei vielä liene toimiva, koska en ole niitä sähköpostiini saanut. Yllättäen eilen posti toi suomenkielisen kuvaston kotiin. Tilaan jatkossakin tuolta <3
Bonprix verkkokauppa on avattu vasta helmikuussa, joten sen vuoksi on vaikea löytää tietoa. Hintalaatusuhde on hyvä eikä postimaksukaan hirvitä. Tykkään lukea tuotteista kommentteja, jos jotain tilaan. Suomen sivustolla ei vielä ole asiakaskommentteja tuotteista. Niitä löytyy runsaasti muiden maiden Bonprix sivustoilta, jos sellaisia haluaa lukea. Tuo verkkokauppahan on ian kaiken toiminut kaikissa muissa Euroopan maissa paitsi Suomessa. Tuotenrolla löytyy parhaiten palaute esim. Saksan tai Ruotsin sivustoilta. Crome selaimesta vaan kielen valinnaksi suomi, niin helpottaa kielimuuri.
Tein tilauksen mutta en saanut missään vaiheessa mitään tilausvahvistusta nettisivulta tai sähköpostiin. Luottokortilla oli kyllä varaus tehty tilaussummalle. Koskaan en pakettia saanut, ja luottokortin varauskin palautui parin viikon päästä. En ole kyllä ihan heti yrittämässä tilausta uudelleen, vaikka muuten ihan luotettavalta vaikuttaa.
Sirpukka kirjoitti:
Moikka :) Minäkin tilasin eilen, mutta Sp:hen ei tullut tilausvahvistusta? Ainakin nätin näköisiä vaatteita tilasin :) Odotellaan...Ilonpisaroita sinun kevääseen.
Tein juuri äsken tilauksen. Onnistuin tilaamaan 58,99 euron roosanvärisen asun, johon kuuluu bleiseri ja housut. Ei paha hinta. Jännäsin ehdinkö tilata, koska tuote on ollut loppuun myyty ja tämä ilmeisesti oli palautunut yksittäinen kpl, koska Saksan sivustolla näyttää tietoa loppuun myyty. Suomen sivustolle saldotiedot ei niin nopeasti päivity, sen olen huomannut. Tilausvahvistus tuli sähköpostiin kuten aiemminkin on tullut. Ei tässä mitään riskiä ole tilaamisessa, palautus on kätevää jos ei vaate sovi. Käytin maksuton toimitus koodin "FIM521". Uusille asiakkaille käytetyn edun "TERVE" olen jo käyttänyt.
Lähetin sähköpostia samasta asiasta, ja lähettivät post
Nordin seurantakoodin. Nopeasti tuli paketti.
Ry kirjoitti:
Lähetin sähköpostia samasta asiasta, ja lähettivät post
Nordin seurantakoodin. Nopeasti tuli paketti.
Bonprixin sIvuston toiminta parantuu koko ajan. Tilausvahvistukset tulevat heti sähköpostiin ja parista vikasta tilauksesta on tullut myös sähköposti, jossa ilmoitettiin tilauksen olevan matkalla. Omissa tilaustiedoissa on tracking link, joka nyt myös toimii. Linkistä aukeaa sivu lähetyksen seurantaan PostNord sivulle. Olen jo useamman kerran tilannut ja myös nuo aiemmin jo toimitettujen tilausten tiedot ovat päivittyneet noihin linkkeihin. Hyvää kehitystä siis havaittavissa!
Kellään?