Kokemuksia Bonprix -verkkokaupasta?
Onko kellään kokemusta otsikossa olevasta saksalaisesta(?) Verkkokaupasta?
Tuotteiden laatu, toimitusaika, palautuskokemukset?
Kivoja vaatteita siellä, mutta uskaltaako tilata...
Kommentit (255)
Tilaan tuolta tosi usein. Laatu voittaa mennen tullen henkkamaukan, elloksen jne. kunhan katsoo tuotteen tiedot. Polyesterirätit ja akryylin jätän aina välistä. Esim. puuvillaiset topit ovat Bonprixilla paljon parenpilaatuisia kuin noilla edellä mainituilla. Just tänään tuli pellavamekko joka vaikuttaa laadukkaalta, hyvää paksua pellavaa eikä sellaista josta menee sormi läpi.
Olen tilannut pari kertaa. Muuten hyvä, mutta jos saat viallisen tuotteen ja huomaat sen vasta, kun olet jo ottanut tuotteen käyttöön. Et saa rahoja takaisin, vaikka olisit lähettänyt tuotteen heille takaisin heidän pyynnöstä. Asiakaspalvelu huonoa, ei toimi!
Onko kenelläkään hyviä kokemuksia palauttamisesta?
Firma on ollut olemassa yli 20v. ja toimii Keski-Euroopassa moitteettomasti. Halusin vain vahvistaa, että ok yritys. En tosin tiedä, miten hyvin yhteistyö sujuu (Suomen) postin kanssa.
Just tilasin koululaiselle vaatteita sieltä. Tilausvahvistus tuli spostiin samantien Kivoja värikkäitä vaatteilla heillä, myös pojille. Ei perus mustaa/sinistä. Koot pitävät hyvin paikkaansa. Olen ollut tyytyväinen. Viikossa olen aina saanut tilauksen.
Mä olen nyt tilaillut aika usein ja kaikki toimii hyvin, myös palauttaminen. Nytkin odottaa paketti hakemista.
Tilasin nyt ensimmäistä kertaa ja valitsin maksuvaihtoehdoksi laskun, mutta tulikin sähköpostiin ennakkomaksu. Perun kyllä tilauksen, koska en halua maksaa ennen tuotteiden saamista. Ihmettelen tätä, koska minulla ei ole luottohäiriömerkintöjä.
Pelkästään hyviä kokemuksia. Oon tilannu jo ainakin kolme kertaa tuolta.
Ei ole tarvinnu palauttaa mitään, niin siitä ei oo kokemusta.
Halvempaa kuin Cellbesissä.
Nytkin on päällä mukavat bonprixin tissiliivit. Nää on niin mukavat että oon välillä jättäny jopa yöksi, vaikjen yleensä mitään liivejä yöllä pidä. Viime vuonna tilasin tämmöset ja tänä vuonna toiset, paketissa kahdet, toiset tummansiniset pallokuvioilla ja toiset yksväriset. Näissä ei mitään ärsyttäviä ohkasia olkaimia joita pitäs säätää, vaan leveet perusolkaimet ilman säätämisiä.
Hakaset etupuolella jos haluaa avata, minä en availe, nää saa puettua kuin paidan.
Myös paitoja oon ostanu.
Kaikki toiminut sulavasti ja nopeesti.
Paketin mukana tulee se lappu, siinä on maksutiedot.
Tilasin 21.7 (sunnuntai) ekaa kertaa sillon oli ilmaiset postit paketti saapui perille 26.7. Maksutavakisi otin laskulla ja saapui automaattiin.
Voisi sanoa että todella nopea toimitus yllätyin ja tuote oli mitä kuvauksessa luvattiin ja kuvauksessa oli.
Tilaan jatkossakin jos jotain löytyy mitä ei suomesta saa kuten tämä hattu 😊👌😍.
https://tonzes.com/lightintheboxfi.htm Suosittelen lämpimästi. Erittäin laaja valikoima ja ilmainen toimitus.
En tiedä mihin ne laskun ja ekan karhukirjeen lähettää. Vasta kotiinkirjeenä tullut 2. maksumuistutus tavoitti.
Vierailija kirjoitti:
Lähetyslistassa oli maksutiedot ja tilinumero sekä viite jolla maksetaan, ainakin minulla.
Outoa oli että tilauksen tein Cellbesiltä, tulivat bonpriksilta.
Mäkin menin halpaan kun luulin olevani Zalandon sivuilla.
Häiriöinen kirjoitti:
Mitä tulee tuohon ennakkomaksuun niin eivät anna tilata laskulle, mikäli on luottomerkintöjä.
Väärin.
Koitin tilata laskulle, mutta tuli viesti että pitää maksaa ensin.
Luottotiedot kunnossa.
En maksa ennenkuin näen tuotteet eli ohi meni tämä Bonaprix.
Ei pahaa sanottavaa.
Tosin palautetun ostoksen saapuminen Bonprixille tuntuu kestävän aika monta viikkoa.
Minävaanhei kirjoitti:
En tilaa,en luota.
Miksi et luota?
Vierailija kirjoitti:
Firma on ollut olemassa yli 20v. ja toimii Keski-Euroopassa moitteettomasti. Halusin vain vahvistaa, että ok yritys. En tosin tiedä, miten hyvin yhteistyö sujuu (Suomen) postin kanssa.
Itse olen tilannut Postnordin automaattiin Bonprixin paketit ja hyvin on sujunut.
Olen tilannut kesällä 3 tunikaa ja aiemmin verhoja. Kaikki on sujunut hyvin. Tuotteet laadukkaita ja toimitus on niin kuin on luvattu. Tilaan jatkossakin.
Lähetyslistassa oli maksutiedot ja tilinumero sekä viite jolla maksetaan, ainakin minulla.
Outoa oli että tilauksen tein Cellbesiltä, tulivat bonpriksilta.