Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Bonprix -verkkokaupasta?

Vierailija
09.04.2021 |

Onko kellään kokemusta otsikossa olevasta saksalaisesta(?) Verkkokaupasta?
Tuotteiden laatu, toimitusaika, palautuskokemukset?
Kivoja vaatteita siellä, mutta uskaltaako tilata...

Kommentit (255)

Vierailija
81/255 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoisen lehdissäkin on nyt alkanut olla tämän firman ilmoituksia. Olen sananmukaisesti suu auki tuijottanut hintoja ja ihmetellyt missä ihmeessä näitä tehdään kun ovat niin halpoja. Ei tulisi mieleen tilata yhtään mitään.

Vierailija
82/255 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettava ostopaikka. Vastaavat spostiin. Vaatteet ovat olleet hyvä laatuisia hintaansa nähden ja koot sopivia. Paketti tullut viikossa. Lasku tullut aina paketin mukana. En maksa etukäteen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/255 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain katsellut noita vaatteita. Se kiinnittää huomiota, että useimmat vaatteet akryylia. Hyvin nukkaantuva materiaali, lyhyt käyttöikä. Mutta halvalla ei ehkä saa hyvää. Muutamia puuvillaisia vaatteita on mukana, viskoosi, jotka parempia materiaalilta. En ole vielä kokeillut tilausta. Ehkä kokeilen tulevaisuudessa.

Vierailija
84/255 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko sanoa, pystyykö sivuston koko taulukkoon luottamaan? Sen mukaan joutuisin tilaamaan jopa kolme numeroa isomman vaatteen. 🤔

Vierailija
85/255 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako kukaan kertoa, mitä alla oleva lause tarkoittaa? En pääse hakemaan mitään noutopisteistä, joten ovelle asti pitäisi toimittaa.

"Toimitusosoite

Voit pyytää paketin toimittamista "Henkilötiedot" kohdassa olevaan osoitteeseen tai antaa meille toisen osoitteen täyttämällä vaaditut kentät tilausprosessin aikana."

Vierailija
86/255 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JonskuBonsku kirjoitti:

Osaatko sanoa, pystyykö sivuston koko taulukkoon luottamaan? Sen mukaan joutuisin tilaamaan jopa kolme numeroa isomman vaatteen. 🤔

En itse ole tuolta vielä tilannut, mutta minulle heidän kokotaulukkonsa antaa ihan oikean koon, ja se on täysin linjassa muidenkin nettikauppojen kokotaulukkojen kanssa (Zalando, Cubus).

Vierailija
87/255 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kokeeksi ja testasin.  Tilauksen saapuminen kesti mainitun ajan.  Palautin osan, selkeää ja helppoa. Rahat palautuivat  sille tilille jolta ne olivat maksettu, kummastakin palauttamastani tuotteesta erikseen.  Osan tuotteista pidin, ovat juuri sitä mitä tilasin.  Asiakaspalvelu neuvoi sähköpostitse muutaman asian kahden päivän viiveellä.  Koska kyse on ulkomaan tilauksesta, kannattaa tilaukselle varata se aika mikä matkaan menee mennen ja tullen. 

Vierailija
88/255 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JonskuBonsku kirjoitti:

En itse ole tuolta vielä tilannut, mutta minulle heidän kokotaulukkonsa antaa ihan oikean koon, ja se on täysin linjassa muidenkin nettikauppojen kokotaulukkojen kanssa (Zalando, Cubus).

Koot vaihtelevat riippuen mitä merkkiä olet tilaamassa. Bpc Selection mallistolla on mielestäni kaikkein väljin mitoitus. Seuraavaksi Bpc Bonprix Collection. Kaikista pienin mitoitus on Bodyflirt ja Bodyflirt Boutique mallistoissa. Rainbow ja John Baner Jeanswear sijoittuvat siihen välimaastoon. Tiedän koska olen tehnyt useita kymmeniä tilauksia, aiemmin ennen Suomen verkkokauppaa tilasin Ranskan Bonprixistä. Tilaamisessa ei ole mitään riskiä, kun tilauksen tai osan siitä voi palauttaa veloituksetta, mikäli tuote ei miellytä. Postnord pakettiautomaatti toimii näppärästi noudon ja palautuksen suhteen. 

Lyhyttä mallistoa on myös saatavilla, joten ei tarvitse enää lyhennellä farkkuja. Suositut tuotteet myydään nopeasti loppuun. Tilaan melkein kaiken vaatetuksen Bonprixiltä. Laukkuja ja jalkineita olen tilannut monesti.

Muutamat kauniit valmisverhot ole myös tilannut ja olen erittäin tyytyväinen niihin. 

Vierailija
89/255 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olen lukenut näitä kommentteja,ihmettelen,kuinka moni maksaa tuotteita jo ennen toimitusta.Ei koskaan pidä toimia näin.Ensin tuotteet pitää olla kotona ja katsastettuna,sitten maksu.Itse olen aina toiminut näin👍

Käytän Paypalia aina kun tilaan. Ei tarvitse laskujen kanssa puuhastella. Mikäli palautan jonkin tuotteen niin hyvitys tulee Paypal tilille aikanaan ja varmuudella.  Luotettava verkkokauppa kyseessä. Vastuullisia tuotteita ja kierrätysmateriaalista valmistettuja tuotteita saatavilla runsaasti. Hintalaatusuhde kohillaan.

Vierailija
90/255 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino Lehtola kirjoitti:

Pohjoisen lehdissäkin on nyt alkanut olla tämän firman ilmoituksia. Olen sananmukaisesti suu auki tuijottanut hintoja ja ihmetellyt missä ihmeessä näitä tehdään kun ovat niin halpoja. Ei tulisi mieleen tilata yhtään mitään.

Valmistusmaa on aina kerrottu tuotteissa ja myös materiaali on ilmoitettu tarkasti. Se on olennainen tieto ainakin minulle. Myös vaatteen pituus on tärkeä tieto tilatessa.  Useassa maassa valmistetaan Bonbrixin tuotteita: mm. Afrikka, Intia, Kiina, Turkki sekä Yhdistyneet Arabiemiraatit. Lienevät samoja kuin Suomen vaatekaupossa myytävien alkuperämaat.  Törkeän kalliit Marimekon tuotteetkaan eivät useinkaan ole enää Suomessa valmistettuja, joten suun voit sulkea :D

Vierailija
91/255 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita tilauksia tehneenä voin kertoa, että mikään nopea näiden toimitus ei ole. Esim viime tilaus 7.11. tilattu, perillä 19.11. tässä meni 10 arkipäivää (+viikonloput välissä) luvatun 4-6 arkipäivän sijaan. Luulen, että tuo 4-6 arkipäivää menee siellä heidän päässä jo ja loput sitten postnordin päässä. Tätä edellinen tilaus vei 9 arkipäivää (+viikonloput välissä). Tilatkaa vaan jos jaksatte odottaa sen 2-3 viikkoa paketin saapumista. Tuotteet ihan ok hintaansa nähden.

Vierailija
92/255 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tulee tuohon ennakkomaksuun niin eivät anna tilata laskulle, mikäli on luottomerkintöjä.

Vierailija
93/255 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhden kerran tilannut ja kokemus oli positiivinen. Tilaan jatkossakin.

Vierailija
94/255 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat liivit tilasin edullisesti.Lasku tuli mukana.Aion jatkossakin tilata

Vierailija
95/255 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ollut mitään ongelmia Bonprixin kanssa.

Vierailija
96/255 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat kokemukset!

Vierailija
97/255 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postnordin kautta lähettävät joten ei voi postin seurannassa näkyäkään

Vierailija
98/255 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonprixistä olen timannut kaksi kertaa. Ensimmäisen kerran tuli muutamassa päivässä ja kaikki toimi oikein hyvin. Nyt kun tilasasin taas (takki hinta:39.jt€ + postikulut= 44€) se jäi Postnordiin ruotsiin jumittamaan yli viikoksi (postnordin kautta ei pitäisi tilata yhtään mitään, ikinä). Otin yhteyttä Postnordiin jossa sanottiin että paketista ei ole tietoa, ota yhteyttä Bonprixiin. Yhteyttä sinne josta sanottiin että paketti palautettiin heille, saan rahani takaisin. Lupasivat että jos tilaan 2 viikon sisällä saan postikulut ilmaiseksi, nyt vaan takin hinta on noussut 44€. Joten sama hinta kuin ennenkin.

En tilaisi sieltä enää, ellei tuo takki olisi juuri sellainen kuin tarviin.

Mutta vähän huijattu olo 😟

Vierailija
99/255 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tule postin kautta

100/255 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään tuoreita kokemuksia? Löysin ihania verhoja ja hintakin on tosi edullinen. Uskaltaako tilata?

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua