Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Bonprix -verkkokaupasta?

Vierailija
09.04.2021 |

Onko kellään kokemusta otsikossa olevasta saksalaisesta(?) Verkkokaupasta?
Tuotteiden laatu, toimitusaika, palautuskokemukset?
Kivoja vaatteita siellä, mutta uskaltaako tilata...

Kommentit (255)

Vierailija
101/255 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut kolmesti. Kaikki meni loistavasti!

Sain sähköpostivahvistuksen tilauksistani alle puolessa tunissa.

Sain viestit, kun tavarat oli pakattu ja lähetetty. Tuossa viestissä oli myös lähetyskoodi.

Ja vaatteet ( 6 mekkoa ja neule) olivat kaikki juuri sellaisia kuin kuvissa. Ja kokomerkinnät pitjvät paikkaansa.

Jos lähetyksen tulo kestää, pitänee katsoa Postin tai muiden jakelijoiden suuntaan, verkkokauppa toimii moitteettomasti.

Suosittele!

Vierailija
102/255 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut kolmesti. Kaikki meni loistavasti!

Sain sähköpostivahvistuksen tilauksistani alle puolessa tunissa.

Sain viestit, kun tavarat oli pakattu ja lähetetty. Tuossa viestissä oli myös lähetyskoodi.

Ja vaatteet ( 6 mekkoa ja neule) olivat kaikki juuri sellaisia kuin kuvissa. Ja kokomerkinnät pitjvät paikkaansa.

Jos lähetyksen tulo kestää, pitänee katsoa Postin tai muiden jakelijoiden suuntaan, verkkokauppa toimii moitteettomasti.

Suosittele!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/255 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa tilata, nopea toimitus, mutta järjettömän hidas palautuskäytäntö. 

Jos tekee palautuksen, menee alku ihan normaalisti; palautustarralla maksuton palautus, mutta palautus ei mene suoraan päätepisteeseen. Palautus lähetetään Ruotsiin ja sieltä edelleen varastolle Saksaan. Ja tämä kestää! Lähetin palautuksen 2,5 viikkoa sitten eikä palautusta tilille ole kuulunut. 

Kun tiedustelin asiasta, kerrottiin, että menee vielä ainakin 2 viikkoa. 

Eli jos ostat jotain Bonprixiltä, osu kerralla oikeaan tai odota palautusrahoja yli kuukausi. Nykyaikana aivan älyttömän pitkä aika!

Toki voi maksaa laskulla, sitten käytäntö toinen, jos hetunsa haluaa antaa.

Vierailija
104/255 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan tilauksen tein just. Hetkessä vahvistus eemelissä. Jänskättää osuko koko oikeaan...
Otin varuiks yhtä koota isomman farkkuhaalarin...

Vierailija
105/255 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon tilannut jotai 6-7 kertaa tuotteita. Mitään ei oo tarvinnut palauttaa, koska mulle nää kaikki on ollu hyviä. Paketteja seuraan aina Postnord.se:n seurannasta. Mä ostan aina laskulla.

Vierailija
106/255 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi batiikkipainatusmekot on niiiin nättejä. Hyppivät mun silmille - vielä olen väistellyt, kun en ole oikein mekkoihmisiä... houkuttais kyllä...

Vierailija
107/255 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin jumpsuitin. Tuli tosi nopeasti, ihana kangas ja mukava päällä, koko piti paikkansa. Luotettava verkkokauppa, ihania vaatteita edullisesti!

Vierailija
108/255 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänää tuli paketti. Ovat ihan kunnon vaatteita ja koot vastaa kokotaulukkoa ja suomalaisten yleisimpiä kokonumeroita. Tilasin laskulla, kun tilasin eka kerran nyt, jotta saa palauttaa tarvittaessa helpommin. Mutta ei tarvitse. Kokoni on 48-50.

Vierailija
109/255 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuli Juristi kirjoitti:

Ekan tilauksen tein just. Hetkessä vahvistus eemelissä. Jänskättää osuko koko oikeaan...

Otin varuiks yhtä koota isomman farkkuhaalarin...

Paketti tuli eilen. Oi miten kiva haalari. Jippuu💕

Vierailija
110/255 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää kokemuksia?

Vierailija
111/255 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin pinkin aluslakanan sänkyyn, kuvassa joo näytti hyvältä neonväriseltä ja hinta suht edullinen... oletin että tulee aika paksua kangasta mutta tämä onkin jotain todella ohutta venyvää polyesteria. Tuli vähän mieleen joku wish ostos, kuvassa näyttää hyvälle mutta todellisuus saattaa olla vähän jotain muuta. Paketti tuli nopeaa kuitenkin.

Vierailija
112/255 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lisää kokemuksia?

Kuusi sivua kokemuksia. Jos et uskalla senkään jälkeen itse kokeilla ja tilata, niin etsi joku muu pulju.

Vierailija
113/255 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta pakettia tullut tilattua, hinta/laatusuhde mielestäni erinomainen. Halvalla saa tekokuituja. Palautusprosessi on hidas ja laskulla maksaminen oli työlästä.

Vierailija
114/255 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, toimitus 3-4 päivässä materiaalit hyviä. Ensimmäisen tilauksen palautin olivat liian suuria. Vastaavat suomen kokoja. Voin todella suositella.

Vierailija
115/255 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut kolme kertaa, ekan kerran alkutalvesta. Vaatteet on ollu mitä pitääkin ja tulleet perille alle viikossa jokaisella kerralla. Tykkään tästä siis.

Vierailija
116/255 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka ja vika tilaukseni tuolta. Tilasin verhot koko 3, eli 245 x 140. Tilausvahvistuksessa oli tiedot oikein, myös lapussa, joka tuli paketin mukana oli koko 3. Ripustin verhot ja kas, olivat hyvin lyhyet. Mittasin vajaa 220cm.

Se vaan, että kyseiset verhot piti tilata yksi kerrallaan, vaikea uskoa, että vahingossa olisi kahteen kertaan laitettu kokoluokka 1 verhot ja silti kirjattu, että ovat 3 kokoluokan verhot😁. Ei mitään, palautukseen lähtee. Mutta tämän vedätyksen maku jäi niin löydän kyllä verhot muualtakin.

Vierailija
117/255 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonprix toimii hyvin, mutta samaa ei voi sanoa Postnordista jota käyttävät lähetyksiin. Bonprix kuitenkin hyvittää myös kadonneet paketit tai ainakin itse sain sen enempiä kyselemättä rahat takaisin kun Postnord hävitti paketin. Postnordilla ei edes seuranta toimi.

Tuotteet on reilunkokoisia, mutta muuten hintaansa laadukkaampia. Tilaan jatkossakin.

Vierailija
118/255 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, onko "vierailija" joku bonprix-tyyppi, joka yrittää vakuuttaa, että kaikki ok. Asiat ovat hyvin vasta, kun näkee, että tilaus toteutuu asianmukaisesti. Itse elän juuri ihmettelyvaihetta

Vierailija
119/255 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tuolta 27.5.2022, edelleen asiakastililläni näkyy että tilaus on käsittelyssä. Saas nähdä koska tulee, tarve tilatuille tuotteille olisi parin viikon päästä...

Vierailija
120/255 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin 4 puseroa kaupasta tulivat 3 eri paketista ja sain tekstiviestejä ja sähköpostia että paketit ovat eri paikoissa loppujen lopuksi olivat samassa paikassa mutta melkoista turhaa hyppäämistä paikasta toiseen hermot meni en enää tilaa sieltä.puserot olivat kauniit mutta liian isot.nyt olisi sitten palautettava saas nähdä kuinka käy.:(