Kokemuksia Bonprix -verkkokaupasta?
Onko kellään kokemusta otsikossa olevasta saksalaisesta(?) Verkkokaupasta?
Tuotteiden laatu, toimitusaika, palautuskokemukset?
Kivoja vaatteita siellä, mutta uskaltaako tilata...
Kommentit (255)
Mä tilasin myös, rahat lähti mutta mitään tilausvahvistusta ei tullut eikä tilaushistoriassa näy mitään. Otin yhteyttä ja sanoivat että rahat palautuu automaattisesti 3-5päivän kuluttua takaisin, mitä pahoin pelkään ettei tuu tapahtumaan ja sen jälkeen viesteihini ei ole vastausta enään tullut. Erittäin paska vaikutelma koko firmasta! Sinne meni rahat 😞
Tilasin.Kaikki ok.Tilausvahvistus ja seurantakoodi ok.Tuli s.marketin lokeroon.Koot ihan hyvät ja muutenkin kaikki sujui asianmukaisesti.Tilaan toistekkin.On muuten kivoja,erilaisia vaatteita ja paljon tarjolla.😎
Kun olen lukenut näitä kommentteja,ihmettelen,kuinka moni maksaa tuotteita jo ennen toimitusta.Ei koskaan pidä toimia näin.Ensin tuotteet pitää olla kotona ja katsastettuna,sitten maksu.Itse olen aina toiminut näin👍
Hei. Tein ensimmäisen tilauksen tästä firmasta 15.10 ja paketti saapui 22.10. Tilaus- ja toimitusvaiheessa aika moni asia tökki, mutta olen erittäin tyytyväinen tuotteisiin! Kaikki koot ovat tismalleen oikeita, puuvillaiset vaatteet vaikuttavat hyvälaatuisilta ja ovat hyvin ommeltuja. Hinta-laatusuhde on parempi kuin useimmissa vastaavissa verkkokaupoissa.
Tilasin kanssa kuukausi sitten setin vaatteita,lähetystunnus ja tilausvahvistus tuli sähköpostiin,6 päivän päästä hain kmarketista ja laadusta ei valittamista.. :)
Vierailija kirjoitti:
Tilasin 30.4 paketti tuli 9.5, palautin kuitenkin tuotteet. Rahoja ei ole vielä palautettu, parikertaa soittanut, ei vastattu puheluun. En tiedä mihinkä aikaan asiakaspalvelu on auki.
Chat ainakin avoinna arkisin eli Ma-Pe 10:00-18:00
Lähettivät kyllä tuotteet, jotka tilasin osamaksulla, koska en ala maksamaan ennakkoon jos eivät lähetäkään.
Vierailija kirjoitti:
Tilsin eilen laskulle ja nyt haluavatkin rahat heti??
Mullekin tuli toiseen tilaukseen noin. Ensimmäinen onnistui laskulle 🤔Eli muuttivat ennakkomaksuksi tuon toisen tilauksen.
Kauan kestää, että vastaavat sähköposteihin???
Toimiva paikka. Tilasin seinäkoristeet ja tulivat ajallaan, vastasivat sitä mitä kuvassa. Suosittelen
Vierailija kirjoitti:
Onko palautus maksullinen?
https://www.bonprix.fi/service/toimitus-ja-palautus
”Palautusta koskevat säännöt.
Jos muutat mielesi etkä halua ostamasi tuotteita, sinulla on 14 päivää aikaa palauttaa ne paketin saapumisesta. Palautus on ilmainen. Hyväksymme tuotteiden palauttamisen, kunhan ne ovat ehjiä ja palautettu alkuperäisessä pussissa tai pakkauksessa.
Jos haluat tehdä tuotteen palautuksen, käytä paketin sisällä olevaa palautusetikettiä. Säilytä toimituslasku niistä tuotteista, jotka haluat palauttaa.
Siitä hetkestä lähtien, kun saamme palautuksen, etenemme mahdollisimman nopeasti. Jos kyseessä on kokonaislähetys, kokotoimituskulut korvataan.
Palautus suoritetaan suoraan ostossa käytetyllä maksutavalla (katso Hyvitys-osio).
Muita tietoja varten asiakaspalvelumme on käytettävissäsi.”
Mä ole tilannut sieltä jo 3 kertaa. Kaikki tuotteet on ollut hyviä ja olen pitänyt ne. Ainoa mikä harmittaa on että kaikki mun lähellä olevat pakettiautomaatit puuttuvat listalta ja joudun hakemaan ne normaalia kauempaa.
Tilasin neulemekon, jonka pinnassa piti olla isoja palmikoita. Sain helevatan sähköisen neulemekon ilman palmikoita. Toimitus tuli luvatussa ajassa, mutta saamallani lähetyskoodilla ei löytynyt mitään seurattavaa pakettia ennen kuin otin yhteyttä asiakaspalveluun. Palautan mekon ja toiste en kokeile.
Tilauksen teko oli helppoa ja paketti tuli Postnordin kautta n.viikossa.Vaatteet olivat sopivan kokoisia.Tilasin pari hupparimekkoa vielä lisää.
tein tilauksen , rahat hävisivät tililtäni, ei tullut tilausvahvistusta. otin yhteyttä s-postilla, ei vastausta. soitin asiakaspalveluun, rahat luvattiin 2vrk sisällä takaisin, eipä tullut rahoja. laitoin taas s-postia sain heti vastauksen , odota vielä 5pvä. ÄLKÄÄ TILATKO TÄÄLTÄ MITÄÄN !!
Kyllä on, laatu on huono ennakkomaksaneena odotan vieläkin vaatteitani tai RAHOJA I ÄLKÄÄ LUOTTAKO
Tilannut kaksi kertaa, saanut paketit viikossa. Sain myös heti seuraavana päivänä spostiin vastauksen kysymykseeni. Vaatteet ovat olleet sopivan kokoisia.
Tilannut 3 kertaa, hyvät tuotteet ja ei mitään ongelmaa.
Tämähän on iso toimija Saksassa ja en usko et oikeasti on huijausta yms. Varmaan kiire vaivaa jos suomenkielinen palvelu ruuhkautuu yms.
Tilasin juuri ja välittömästi tuli tilausvahvistus sähköpostiin. Kaikki tilaustiedot olivat ok ja käytin vielä 20% alennuskoodin. Lähetys tulee paikallisen K-Marketin lokeroon.