Kokemuksia Bonprix -verkkokaupasta?
Onko kellään kokemusta otsikossa olevasta saksalaisesta(?) Verkkokaupasta?
Tuotteiden laatu, toimitusaika, palautuskokemukset?
Kivoja vaatteita siellä, mutta uskaltaako tilata...
Kommentit (255)
Etkö osaa lukea? Tässähän näitä on.
Tilasin muutaman mekon, ja tilaus tuli yllättävänkin nopeasti. Usein olen ellosta, jotexia, klingeliä tai varsinkin h&m:ää joutunut odottamaan toista kuukautta, niin että tarve oli ohi
Vaatteet oli nättejä ja hinta-laatusuhde kohdallaan sekä koko myös.
Tuli toimitus-ja tilausvahvistukset ja saapui lähikauppaani. Ei mitään valittamista toistaiseksi. Minusta myös näin 44 kokoiselle tosi nättejä ja naisellisia vaatteita, monet muut tarjoaa vain roikkuvia kaapuja tai t-paitoja.
Miten tämä uusi tullaussysteemi ja mahdolliset vero ym. maksut nyt bonprixillä menee?
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä uusi tullaussysteemi ja mahdolliset vero ym. maksut nyt bonprixillä menee?
Bonprix on saksalainen. Ei EU:n sisällä ole mitään tulleja.
Mietyttää, että voiko vaatteiden laatu olla hyvää, kun hinnat ovat noin edullisia?
Vierailija kirjoitti:
Mietyttää, että voiko vaatteiden laatu olla hyvää, kun hinnat ovat noin edullisia?
Ei nämä ellosta kummempia ole.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalisti tuli ilman mitään tulleja tai veroja. Normi postimyynti. Ihan kuin olisi Suomesta tilannut.
Viikko sitten tilasin, mutta tilaus näkyy profiilissa edelleen jotenkin keskeneräisenä, vaikka tuli s.postiviesti "lähetetty"(?)
Lähetysnumeroa ei myöskään löydy edelleenkään postnordista..viestiin ei myöskään vastata..outo juttu toivon saavani vastinetta 30€ tilaukselle, mutta en ole kovin toiveikas..😐
Tilaus ei ole tullut ja rahat hävinnyt.
Pari kertaa olen tilannut eikä ole ollut mitään valittamista. Yhden tuotteen palautin ja rahat sain takaisin tilille heti kun olivat palautuksen käsitelleet.
Edellisessä tilauksessa meni jo 5 arkipäivää ennen kuin ilmestyi postnordin seurantaan. Meni yhteensä 7 arkipäivää tilauksesta paketin saapumiseen, plus 2 viikonloppua päälle. Aika hidas toimitus nykyaikana. Nyt laitoin uuden tilauksen 27.8. Näyttää, että olisi lähetetty, mutta eipä tästäkään näy postnordin seurannassa vielä mitään. Ehkä syyskuun puoliväliin mennessä saan paketin. Nopeammin toimittaa esim Shein (viikossa mukaanlukien pyhät), Zalando jne.
Tilasin kokeeksi maksoin luottokortilla. Palautin mutta nyt sitten ei ole kuulunut rahoja takaisin. Kuulema kestää 4 viikkoa. Se on törkeän pitkä aika pidättää asiakkaan rahoja. Mikä määrä siitä tulekaan korkotuottoja. En tilaa ikinä.... enkä suosittele. Huonoa suomenkieltä sivustolla ja huonoa asiakaspalvelua. Eivät suostu mitään selvittämään... vaikka ei olisi huijari niin kyllä on vedätyksen makua eikä kootkaan pitäneet paikkansa Ei kiitos.!!
Tilatut tuotteet tulivat ajallaan ja olivat sellaisia kuin pitikin. Laskulla hoidin maksun ja hyvin minulle ainakin tuli kaikesta tietoa.
Varmaan tulee toistekin tilattua.
Niin tämä:
Kaksi kertaa tilannut puuvillaisia rintaliivejä. Eka kerran väärin kerätty toiset. Palautin automaatilla ilmaiseksi. Tilasin uudestaan ilman postikuluja. Tällä kertaa oikein. Rahan palautus kesti 3 viikkoa. Toisella kerralla maksoin laskulla vasta paketin saavuttua. Olen tyytyväinen koska puuvillaliivejä lähes mahdoton löytää mistään. Ihanat päällä ja edullinen hinta.
Vierailija kirjoitti:
Oon kans miettinyt onko huijaus sivu. Jotain kivannäköisiä ja edullisia vaatteita siellä olisi. Ehkä sitä täytyy uskaltaa tehdä testitilaus :)
Ei todellakaan ole huijarikauppa. Saksassa asuvana tilasin sieltä jo 15 vuotta sitten.
Tilsin eilen laskulle ja nyt haluavatkin rahat heti??
Yritin maksaa tilaustani heidän sivustollaan, mutta maksun jälkeen näkymä palasi etusivulle ja tuotteet edelleen korissa. Mitään tilausvahvistusta ei tullut, mutta rahat lähti tililtä.
Otin sitten sähköpostitse yhteyttä asiakaspalveluun. Ei vastausta. Soitin sitten ja aspa sanoi, ettei minun nimelläni ole mitään viestiä tullut(?) Sanoi myös, että rahojen pitäisi palautua itsestään muutamassa päivässä.
No, viikkoon ei ole palautusta näkynyt. Nyt ollaan jännän äärellä, josko ne rahat joskus palautetaan vai ei.
En kyllä täältä kokeile tilata uudestaan, ei voi olla nettikauppa näin surkeasti toimiva tällä vuosikymmenellä.
Postin sovelluksessa ei näy nämä Postnord paketit. Postnord automaatti on kätevä jos sellainen sattuu olemaan lähistöllä. Palautus onnistuu myös automaattiin, piippaat vaan viivakoodin ja luukku aukeaa. Jos automaatti on täynnä, niin noudettava paketti ohjautuu toiseen Postnord noutopisteeseen esim. mulla mennyt pari kertaa K-markettiin.