Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Bonprix -verkkokaupasta?

Vierailija
09.04.2021 |

Onko kellään kokemusta otsikossa olevasta saksalaisesta(?) Verkkokaupasta?
Tuotteiden laatu, toimitusaika, palautuskokemukset?
Kivoja vaatteita siellä, mutta uskaltaako tilata...

Kommentit (255)

Vierailija
21/255 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 30.4 paketti tuli 9.5, palautin kuitenkin tuotteet. Rahoja ei ole vielä palautettu, parikertaa soittanut, ei vastattu puheluun. En tiedä mihinkä aikaan asiakaspalvelu on auki.

Vierailija
22/255 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin 30.4 paketti tuli 9.5, palautin kuitenkin tuotteet. Rahoja ei ole vielä palautettu, parikertaa soittanut, ei vastattu puheluun. En tiedä mihinkä aikaan asiakaspalvelu on auki.

Olen asioinut sähköpostin ja chatin kautta. Hyvin toimii molemmat.  Palautus oli helppo. Jätin palautuksen 23.4. PostinNord automaattiin, sähköpostiin tuli kuittaus takaisinlähetyksestä 9.5.  Meni siinä parisen viikkoa. Ymmärrän viiveen, koska Bonprixin varasto on Saksassa, jossa käsitellään myös muiden maiden palautukset ja lähetykset. Ei ole ihan pikkuhomma, kun noita Bonprix verkkokauppoja on 25 maassa Suomen lisäksi. Käytän Paypalia ja hyvitys tuli Paypalin takaisinmaksuna.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/255 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 15.5. kaksi mekkoa, jotka tulivat tänään 21.5. R-kioskista noudettaviksi. Todella kivat mekot! Ihan innostuin tutkimaan lisää verkkosivua. Tullut uusia tuotteita, paljon kivoja vaatteita. - Valitsin näihin tuotteisiin laskun, en maksanut etukäteen. En ole mielestäni saanut vielä mitään laskua, mutta eiköhän se jostain putkahda.

Et oma ensikokemus on kyllä oikein hyvä. Mekot oli n. 30€/kpl, taisin saada 10% alennusta, kun tilasin ekan kerran.

Vierailija
24/255 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaako kokomitoitus suomalaisia kokoja? Onko kankaat hyvää laatua?

Vierailija
25/255 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitoitus vaihtelee. Esim. bpc Bonprix Collection ja Selection merkit ovat väljempää mitoitusta kun taas Bodyflirt merkillä olevat olevat ovat hieman pienempää mitoitusta. Laatu on mielestäni erinomaista ja materiaali on aina kerrottu ja se tieto pitää varmasti myös paikkansa. Vaatteen pituus myös kerrotaan, mikä ei kaikissa verkkokaupoissa ole itsestäänselvyys. Todella miellyttävää kun t-paidatkin on usein 100 % puuvillaa. Olen paljon tilaillut myös ranskan bonprixiltä, joten olen oppinut valitsemaan oikean koon. Palautuksia ei ole tarvinnut tehdä.  Palautus on toki helppo automaattiin ja se on ilmainen.

Nythän on vielä 4.6.2021 asti voimassa tuo FIM521 koodi eli maksuton toimitus. Koodilla useampi tilaus on jo tullut hyödynnettyä :D kun ei ole rajoitusta. 

Vierailija
26/255 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 25.5.21 eikä vieläkään pakettia kuulu. Laitoin muutama päivä sitten sähköpostia, johon ei ole vastattu.

Tilausvahvistustakaan ei tullut.

Tilaus on seurannan mukaan matkalla, ollut jo 2 viikkoa.

Maksusuunnitelman tein erissä, joissa ensimmäinen erä vasta heinäkuussa.

Alkaa menemään hermot...

Vierailija
27/255 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

bonpix tilaus: lasku on siinä paketin mukana, sain tiedon chatissa kun kysyin, että tuleeko lasku e-mailina vai paperipostilla.

Vierailija
28/255 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin paketin toukokuun alkupuolella. Sain tilausvahvistuksen ja seurantakoodin. Meni pari viikkoa, seurantakoodilla ei löydy pakettia. Sitten tulikin tekstiviesti, että koska en ole noutanut pakettia, se on palautettu lähettäjälle. Otin yhteyttä, ja kerroin, että en ole saanut seurantakoodilla mitään tietoa paketista, en ole saanut ilmoitusta, että paketti olisi noudettavissa, ja nyt se jo lähti takaisin. Tilattiin samantien samat tuotteet takaisin, ja nämä tulivatkin viikossa. Palautin osan ja pidin osan, vaihdoin (eli tilasin uudet) kengät numeroa isompaan. Tässä kohtaa Bonprixin systeemit menee hankalaksi. Sähköpostiin ja omiin tietoihin tulee lasku tilauksesta. Kun palautat osan, hyvitykset päivittyvät vaate kerrallaan, saattaa mennä yli viikko, että kaikki palautetut tuotteet kirjautuvat palautuneeksi. Lasku päivittyy sitä mukaa. Alkuperäisen laskun eräpäivä alkoi vaan tulla vastaan, ennenkö kaikki palautukset oli ehditty kirjata, ne ehtivät sitten kasvaa viivästyskorkoa. Niin kankea palautussysteemi, että en taida viitsiä tilata enää uudelleen. 

Vierailija
29/255 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tilauksen 14.6. (päivällä), eikä tähän päivään mennessä ole postnordille saapunut pakettia! Toiste en todellakaan tilaa!

30/255 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vähän emmin bonprixistä ostamista, koska yksikin yöpuku on joka toinen päivä tulossa 3 viikon päästä ja joka toinen loppuunmyyty. Tuntuu vaan jotenkin epäuskottavalta kaupalta.

Vierailija
31/255 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut,myös palauttanut ja pitänytkin osan. Rahojen palautus tilille takaisin kestää 4 viikkoa. Tuotteet tulee suht nopeasti. Farkut ovat ainakin hyvää laatua ja muutama paitakin tuntui hyvältä.

Ei moitittavaa

Vierailija
32/255 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tilauksen ja maksoin sen 7.6.21. Ei ole tullu maksunvahvistusta, rahat on kyllä menneet tililtä. Pakettia ei koskaan tullut. Saa nähdä saanko rahojani takaisin.

Vierailija
33/255 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tilannut jo useamman kerran ja olen tyytyväinen. Pari tuotetta palautin (takaisin pakettiin ja PostNordin toimipisteeseen, meidän tapauksessa lähikauppa). Rahat palautuivat jonkun ajan kuluttua sentilleen. Vatteet ovat mielestäni ihan kuvia vastaavia, ei mitään kiinalaista huijausta. Toki hinta on niin alhainen ettei mitään huippulaatua voi odottaakaan. Mutta täältä tilaan kyllä jatkossakin. Isoja kokoja löytyy hyvin ja vaatteiden koot pitävät paikkansa.

Vierailija
34/255 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilannut kahdesti, eikä mitään moitittavaa. Tuli sovitussa ajassa ja vaatekoot pitää hyvin paikkansa. Lisäksi tykkään, kun valikoima on monipuolinen, pitkäselkäisellekin löytyy muutakin kuin nykymuodin mukaisia napapaitoja. Seitsemästä paidasta tasan yksi venahti ekassa pesussa, muut pitäneet hyvin värinsä ja muotonsa.

Vierailija
35/255 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaus tuli ja vahvistus myös sähköpostiin. Ihan ok vaatteita ja kestäneet käytössä ja pesussa. Aion tilata jatkossakin. Kivoja vaatteita.

Vierailija
36/255 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Kysyisin vaan onko tämä luotettava/ rehti kauppa!!!!!

Vierailija
37/255 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannu muutaman paketin bonprixiltä, ja toimitusaika on ollu 4-6 arkipäivää. Postnordin sovelluksen kautta helppo seurata paketin kulkua. Olen ollu tosi tyytyväinen vaatheishin ja tilaan kyllä jatkossaki. Tuotteet olen tilannu laskulla, ja tilausvahvistus on heti tullu sähköpostiin.

Vierailija
38/255 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi tilaaja kirjoitti:

Hei! Kysyisin vaan onko tämä luotettava/ rehti kauppa!!!!!

Kyllä on rehti ja rehellinen saksalainen 30 vuotias verkkokauppa, joka toimii melkein kaikissa euroopan maissa. Lopultakin helmikuussa 2021 avattiin Suomeen mikä oli minulle onnen potku kun olin odottanut sitä jo yli 5 vuotta. Tuolloin ebaystä onnistuin tilaamaan joitakin yksittäiskappaleita. Suositut tuotteet menevät kuumille kiville varsinkin tietyt koot, joten nopea saa olla että ehtii tilaamaan, Loppuunmyytyjä on useat  tilaamani tuotteet. 

Vierailija
39/255 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crystalmoon kirjoitti:

Itse vähän emmin bonprixistä ostamista, koska yksikin yöpuku on joka toinen päivä tulossa 3 viikon päästä ja joka toinen loppuunmyyty. Tuntuu vaan jotenkin epäuskottavalta kaupalta.

Ne loppuun myydyt tarkoittaa sitä että joku muu on ehtinyt ennen sinua tilaamaan :D Ostajia on koko euroopan laajuisesti ei vain Suomessa.

Vierailija
40/255 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin sieltä mekon, ja laatu oli minusta hyvä. Ei mikään huijaussivusto, jonka tuotteet tulisivat Kiinasta. Niistäkin on kokemusta. Voin kyllä suositella.