Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Bonprix -verkkokaupasta?

Vierailija
09.04.2021 |

Onko kellään kokemusta otsikossa olevasta saksalaisesta(?) Verkkokaupasta?
Tuotteiden laatu, toimitusaika, palautuskokemukset?
Kivoja vaatteita siellä, mutta uskaltaako tilata...

Kommentit (255)

Vierailija
241/255 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut useamman kerran vuosien aikana. Apin kautta tulee aina ilmoitus "Hups! Jotain meni pieleen!" Silti maksu onnistuu ja tilausvahvistus tulee välittömästi sähköpostiin. Maksan kortilla, koska Visalla maksuturva. Mun kokemukseni mukaan esim. neuleissa otan yhden koon pienemmän, niin silloin on sopiva. Jos on joku tyköistuva paitamekko otan normi kokoni tai ehkä jopa yhden koon isomman. Liian pieniä eivät tilaamani tuotteet ole koskaan olleet liian suuria kylläkin. Olen koko M/L. Akryyli vaatteita en ole tilannut, vaan valinnut miellyttävämpiä ja kestävämpiä materiaaleja. Tuotetiedot on ihan hyvät. Kaipasin tietoa siitä mikä koko on tuotekuvissa mallin päällä. Palautus on hidas ja kankea, mut harvemmin on tarvinnut palautella. Jos palautus / hidas hyvitys tympii, kannattaa itselle väärän kokoinen vaate myydä vaan eteenpäin.

Vierailija
242/255 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut lähiaikoina useamman kerran, useimmiten laskulla ettei tarvitse maksaa vaatteita joita ei pidäkään. Toimitus aina nopeaa, reilu palautusaika. Ainut huono puoli et palautusten käsittely ja hinnan hyvitys melko hidasta, mutta mulla on aikaa odotella, maksan laskulta eräpäivään mennessä vain sen osuuden vaatteista jotka pidän ja loput hyvittyy sitten aikanaan. Kerran olen sähköpostitse ilmoittanut viivästyneestä maksusta ja palautuksesta asiakaspalveluun (henk.koht. syistä johtuen) ja vastaus oli nopea ja asiallinen.

Koot vastaa aika hyvin todellisuutta, välillä on ollu sen verran reilua mitoitusta et on lähteny palautukseen. Muutama college-vaate on nyppyyntyny tosi nopeasti, muut vaatteet (mekot, puserot ja takki) on ihan ok laatua, hinta-laatusuhde siis kohdillaan. Kaiken kaikkiaan olen siis ollu tyytyväinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/255 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut useamman kerran vuosien aikana. Apin kautta tulee aina ilmoitus "Hups! Jotain meni pieleen!" Silti maksu onnistuu ja tilausvahvistus tulee välittömästi sähköpostiin. Maksan kortilla, koska Visalla maksuturva. Mun kokemukseni mukaan esim. neuleissa otan yhden koon pienemmän, niin silloin on sopiva. Jos on joku tyköistuva paitamekko otan normi kokoni tai ehkä jopa yhden koon isomman. Liian pieniä eivät tilaamani tuotteet ole koskaan olleet liian suuria kylläkin. Olen koko M/L. Akryyli vaatteita en ole tilannut, vaan valinnut miellyttävämpiä ja kestävämpiä materiaaleja. Tuotetiedot on ihan hyvät. Kaipasin tietoa siitä mikä koko on tuotekuvissa mallin päällä. Palautus on hidas ja kankea, mut harvemmin on tarvinnut palautella. Jos palautus / hidas hyvitys tympii, kannattaa itselle väärän kokoinen vaate myydä vaan eteenpäin.

Mainoksistakaan i pääse yleensä tuotteeseen, vaan aina tulee virheilmoitus. Kerran tuli tilausvaiheessa virheilmoitus ja tilaus oli kuitenkin mennyt tuplana. Oli rumbaa palautuksen kanssa, mutta lopulta saivat hyvitettyä palautetut.

Kuten aina, kannattaa lukea tuotetiedot tarkasti. Monet neuleet ovat päääosin akryyliä, joka nyppyyntyy nopeasti. Väljät mekot ovat TODELLA väljästi mitoitettuja. Housut vastaavat enemmän kokoaan.

Vierailija
244/255 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 2 kpl puuvillapaitoja ja 2 kpl puuvillapyöräilyhousuja pyjamaksi. Tuotteet tulivat sovitussa ajassa. Laatukin on ollut ok ja kestäneet pesua yms (testasin tosin tarkoituksella kotivaatteilla liikkeen jos olisikin ollut toisin) ja edulliseksi tuli tilaus. Olen ihan tyytyväinen. 

Vierailija
245/255 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilyttävän halpa. Käyttävät paljon viskoosia, mikä on joissakin vaatteissa ok, mutta ei se silti kaikkeen sovi. En siis ole tilannut, mutta hinta, materiaalit ja tyylit saa epäilemään, ettei sieltä välttämättä tule ihan sellaista kuin toivoisi.

Niin siis se on halpa juuri siksi, että ne vaatteet on semmoista Lindex/KappAhl tasoa eli paljon keinokuituja. Jos semmoisesta ei tykkää, niin ei kannata BonPrixiltä tilata. Mutta monia meitä se ei haittaa, tai ole varaa ostaa kaikkea luonnonmateriaaleista tehtynä luksuksena, ja meillä Bonprix on oikein hyvä.

Vierailija
246/255 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin täältä ihanat bootsit testinä ekaa kertaa. N. 1-2 viikkoa toimitusaika, mutta kengät saapuivat perille ja ovat laadukkaan oloiset ja kauniit. Uskallan tilata jatkossakin kyseisestä paikasta 👍🏻

Vierailija
247/255 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkuhaalarin, mustan collegen tilasin, just sopivat koot, laadukkaat tuotteet

Palauttaa ei ole tarvinnut, toimitus oli nopea

Vierailija
248/255 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI EI SAA TILATTUA liikkeestä LASKULLA?!!

Vierailija
249/255 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa karhuttiin rahoja kahdesti.Maksaessani viimeisen kerran, olin laittanut 5.e. liikaa. Tästä ei puhuttu mitään. Mulla on pankin sivuilla nyt, että oon maksanut tuotteet kahdesti- vaan asiakaspalvelussa minua ei uskota

Nyt en tilaa enää mitään.Pahamieli jäi.

Vierailija
250/255 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänä kesänä tehnyt useamman tilauksen sieltä. Osan vaatteista olen palauttanut, osan pitänyt. 

Vierailija
251/255 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin talopaketin. Vielä ei ole näkynyt raksamiehiä tontilla.

Vierailija
252/255 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonprixilta tilatessa maksakaa vaan tilaus saman tien. Kun tilata osamaksuilla, maksamat maksut eivät aina mene loppusumman vähennykseen. Ison todistelun, todisteiden jälkeen saatta maksamasi summa vähentyä loppusummasta. Sekä tulla viesti, että maksu on perillä. Jonkun ajan päästä sitä ei kuitenkaan enää ole maksettuna listalla, loppusumma palautunut alkuperäiseen.

Painostelua, epäkunnioittavalla tavalla esitettyä tekstiä

Tämä yritys on todistanut omalla kohdallani olevansa epärehellinen. Tilauksia on odoteltu pitkään yli luvattun ajan. Osamaksut kadonneet, ilmestyneet pitkän todistelun jälkeen. Korkeat viivästysmaksut vaikka olet maksanut maksun, muttei yrityksen mukaan ola/ aikaa menee todisteluun. Todella pettynyt yrityksen toimintatapoihin.

Tuotteet ovat olleet kylläkin laatukaita, valikoima monipuolista, koot sopivia.

Raha asioissa kannatta yrityksen toiminta tarkkaan seurata jokaisella ostokerralla

Vierailija
253/255 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tilata ja on niin monimutkainen tuo tilauksen loppuosa että jätin siihen kun pelkkä SP ei kelvannut vaan olis pitänyt kaivaa salasanat ja kai siellä oli sekin varmistus oletko ihminen vai mikä. Hinnat ovat sitä luokkaa ja ettei ne kiteet kovin hääppösiä voi olla varmaan jotain kiinalaista rättiä 

Vierailija
254/255 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannut kymmeniä kertoja. Laatu on ihan ok ja kivan erilaisia tuotteita. Housuissa ei vaan lahjepituus riitä, vaikka olen 167cm helpompi olisi lyhentää niin miksei voida laittaa reilusti ylimääräistä!

Vierailija
255/255 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin taannoin verhoja Bonprixiltä. Perille tulivat, mutta kaikki eri lähetyksinä ja yksi verhoista oli lyhyt. Kun yritin reklamoida eivät antaneet edes alennusta. Palautin verhot, mutta takaisin en kaikkia rahoja saanut. Olkaa siis varovaisia!