Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ihmisiä, jotka neuvovat, komentavat tai huomauttelevat jopa ventovieraille kadulla?

Vierailija
09.04.2021 |

Minä tiedän sellaisia ihmisiä. Mikäköhän heistä on tehnyt sellaisen?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!

Ojennan paskiaisia kovaäänisesti ja nyrkilläkin jos pyytävät.

Vierailija
22/28 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran olen joutunut ilmoittamaan koko jalkakäytävän leveydeltä pyöräilevälle teinijoukolle että ajavat väärässä paikassa. Eivät pirut välitä yhtään vaan matka jatkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon aiheesta missä tahansa!

Vierailija
24/28 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näin, kun poika kiipesi roskakatoksen katolle. Hän vain oli siellä, ja mietin, pitäisikö sanoa jotain. En sitten sanonut.

Vierailija
25/28 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran joku mies tökki selkään kauppajonossa kun halusi että liikun jo eteenpäin vaikka siinä oli toinen asiakas. Mies oli selvästi juoppo tai narkkari joten esitin etten välitä ollenkaan, enkä siirtynytkään kun vasta sitten kun oli oma vuoro.

Vierailija
26/28 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tunnen tai oikeastaan en tuntenut kuin seuraukset. Istun siis vankilassa taposta, kun meni hermot minun julkisella paikalla tapahtunutta huumeidenkäyttöä paheksuvaan ja puuttuvaan henkilöön. Olin myös vahvojen psyykelääkkeiden vaikutuksen alaisena virallisen hoitosuunnitelmani mukaisesti.

Vierailija
27/28 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen itse huomauttanut siitä että koiraa tulee kävelyttää eikä seisottaa sitä pihalla kun omistaja tuijottaa vain puhelinta. toinen asia kun pikkulapsia pidetään paljain käsin pakkasella. ja siitä että ei kielletä lapsia heittämästä kivillä vesilintuja. onko paha?

No ehkä se koiranomistaja odottaa siellä pihalla vaikka kyytiä johonkin? Ympyrääkö pitäisi sinä aikana kävellä?

kun ei odottanut. Oli nuori poika. Lähti kävelemään kun sanoin asiasta.

Vierailija
28/28 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sanon aiheesta missä tahansa!

Kuten. Kerran joku autoilija pysähtyi suurin piirtein keskelle tietä, kun piippasin, niin tyyppi raotti ikkunaa ja sanoi, että kyllä ohi pääsee. Joo, kyllä, mutta silloin minä ja muut autoilijat olisivat syyllistyneet liikennerikokseen. jeesus!