Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orpo haluaa rokotepassit, joilla pääsisi ravintolaan ja teatteriin – Marin tyrmää: "Kohtuutonta---IL

Vierailija
09.04.2021 |

Demarit on aina vastaan, sano kuka tahansa mitä tahansa.
Vaikka rokotuspassi ei ehtisi olla kauaa voimassa, Orpon mielestä sitä mahdollisuutta ei pitäisi jättää hyödyntämättä, koska ei ole varmuutta, kauanko epidemia kestää.---IL

Kommentit (438)

Vierailija
321/438 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen rokotetut voivat yhtälailla levittää koronaa, mutta eivät itse sairastu vakavasti. Rokotusjärjestyksestä ja aikataulusta ei voi itse päättää. Miksi siis rokotetut olisivat ns. parempaa väkeä ja pääsisivät ainoastaan yleisötilaisuuksiin?

Kysy sitä Urpolta. Syynä se, että edes jotkut pääsevät, jotta yrittäjät pääsee töihin.

Urpon takia alan taas boikotoimaan yksityisyrittäjiä. Olin jo palannut kampaajalle ja käynyt ostamassa ravintolasta noutoruokaa. Nyt riitti! En ota rokottamattomana riskiä, että rokotetut pyörivät Orpon kehotuksesta yrityksissä tartuttamassa vielä rokottamattomia.

Älä nyt pienyrittäjille Orpon tyhmyyttä kosta :D.

Orpo ei puheistaan huolimatta tue yksityisyrittäjiä, Halla-aho tukee. Orpo tukee globaaleja suuryrityksiä. Hän esittää nyt vaalien alla ajavansa pienyrittäjyyttä, mutta jos luette verkkouutisia, ainoa mielenkiinnon kohde on vuoden ajan ollut pienpanimot. Perussuomalaiset ovat koko ajan vaatineet, että ravintoloita täytyy kohdella eri tavalla, esim. sen perusteella, onko paikkakunnalla koronaa tai millainen ravintola on kyseessä, jne. PS tyrmättiin tästä täysin ja syytetiin, että PS haluaa levitää koronaa. Näin viime vuonna.

Vasta nyt kokoomus on alkanut puhua samasta asiasta.

Kostan. Selkeästi äänestävät kokomustaa, kun vaalipuheet suunnataan heille.

Vierailija
322/438 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinin mielestä ei voi olla, että rokotetut vanhukset pääsisi kirjastoihin, mutta lapset ei.

Jos miettii kirjastoa ja nykynuoria, harva siellä mitään kirjoja lukee vaan toiminta on enemmän ADHD/ riemuliiteri tyyppistä.

Vanhukset voisi hillitysti lainata, lukea ja ehkä tavata tuttuja. Mutta sellainen normaali halutaan tuhota, ettei vaan kenellekään tule paha mieli.

Toivottavasti Marinin poliittinen ura jää lyhyeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/438 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ollaan jaettu ihmiset kahteen "leiriin", syrjitään niitä jotka ei halua ottaa rokotetta jossa mitä erilaisempia myrkkyjä , lisäksi rokotepassi syrjii tiettyjä ihmisiä,ei ole oikein,tässä on takana jotain suurempaa,korona vaan tekosyy. Silti ihmiset tyytynyt siihen et perusoikeudet viedään ja ei enää yksityisyyttä.

Kiinassa kaikilla on kännykässä sosiaalisen krediitin appi. Jos trollaavat paikallisella vauvafoorumilla, niin tili menee pakkaselle.

Niiltä voidaan kieltää työmatkatkin ulkomaille. Facebook on niille maksullinen.

Vierailija
324/438 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kokoomuksen verkkouutiset tähtää tällaisella 'uutisella':

https://www.verkkouutiset.fi/ts-psykopaatin-aivot-innostuvat-vakivallas…

Villi arvaus, tulevat vihjaamaan tällä Turtiaisen twiittiin, ja sitä kautta perussuomalaisiin. Onhan vihervasemmistokin huutanut jo vuoden verran, kuinka väkivaltaisia me perussuomalaiset olemme. Puolet kansasta siis.

Vierailija
325/438 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oikeisto on polkemassa yksilönvapauksia? Heiltä tulee pimeimmät ehdotukset kuten gps-seurantaan perustuva autovero ja rokotepassi. Hyväksyisivät varmaan poliisivaltionkin jos sitä vaan EU-johtajat suosittelisivat.

Aatteellisesti oikeisto kyllä kannattaa kaikkea vapautta. Vasemmisto haluaa rajoitteita.

En siis ota kantaa näihin kahteen asiaan, vaan yleensä.

Tämä kyllä menee jo vähän filosofian puolelle että mitä on "vapaus"?

Oikeisto haluaa yksilöille kyllä yleensä liikkumatilaa, mutta samalla saattaa unohtua yhteiskunnan kokonaisetu. Yhteiskunnan kokonaisetu saattaa joskus huomattavasti kärsiä, jos "vapaus" mielletään pelkästään yksilöstä käsin. Demarit painottavat enemmän tätä yhteiskunnan kokonaisetua tyypillisesti. Kepu painottaa aika paljon myös kokonaisetua vaikka onkin samalla yrittäjämyönteinen puolue.

Jos oikeistolaiset jyräävät rokotepassia yhteiskuntaan, vasemmisto ei, olen suosiolla vasemmistoa kannattava ihminen. Tosin porvalliseen kotiin synnyin ja 4 eri puoluetta olen äänestänyt.

Ei enää koskaan N-Saksaa takaisin.

Onko Orpo perehtynyt ollenkaan historiaan? Vai onko hän oikeasti noin kylmä ihminen?

Onko hän ihminen?  :o

Vierailija
326/438 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronarokotteet ovat toimivia ja estävät tartuntoja ja koronan leviämistä tehokkaasti.

Vierailija
327/438 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Idea rokotepasseista on järjetön.

Youtubessa kiertää videoita, joissa yleisellä tokotepisteellä Israelissa rokote ruiskutetaan maahan.

En tiedä, joutuiko siitä maksamaan jotain ekstraa?

Vierailija
328/438 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksasta saa itse tehtyjä testejä.

Mutta ei Suomessa?

Miksei?

Sehän olisi kaikkein tärkeintä.

Vierailija
329/438 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotepassi pitää nähdä vähän laajemmin kuin pelkän yksilön kannalta.

Yhteiskunta avautuu. Ihmiset pääsevät työpaikoilleen ja töihin yms.

Luuletko että tuun sulle asiakkaaksi kaiken passivouhkan jälkeen? NOT.

Vierailija
330/438 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi sitten oikeus ja kohtuus, että ns. kriittisten alojen työntekijät rokotetaan heti riskiryhmien jälkeen? Mä menen nimittäin lakkoon siinä kohtaa, kun rokotetut rupee työmaalla hyppiin silmille ja levittään koronaa eikä mua ole rokotettu!

- "Perusterve" keski-ikäinen siivooja, joka ehdottomasti haluaa rokotteen

Vierailija
331/438 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ollaan jaettu ihmiset kahteen "leiriin", syrjitään niitä jotka ei halua ottaa rokotetta jossa mitä erilaisempia myrkkyjä , lisäksi rokotepassi syrjii tiettyjä ihmisiä,ei ole oikein,tässä on takana jotain suurempaa,korona vaan tekosyy. Silti ihmiset tyytynyt siihen et perusoikeudet viedään ja ei enää yksityisyyttä.

Kiinassa kaikilla on kännykässä sosiaalisen krediitin appi. Jos trollaavat paikallisella vauvafoorumilla, niin tili menee pakkaselle.

Niiltä voidaan kieltää työmatkatkin ulkomaille. Facebook on niille maksullinen.

Laita toki linkkiä jos on tietoa. FB on blokattu Kiinassa, toki kikkailemalla siihen pääsee käsiksi.

Vierailija
332/438 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ongelmat ovat aiheutuneet tarpeettomista rajoituksista. Onneksi niistä viimeisin peruuntui.

Työpaikoille etätyöläisten ei muutenkaan enää tarvi mennä. Hommat toimii kustannustehokkaammin näin.

Vierailija
333/438 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksasta saa itse tehtyjä testejä.

Mutta ei Suomessa?

Miksei?

Sehän olisi kaikkein tärkeintä.

Koska jos teet testin itse, niin ne eivät voi olla heti kiimassa työntämässä sinua karanteeniin. Ja se on NIILLE kaikkein tärkeintä.

Jos tärkeintä olisi terveys, niin moni asia olisi tehty toisin. Tässä on kyse kontrollista ja tottelevaisuudesta.

Vierailija
334/438 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olisi sitten oikeus ja kohtuus, että ns. kriittisten alojen työntekijät rokotetaan heti riskiryhmien jälkeen? Mä menen nimittäin lakkoon siinä kohtaa, kun rokotetut rupee työmaalla hyppiin silmille ja levittään koronaa eikä mua ole rokotettu!

Minusta tartuntariskialoilla työskentelevien pitäisi saada rokote ensin. Se olisi ihan kaikkien etu.

Vierailija
335/438 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään rokotepassia. Oltava vapaaehtoinen. Itselläni eräs geenivirhe ja voi tulla vakavat riskit. Mutta ei sitä kuitenkaan tunnusteta miksikään syyksi olla ottamatta.

Kuka ottaa vastuun, jos kuolisin rokotteen takia? Ei kukaan. 

Kai tässä joutuu kohta jonnekin noitaroviolle, ellei mene kiltisti muiden vanavedessä...

Vierailija
336/438 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ihmeessä rokote, jos siihen luotat ja uskot sen suojelevan sinua.

Vierailija
337/438 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään rokotepassia. Oltava vapaaehtoinen. Itselläni eräs geenivirhe ja voi tulla vakavat riskit. Mutta ei sitä kuitenkaan tunnusteta miksikään syyksi olla ottamatta.

Kuka ottaa vastuun, jos kuolisin rokotteen takia? Ei kukaan. 

Kai tässä joutuu kohta jonnekin noitaroviolle, ellei mene kiltisti muiden vanavedessä...

Ai niin ja koronan olen jo sairastanut reilu vuosi sitten. Eli ei auta sanoa, että "voit kuolla koronaankin". En kuollut, mutta en toki tarkoita vähätellä niitä, jotka kuolleet. On itsellänikin munuaiset toimineet heikommin viime aikoina. Vielä kuitenkin tässä pötkin... Mistä tiedän, jos rokote olisi munuaisilleni se viimeinen niitti??

Vierailija
338/438 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama PeV joka hylkäsi liikkumisrajoitukset, hylkäisi tällaisenkin esityksen erittäin todennäköisesti. Sen jälkeen Ben huutaisi että senkin "perustuslakifundamentalistit" mitä ei kyllä huutanut liikkumisrajoitusten kohdalla.

Jos B haluaisi rokotepassin, niin muistuttaisin häntä kyllä eräistäkin tähdistä, ja tiedän millä saa aiheutettua migreeninkin.

Vierailija
339/438 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän se oiskin kun ihmisiä kiristettäis ottamaan rokote, joka ei edes estä sairastumasta koronaan, saati levittämästä sitä. 

Israelissahan niin toimittiin.

Suomalaiset, tuo Raamatun luvattu kansa... Idea sopii hyvin kokoomuslaisen esittämäksi. Onhan kokoomus kristillisten apupuolue.

Vierailija
340/438 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät perusta omia junavaunuja maskittomille ja rokottamattomille, omat bussivuorot, kauppaan omat ajat, konsertteihin omat katsomot jne., jos on niin vakavaa?

Ei tarvita rokotepakkoa. Tai sitten ne pikatestit käyttöön tapahtumiin, lennoille ym. Eikö joku kehitellyt sitä jotain puhallustestiä? Samaan tapaan jono sellaiseen kuin nyt on turvatarkastukseenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan