Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on kallein paheesi ja paljonko siihen menee rahaa?

Vierailija
08.04.2021 |

Minun kallein paheeni on Veikkauksen pelit, joihin menee rahaa 2.80 euroa viikossa. Satunnaisesti laitan ekstraa, jolloin menee 3 euroa enemmän. Useimmiten kuitenkin 2.80 euroa viikossa menee.

Kommentit (139)

Vierailija
41/139 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivousvälineet. Tämä ei muuten olisi pahe, mutta en kykene kävelemään minkään siivoustarvikehyllyn ohi ostamatta jotain, tarvitsin tai en. Aina löytyy jotain aivan mahtavia tököttejä mitä on pakko kokeilla, pahimmillaan ostan tekstiilipesuria, höyrymoppia ja mitä näitä nyt on, vaikka en uusia tarvitsisikaan. Tähän menee siis joistain kympeistä satoihin euroihin kuussa.

Vierailija
42/139 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastustunnit. Tosin ei ne täällä oo kalliita. Muistaakseni 25 e ja sitten ulkopuolisen valmentaja 30 e + hevosen vuokra. Katan osan tunneista taluttamalla lasten tunneilla.

Tuo, joka mietti, montako vaatekertaa pitää ratsastuksessa olla... Mulla ei oo sisäratsastukseen tällä hetkellä kuin yhdet housut, mutta tykkään, että on kahdet, jos vaikka toiset menee rikki (en pääse hevostarvikekauppaan ostamaan uusia tuosta vain). Mutta ulkoratsastukseen pitääkin sitten olla eri säätiloihin vähän eri vaatetta. Mä en tykkää palella tai kastua, joten oon ostanut kalliita ja laadukkaita Uhipin vaatteita maastoiluun. Toki niitä ei tarvitse jatkuvasti olla uusimassa. Mutta kun on kunnon kamppeet, pääsee maastoon lähes säässä kuin säässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/139 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiin noin 100€ - 150€ kuussa. Olisi enemmän jos en tekisi kiljua myös.

Ei mielestäni paha. Muita paheita ei sitten paljon olekkaan.

Vierailija
44/139 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olueen joku 30€ viikossa. Pitäisi vähentää.

Vierailija
45/139 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilyharrastus. Harrastusvälineisiin on mennyt tuhansia euroja. Kun aloittaa maantiepyöräilystä, aina voi laajentaa maastopyöräilyyn. Sitten pitää uusia kuluneita renkaita, ketjuja jne.. Tarvitsee olla vaatetta sadekelille ja auringolle. Eri kengät eri polkimiin. No, pysyy ainakin hyvässä kunnossa ja aikaa ja rahaa ei jää rillutteluun.

Vierailija
46/139 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakointi. Rahaa menee noin 220-250€/viikko.

Mikä tupakkatuote on noin kallista? Vai poltatko kymmeniä askeja päivässä?

Vierailija
47/139 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näyttää olevan paheita ihan hirveästi!

Kahviin menee noin 100€/kk

Vähintään kerran viikossa syön ulkona 30€

Kynnet laitan joka kk 50€

Merkkilaukkuja olen tänä vuonna ostanut kolme (en kerro summaa)

Matkustan neljä kertaa vuodessa, kun vaan pääsee

Konserteissa käyn usein, myös ulkomailla.

Uusia harrastevälineitä ostan, vaikka edelliset on vielä toimivia.

Sisustusta muutan milloin mökillä, milloin kotona. Kaipaan vaihtelua.

Ei olla rikkaita, mutta rakastan elää ja nautin noista asioista. Mä säästän muistoja.

Vierailija
48/139 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palapelit. 30-60 euroa kuussa...

Mitä teet kootuille palapeleille?

Hajotan ja joko annan vain eteenpäin tai koetan saada niistä muutaman euron takaisin.. Torissa ei palapelit tunnu menevän, mutta kirpputorilla ne "revittiin käsistä". 

Vierailija
49/139 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lonkeroon menee 2500 - 3000 euroa vuodessa.

Vierailija
50/139 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi, ehkä 30 euroa viikossa. Herkut, kymppi pari viikossa. Muita ostoksia en laske paheiksi, esim. kahvi ei ole pahe .

Vierailija
51/139 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevoset. 500-1000e/kk. Varmaan enemmänkin, sillä autokin on hankittu niiden vetäminen mielessä eikä taloudellinen kauppakassi-ajatuksella. Juuri tuli hankittua uusi hepan selkään sopiva satula, tosin eri värinen mitä aiempi oli. Pitää siis hankkia vielä jalustinhihnat ja suitset mitkä sopivat uuden satulanvärin kanssa.

Muuhun en hirveästi tuhlaakaan, tukan värjäämisen lopetin 2v sitten, vaatteita ostan harvoin. Toki ilman koronaa kävisin enemmän ravintoloissa ja muissa viihteissä.

Vierailija
52/139 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjat ja äänitteet ja bändipaidat, joskus menee 200 euroa kuukaudessa noihin. Yleensä riittää vähempi, mutta välillä pitää vain tilailla lisää. Onnekseni olen työelämässä niin voin rahoittaa tuon touhun.

Vierailija
53/139 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampanja, tonneja vuodessa...

Vierailija
54/139 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kosmetiikka, n. 100e kuussa, joskus enemmän. Vaatteisiin meni ennen about saman verran, mutta kiitos koronan oon pukeutunut nyt melkein vuoden samoihin verkkareihin ja huppariin. Tätä en pidä oikeastaan paheena, mutta käyn aika paljon eri tanssitunneilla ja muissa liikuntaharrastuksissa, niihin menee n 2500e vuodessa.

Vierailija
55/139 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkut noin 100 kuussa

Geelikynnet 50 kuussa

Marimekon laukut ja sisustustuotteet..en vaan voi vastustaa ja hankin niitä liikaa.

Vierailija
56/139 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtokarkit. Kympin säkki kerran viikossa. Lievennykseksi pitää kyllä mainita, että puoliso syö säkistä joka kerta vähintään puolet.

Vierailija
57/139 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelu n. 15 000 euroa vuodessa, mieheltä menee toinen samanmoinen. Viimeisen vuoden aikana sattuneesta syystä ei yhtään,

mutta sitten kun on saatu rokotukset tuplataan tuo budjetti vähäksi aikaa.

Vierailija
58/139 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkut. Niihin menee rahaa viikossa 10-20e ainakin. Ennen tupakoin ja siihen upposi 250e/kk.

Vierailija
59/139 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla näyttää olevan paheita ihan hirveästi!

Kahviin menee noin 100€/kk

Vähintään kerran viikossa syön ulkona 30€

Kynnet laitan joka kk 50€

Merkkilaukkuja olen tänä vuonna ostanut kolme (en kerro summaa)

Matkustan neljä kertaa vuodessa, kun vaan pääsee

Konserteissa käyn usein, myös ulkomailla.

Uusia harrastevälineitä ostan, vaikka edelliset on vielä toimivia.

Sisustusta muutan milloin mökillä, milloin kotona. Kaipaan vaihtelua.

Ei olla rikkaita, mutta rakastan elää ja nautin noista asioista. Mä säästän muistoja.

Ja ympäristö kiittää! :(

Vierailija
60/139 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihokarvojen poistoon n 250e/kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme