Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko epäkohteliasta olla ilman liivejä?

Vierailija
08.04.2021 |

Esim. Kesähelteellä topissa, jossa on kaksinkertainen etumus? Inhoan kaikkia hiertäviä ja puristavia rintaliivejä..

Kommentit (220)

Vierailija
121/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli koulussa kemian ope ilman liivejä. Hänellä olit pienet rinnat ja nännit törröttivät paidan läpi - kovat ja isot. Se oli todella kiusaallista teinipojille ja tytöille myös. Todella ammattitaidotonta käytöstä opelta.

Vierailija
122/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä puhutaan kuin nännit törröttäisi paraatikunnossa koko ajan?

Eihän ne törrötä kuin vähän aikaa, yleensä kun on kylmä tai jos kiihottunut. Kestotörrötys olisikin sexyä, mutta ei sitä yleensä ole nänneissä? 

Ne nännit törröttää pikkaisen aikaa ja sitten lämmön vaikutuksesta ne laajenevat ja lookki ei ole (mun mielestä, mutta toivottavasti tästä ollaan eri mieltä laajalti) esteeettisesti samaa kuin törrötys. Se normilookki on eri kuin törrötyyli. 

No joillakin ihmisillä on aina kylmä ilman toppatakkia, kuten minulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä puhutaan kuin nännit törröttäisi paraatikunnossa koko ajan?

Eihän ne törrötä kuin vähän aikaa, yleensä kun on kylmä tai jos kiihottunut. Kestotörrötys olisikin sexyä, mutta ei sitä yleensä ole nänneissä? 

Ne nännit törröttää pikkaisen aikaa ja sitten lämmön vaikutuksesta ne laajenevat ja lookki ei ole (mun mielestä, mutta toivottavasti tästä ollaan eri mieltä laajalti) esteeettisesti samaa kuin törrötys. Se normilookki on eri kuin törrötyyli. 

Riippuu nännistä. Jotkut jaksavat törröttää koko ajan. Myös löysänä.

Vierailija
124/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On törkeätä kun on noin isot D/DD rinnat. Ne on vain ällöttävät muiden naisten mielestä ja miedten mieledtä tod näk kiusaannuttavat.

Itse F-kuppisena käytän aina julkisilla paikoilla kunnollisia kasrituellisia liivejä. Tekevät povesta kauniin ja ovat tukevat. Mökillä pieruverkkareissa käytän urheiluliivejä (jotka todellakaan minulle eivät ole riittävän tukevat urheiluun). Ja vieraiden ollessa paikalla liivit on päällä mm yöpaitaa pitäessä. En halua vieraiden nolostuvan minun puolestani.

T. Nainen 45 v 75F

Mun rinnat on kauniit ilman mitään metallihärpäkkeitäkin. Eikä yhtään ällöttävät.

Ap

Minullakin on kauniit rinnat, vulva ja emätin sekä peräreikä, mutten koe silti selittämätöntä tarvetta esitellä niitä randomeille ilman heidän suostumustaan.

Kukaan ei ole ilmaissut haluaan kulkea rinnat paljaana.

Ei myöskään kommentoimasi kirjoittaja.

Jos ei käytä rintaliivejä (vaikka käyttää paitaa), tuntee selittämätöntä tarvetta esitellä rintojaan randomeille ilman heidän suostumustaan? Toivon, että lainattu kirjoittaja hoksaa pitää vaatteidensa alla anustappia ja tampoonia ainakin julkisella paikalla ollessaan. Pysyy homma sitten hanskassa kaikin puolin. 🤗

ihanjokueri

🐴

Vierailija
125/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kiva tehkää naisten rinnat ja nännit ei seksualisoiduksi ja sitten älkää valittakaa kun miehellä ei seisoo.

126/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä itseäni minään minäminä-ihmisenä, mutta sen verran minäminä olen, että pukeudun juuri niin kuin haluan eli haluan, että minulla on mukava olla. Otan kuitenkin myös muut huomioon siinä mielessä, että kesällä kotoa poistuessani  puen ne rintaliivit päälleni säästääkseni kanssakulkijoita pieniltä, iän latistamilta rinnoiltani. Toisaalta minulla ei ole mitään tarvetta vaikkapa laittaa ripsiväriä tai nyppiä kulmakarvojani sen takia, että se olisi jonkun mielestä mukavan näköistä ja korostaisi kasvojani.  Enkä käytä stringejä, koska ne epämiellyttävästi hankaavat peppuvakoa eivätkä sitäpaitsi minun ikäiselläni edes näytä hyviltä. En käyttänyt niitä nuorenakaan. Minusta esim. ripsiväri tuntuu epämiellyttävältä ja haluan hangata silmiäni. En kuitenkaan ole sitä mieltä, että muiden pitäisi tehdä niin kuin minä teen. Annetaan kaikkien kukkien kukkia. Sitä en hyväksy, että ihmiset joutuvat jonkin ulkoisen paineen  takia tekemään asioita, jotka ovat heistä vastenmielisiä.

Vierailija
127/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit on erotisoitu siksi, koska miehet (siis heteromiehet, niin ja lesbot yms.) kiihottuvat niistä. Se on biologiaa, että kiihottuu, ei sille mitään voi. Tavallaan ymmärrän sen että tissit pitää piilottaa, se biologia ja kiihotus ei muutu vaikka ne olisivat aina esillä. Tavallaan kyllä ymmärrän senkin että on näitä free the nipple -juttuja. Kummassakin puolensa.

Onko liivittömyys epäkohteliasta, no riippuu missä olet liivittä. Vapaa-ajalla ei pitäisi olla väliä, töissä (varsinkin asiakaspalvelutyössä) ehkä vähän kyseenalaista jos asu on sellainen että nännit näkyvät läpi. Ei kaikissa töissä kyllä varmaan, jossain raksalla tai lannanluonnissa yms. ei kai niin väliä. Ehkä töissä joissa ulkoisella olemuksella on edustustarkoituksessa väliä, on epäkohteliasta olla liivittä. Siis jos se liivittömyys näkyy ulospäin, eihän se kaikkien vaatteiden kanssa välttämättä näy.

Vierailija
128/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On törkeätä kun on noin isot D/DD rinnat. Ne on vain ällöttävät muiden naisten mielestä ja miedten mieledtä tod näk kiusaannuttavat.

Itse F-kuppisena käytän aina julkisilla paikoilla kunnollisia kasrituellisia liivejä. Tekevät povesta kauniin ja ovat tukevat. Mökillä pieruverkkareissa käytän urheiluliivejä (jotka todellakaan minulle eivät ole riittävän tukevat urheiluun). Ja vieraiden ollessa paikalla liivit on päällä mm yöpaitaa pitäessä. En halua vieraiden nolostuvan minun puolestani.

T. Nainen 45 v 75F

Mun rinnat on kauniit ilman mitään metallihärpäkkeitäkin. Eikä yhtään ällöttävät.

Ap

Minullakin on kauniit rinnat, vulva ja emätin sekä peräreikä, mutten koe silti selittämätöntä tarvetta esitellä niitä randomeille ilman heidän suostumustaan.

Jos ei käytä rintaliivejä (vaikka käyttää paitaa), tuntee selittämätöntä tarvetta esitellä rintojaan randomeille ilman heidän suostumustaan? Toivon, että lainattu kirjoittaja hoksaa pitää vaatteidensa alla anustappia ja tampoonia ainakin julkisella paikalla ollessaan. Pysyy homma sitten hanskassa kaikin puolin. 🤗

ihanjokueri

🐴

Tämä. Onhan se ok käyttää vaikka trikoita joista erottuu kikkeli tai kamelinvarvas. Vaikka töissä mutta kyllä muutenkin.

Vierailija
129/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen 45 v 75F

Ap

Niinhän sinä luulet....... kaltaistesi takia pidän oksennuspusseja aina mukana.

Hyvä juttu, oksentelet rauhassa sitten.

Vierailija
130/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee samaan kohteliaisuuskategoriaan kun tukan kampaaminen, siistit, sopivat vaatteet, kainaloiden peseminen. Voit kulkea miten lystäät, otat katseet ja palautteen vastaan eikä siitä mitään rangaistusta saa.

En henkilökohtaisesti pidä myöskään siitä jis joku pitää niitä trikoita jotka näkyy läpi tai jos sauma on suunniteltu menemään syvälle persevakoon, mutta tietoisiahan ne kantajat siitä ovat mitä pukevat. Mautonta, mutta ok ehkä siitä voimaantuu tai ihminen vaan ei välitä. Ja elämä jatkuu.

Vierailija
131/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On epäkohteliasta!

Vierailija
132/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan pelkissä sukkahousuissakin liikkua. Kumpikin sukupuoli.

Vierailija
133/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä peitettävää lersseissä on? Ne ovat ihan normaaleja kehonosia. 

Tissejä ja alapäätä ei voi verrata keskenään :)

Miksi ei voi? Mitä sitten että toinen on sukupuolielimet? Jossain päin maailmaa niitä on ihan normaalia roikottaa esillä. Tissit on erotisoitu täällä missä me asutaan, kuten alapääkin.

Eli yhteiskunnan pitäisi pysyä samoissa haitallisissa ajatusmalleissa kuin aina ennenkin? Tissit pitää vapauttaa. Ja sitähän koko ajan meidän ihanat feministit tekevätkin. Nuoret naiset ovat jo paljon tietoisempia tästä ja uskaltavat kulkea ilman liivejä itsevarmasti:)

Tämä. Myös lerssit ja tussut näkyviin. Irti haitallisista ajatusmalleista!

Siis kohtaatko arjessa paljonkin naisia, joilla ei ole ollenkaan rintaliivejä eikä paitaa? Vai mistä tämä ”kaikki näkyviin”-analogia kumpuaa?

Onhan se ok käyttää vaikka trikoita joista erottuu kikkeli tai kamelinvarvas. Vaikka töissä mutta kyllä muutenkin.

Nämä analogiat ovat sikäli erikoisia, että rintaliivien tarkoituksena on nimenomaan nostaa rinnat rautalankojen varassa enemmän näkyville.

Eli oliko se nyt hyvä vai paha asia, jos rinnat/kikkeli/kamelinvarvas näkyvät vaatteiden läpi? Entä takapuolen muoto? Onko sopivaa käyttää farkkuja töissä?

Enemmän näkyville kun välissä on enemmän kangasta? Analogiasia ovat erikoisia.

Kyllä, juuri näin. Rintaliivien tarkoituksena on kohottaa rintoja ja luoda vaikutelma suuremmista ja kiinteämmistä rinnoista kankaan ja toppauksien, mahdollisesti myös rautalangan avulla. Jos tämä kuuluu säädylliseen pukeutumiseen, niin miksei sitten miehille sopisi vähän virallisempaan pukeutumiseen vastaavalla tavalla toimiva kikkelinkohotin?

1500-luvulla sellaisia olikin.

En tiedä mikä niiden tarkoitus sinulle on, mutta itse pidän rintsikoilla tissini enemmän piilossa. Toisaalta en edes saisi niitä housuihin piiloon vielä kun painovoima ei ole vielä tehnyt tehtäväänsä, vaan ovat samalla tasolla rintsikoiden kanssa tai ilman.

Jos tarkoituksesi on piilottaa rinnat, niin löysä paita kyllä toimii huomattavasti paremmin kuin rintaliivit. Tietenkin molempia voi käyttää yhtä aikaa, mutta jos paidan valitsee oikein, eivät ihmiset edes huomaa onko siellä alla liivejä vai ei.

No näkeehän kun nännit töröttää läpi kuin mitkäkin napit.

Ei törötä, jos on löysä paita ja aluspaita välissä.

No niin ne vain törröttää.

Sitten olet varsin tarkkanäköinen. Törröttävätkö ne kaikilla miehilläkin, paidasta riippumatta?

No en tiedä mutta minulla ne nyt kuitenkin törröttävät ja joillakin muilla kuin mitkäkin napit siitä paidan läpi................................ Kaksi pientä ja kivikovaa erittäin ulkonevaa nappia.

Onhan neuletakeissakin nappeja...!

Vierailija
134/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voi? Mitä sitten että toinen on sukupuolielimet? Jossain päin maailmaa niitä on ihan normaalia roikottaa esillä. Tissit on erotisoitu täällä missä me asutaan, kuten alapääkin.

Eli yhteiskunnan pitäisi pysyä samoissa haitallisissa ajatusmalleissa kuin aina ennenkin? Tissit pitää vapauttaa. Ja sitähän koko ajan meidän ihanat feministit tekevätkin. Nuoret naiset ovat jo paljon tietoisempia tästä ja uskaltavat kulkea ilman liivejä itsevarmasti:)

Siis kohtaatko arjessa paljonkin naisia, joilla ei ole ollenkaan rintaliivejä eikä paitaa? Vai mistä tämä ”kaikki näkyviin”-analogia kumpuaa?

Onhan se ok käyttää vaikka trikoita joista erottuu kikkeli tai kamelinvarvas. Vaikka töissä mutta kyllä muutenkin.

Nämä analogiat ovat sikäli erikoisia, että rintaliivien tarkoituksena on nimenomaan nostaa rinnat rautalankojen varassa enemmän näkyville.

Eli oliko se nyt hyvä vai paha asia, jos rinnat/kikkeli/kamelinvarvas näkyvät vaatteiden läpi? Entä takapuolen muoto? Onko sopivaa käyttää farkkuja töissä?

Kyllä, juuri näin. Rintaliivien tarkoituksena on kohottaa rintoja ja luoda vaikutelma suuremmista ja kiinteämmistä rinnoista kankaan ja toppauksien, mahdollisesti myös rautalangan avulla. Jos tämä kuuluu säädylliseen pukeutumiseen, niin miksei sitten miehille sopisi vähän virallisempaan pukeutumiseen vastaavalla tavalla toimiva kikkelinkohotin?

1500-luvulla sellaisia olikin.

En tiedä mikä niiden tarkoitus sinulle on, mutta itse pidän rintsikoilla tissini enemmän piilossa. Toisaalta en edes saisi niitä housuihin piiloon vielä kun painovoima ei ole vielä tehnyt tehtäväänsä, vaan ovat samalla tasolla rintsikoiden kanssa tai ilman.

Jos tarkoituksesi on piilottaa rinnat, niin löysä paita kyllä toimii huomattavasti paremmin kuin rintaliivit. Tietenkin molempia voi käyttää yhtä aikaa, mutta jos paidan valitsee oikein, eivät ihmiset edes huomaa onko siellä alla liivejä vai ei.

No näkeehän kun nännit töröttää läpi kuin mitkäkin napit.

Ei törötä, jos on löysä paita ja aluspaita välissä.

No niin ne vain törröttää.

Sitten olet varsin tarkkanäköinen. Törröttävätkö ne kaikilla miehilläkin, paidasta riippumatta?

No en tiedä mutta minulla ne nyt kuitenkin törröttävät ja joillakin muilla kuin mitkäkin napit siitä paidan läpi................................ Kaksi pientä ja kivikovaa erittäin ulkonevaa nappia.

Miten sinä voit olla tietämättä? Jos ne kerran törröttävät niin että ne on pakko huomata?

En ole tavannut kaikkia miehiä?

Mutta jos ne naisilla näkyvät heti vaikka katsoisi ihan eri suuntaan, niin kai sama pätee miehiinkin. Vai etkö ole nähnyt miehiä ilman päällystakkia?

En ole nähnyt miehillä sellaisia isoja kovia nännejä jotka ovat todella ulkonevat ja kohottavat paidan.

Epäilen että tuon yllä olevan kirjoittaja näkee parhaillaankin jotakin ulkonevaa. Sellainen alkaa olla juttujen taso ja tyyli.

Vierailija
135/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen analogia: joillakin on normi, että jokaisen naisen rintojen pitäisi törröttää mahdollisimman uhkeasti esillä, että olisi riittävän kaunis tissit piilossa. Mikä logiikka siinä on? 😁

eri

Vierailija
136/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pienet nännit ja sirot rinnat(enkä sano tätä siksi, että sen takia minulla olisi oikeus tai parempi syy olla ilman liivejä kuin sioilla nänneillä tai tisseillä) ja kuljen ilman liivejä. Yleensä vaatteenikin ovat löysiä paitoja, joten ei ne nännit sieltä sen enempää vilku kuin liiveilläkään.

Vierailija
137/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit ovat kauniita, kaikilla naisilla. Ja joku varmaan sanoo että eivät ole roikkkuvat yms mutta minusta ovat kaikki! 😇😇

Vierailija
138/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat älykkyydeltään suurin piirtein samaa luokkaa, joten varmasti leviää ilmiöksi tämä kun vähän rohkaisee namutypykköjä <3

Tämä 😋

Vierailija
139/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissit ovat kauniita, kaikilla naisilla. Ja joku varmaan sanoo että eivät ole roikkkuvat yms mutta minusta ovat kaikki! 😇😇

Esille vaan, ei mua haittaisi nähdä vähän tuheroakin :)

Vierailija
140/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen 45 v 75F

Ap

Onko rintaliivittömyys rintojen esittelemistä randomeille ilman heidän suostumustaan...?

En tahdo nähdä nännejäsi kun en ole imeväisesi.

Miksi tuijottelet koko ajan toisten rintoja? Jos et tuijottelisi, et näkisi niin paljon nännejä ympärilläsi.