Kuinka moni tekee töitä hirveässä jurrissa?
Kiinnostaa, koska mulla on yleensä kerran viikossa päivä, jolloin teen kaiken rästihomman reippaan alkoholimäärän siivittämänä. Kaikki tylsääkin tylsemmät kirjaukset, tarkkuutta vaativat sopimukset sekä asiakirjatilaukset noin esimerkkejä mainitakseni.
Selvin päin en pysty pakottamaan itseäni näihin työtehtäviin, joihin minulta menee viikossa aikaa n. yksi työpäivä. En käytä alkoholia työtehtävien ulkopuolella millään mittarilla mitattuna reippaasti.
Kommentit (7)
Ei onnistuisi multa koska heti kun olen korkannut ensimmäisen niin aivoni menee bile-vaihteelle. En enää jaksa mitään tylsiä tekstejä vaan alan katselemaan hauskoja sarjoja ja kuuntelemaan musaa ja kokkailemaan jne.
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistuisi multa koska heti kun olen korkannut ensimmäisen niin aivoni menee bile-vaihteelle. En enää jaksa mitään tylsiä tekstejä vaan alan katselemaan hauskoja sarjoja ja kuuntelemaan musaa ja kokkailemaan jne.
Minä taas koen muuttuvani humalassa hyvin rationaaliseksi ja suorastaan tosikoksi. Jostain syystä humalassa minulla on parempi itsekuri kuin selvin päin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas koen muuttuvani humalassa hyvin rationaaliseksi ja suorastaan tosikoksi. Jostain syystä humalassa minulla on parempi itsekuri kuin selvin päin.
Ap
Et ole muuten ainoa... Monesti vain pienessä rauhoittavassa nousuhumalassa pystyn keskittymään asioihin ja tosiaan tekemään tuollaisia rutiinihommia jotka kuitenkin vaativat keskittymistä. Varmaan tähänkin löytyisi jokin diagnoosi.
Valtion virastoissa. Esim. Verovirasto perjantaina aloitetaan viimeistään. La-su hirveät koomat ja maanantaina palaudutaan tiukasti omassa huoneessa ollen. Tunnen pari tapausta ovat yllättävää kyllä vielä elossa.
Vierailija kirjoitti:
Valtion virastoissa. Esim. Verovirasto perjantaina aloitetaan viimeistään. La-su hirveät koomat ja maanantaina palaudutaan tiukasti omassa huoneessa ollen. Tunnen pari tapausta ovat yllättävää kyllä vielä elossa.
Tekevätkö siis viikonloppuisin töitä vai dokaavatko vain? Minä dokaa usein su-ma välisen yön tajutessani, että juttujen deadline oli jo oikeastaan edellisellä viikolla. Lähetän sitten maanantaiaamuna kasin-ysin aikaan yön aikana tallentamani sähköpostit yms. Sitten laitan puhelimen äänettömälle, juon vähän lisää ja painelen peiton alle nukkumaan työpäivän ajaksi. Illalla yleensä tutkin tilannetta ja vastaan ainoastaan hyvin akuutteihin asioihin. Tiistaista alkaa sitten varsinainen uusi viikko.
Se vasemmiston kunnanvaltuutettu ainakin.