Onko epäkohteliasta olla ilman liivejä?
Esim. Kesähelteellä topissa, jossa on kaksinkertainen etumus? Inhoan kaikkia hiertäviä ja puristavia rintaliivejä..
Kommentit (220)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On törkeätä kun on noin isot D/DD rinnat. Ne on vain ällöttävät muiden naisten mielestä ja miedten mieledtä tod näk kiusaannuttavat.
Itse F-kuppisena käytän aina julkisilla paikoilla kunnollisia kasrituellisia liivejä. Tekevät povesta kauniin ja ovat tukevat. Mökillä pieruverkkareissa käytän urheiluliivejä (jotka todellakaan minulle eivät ole riittävän tukevat urheiluun). Ja vieraiden ollessa paikalla liivit on päällä mm yöpaitaa pitäessä. En halua vieraiden nolostuvan minun puolestani.
T. Nainen 45 v 75F
Mun rinnat on kauniit ilman mitään metallihärpäkkeitäkin. Eikä yhtään ällöttävät.
Ap
Minullakin on kauniit rinnat, vulva ja emätin sekä peräreikä, mutten koe silti selittämätöntä tarvetta esitellä niitä randomeille ilman heidän suostumustaan.
Kukaan ei ole ilmaissut haluaan kulkea rinnat paljaana.
Ei myöskään kommentoimasi kirjoittaja.
Onko rintaliivittömyys rintojen esittelemistä randomeille ilman heidän suostumustaan...?
En tahdo nähdä nännejäsi kun en ole imeväisesi.
Miksi tuijottelet koko ajan toisten rintoja? Jos et tuijottelisi, et näkisi niin paljon nännejä ympärilläsi.
Tämä. En ole koskaan nähnyt kenelläkään jalkoja.
Kannatan valinnanvapautta. Kukin tehköön miten haluaa. Lain puitteissa.
Jokaisella naisella voi olla omanlaisensa vastaus aiheeseen. Ihan samanlaisia vastauksia ei välttämättä tule.
En oikeastaan ole seksualisoinnin ja erotisoinnin poistamisen kannalla, vaikka kannatankin tasa-arvoa (en äärifeminismiä). Nyt kun aloin miettiä asiaa, niin en ole.
Tykkään että on pienesti seksiä ilmassa.
Mutta ymmärrän eri kantaa, en lähde tuomitsemaan, ja toivon että myös muunmieliset naiset hyväksytään. Vapaus kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole edes sukupuolisidonnainen asia. Tuskin kukaan haluaa nähdä toisten nännejä.
Mulle on ihan sama, näkyykö niitä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä puhutaan kuin nännit törröttäisi paraatikunnossa koko ajan?
Eihän ne törrötä kuin vähän aikaa, yleensä kun on kylmä tai jos kiihottunut. Kestotörrötys olisikin sexyä, mutta ei sitä yleensä ole nänneissä?
Ne nännit törröttää pikkaisen aikaa ja sitten lämmön vaikutuksesta ne laajenevat ja lookki ei ole (mun mielestä, mutta toivottavasti tästä ollaan eri mieltä laajalti) esteeettisesti samaa kuin törrötys. Se normilookki on eri kuin törrötyyli.
No joillakin ihmisillä on aina kylmä ilman toppatakkia, kuten minulla.
Jos sitten käytät toppatakkia. Ratkaisee kaikki ongelmasi.
Tämä. Rintsikoiden käyttöhän ei ole vaihtoehto.
Eivät ne rintsikat lämmitä. Kyseinen henkilö juuri kertoi että hänellä on kylmä aina ilman toppatakkia. Se, että paleltaa aina, on aika paljon isompi ongelma kuin joku nänni monen paidan alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne törrötä kuin vähän aikaa, yleensä kun on kylmä tai jos kiihottunut. Kestotörrötys olisikin sexyä, mutta ei sitä yleensä ole nänneissä?
Ne nännit törröttää pikkaisen aikaa ja sitten lämmön vaikutuksesta ne laajenevat ja lookki ei ole (mun mielestä, mutta toivottavasti tästä ollaan eri mieltä laajalti) esteeettisesti samaa kuin törrötys. Se normilookki on eri kuin törrötyyli.
Toi oli sivusta, ei aiemmalta kirjoittajalta. Mun puolesta ihan ok, että on miten onkaan.
Vierailija kirjoitti:
( ) ( )
( ) ( )
o o
🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole edes sukupuolisidonnainen asia. Tuskin kukaan haluaa nähdä toisten nännejä.
Mullekin ihan sama, näkyykö peniksiä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne rintsikat lämmitä. Kyseinen henkilö juuri kertoi että hänellä on kylmä aina ilman toppatakkia. Se, että paleltaa aina, on aika paljon isompi ongelma kuin joku nänni monen paidan alla.
Ei kuitenkaan kysellyt lämmittelyvinkkejä vaan taisi vastata johonkin muuhun?
Vierailija kirjoitti:
Free your boobs. Kaikki naiset vain ilman liivejä liikkelle!! 🙂❤✌☮
Onko ok jos jollakin mummolla rinnat roikkuu polvissa ilman liivejä? 🤢
Ei ole. On ihan minun vastuulla osata olla tuijottamatta vaikka näyttäisi miten mielenkiintoiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmille varmasti on melko lailla ihan sama, koska peniksien peittämiseen riittää useimpien ihmisten mielestä tavalliset housut ja alushousut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho? Oletko nähnyt jossain ihmisen jonka vartalo ei miellyttänyt sinua? Varmasti lähestulkoon traumaattinen kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tulkitsisin että maailmassa on isompiakin ongelmia kuin jokin nänni, jota ei varmastikaan näy hänen villapaitojensa alta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmille varmasti on melko lailla ihan sama, koska peniksien peittämiseen riittää useimpien ihmisten mielestä tavalliset housut ja alushousut.
Sukkahousut on ok :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä voi tehdä, jos samalla mummolla roikkuu naamakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tulkitsisin että maailmassa on isompiakin ongelmia kuin jokin nänni, jota ei varmastikaan näy hänen villapaitojensa alta.
Niin, tulkitsisin että maailmassa on isompiakin ongelmia kuin hiertävät rintsikat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä peitettävää lersseissä on? Ne ovat ihan normaaleja kehonosia.
Tissejä ja alapäätä ei voi verrata keskenään :)
Miksi ei voi? Mitä sitten että toinen on sukupuolielimet? Jossain päin maailmaa niitä on ihan normaalia roikottaa esillä. Tissit on erotisoitu täällä missä me asutaan, kuten alapääkin.
Eli yhteiskunnan pitäisi pysyä samoissa haitallisissa ajatusmalleissa kuin aina ennenkin? Tissit pitää vapauttaa. Ja sitähän koko ajan meidän ihanat feministit tekevätkin. Nuoret naiset ovat jo paljon tietoisempia tästä ja uskaltavat kulkea ilman liivejä itsevarmasti:)
Tämä. Myös lerssit ja tussut näkyviin. Irti haitallisista ajatusmalleista!
Siis kohtaatko arjessa paljonkin naisia, joilla ei ole ollenkaan rintaliivejä eikä paitaa? Vai mistä tämä ”kaikki näkyviin”-analogia kumpuaa?
Onhan se ok käyttää vaikka trikoita joista erottuu kikkeli tai kamelinvarvas. Vaikka töissä mutta kyllä muutenkin.
Nämä analogiat ovat sikäli erikoisia, että rintaliivien tarkoituksena on nimenomaan nostaa rinnat rautalankojen varassa enemmän näkyville.
Eli oliko se nyt hyvä vai paha asia, jos rinnat/kikkeli/kamelinvarvas näkyvät vaatteiden läpi? Entä takapuolen muoto? Onko sopivaa käyttää farkkuja töissä?
Enemmän näkyville kun välissä on enemmän kangasta? Analogiasia ovat erikoisia.
Kyllä, juuri näin. Rintaliivien tarkoituksena on kohottaa rintoja ja luoda vaikutelma suuremmista ja kiinteämmistä rinnoista kankaan ja toppauksien, mahdollisesti myös rautalangan avulla. Jos tämä kuuluu säädylliseen pukeutumiseen, niin miksei sitten miehille sopisi vähän virallisempaan pukeutumiseen vastaavalla tavalla toimiva kikkelinkohotin?
1500-luvulla sellaisia olikin.
Mahtava ajatus. Kyllä minun mielestä jokaisen miehen pitäisi pukeutua topattuun, kutittavaan ja törröttävään kikkelinkohottimeen törröttävine rautalankoineen. Piilottaakseen kikkelinsä säädyttömyyden uteliailta katseilta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho? Oletko nähnyt jossain ihmisen jonka vartalo ei miellyttänyt sinua? Varmasti lähestulkoon traumaattinen kokemus.
Tämä. Toivottavasti kesällä näkyy mahdollisimman paljon kaljamahoja muuallakin kuin siellä minne ne kuuluvat <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Toivottavasti kesällä näkyy mahdollisimman paljon kaljamahoja muuallakin kuin siellä minne ne kuuluvat <3
PALJAITA