Miehellä uusi nainen mutta mies suostu muuttamaan pois
Onko kenelläkään kokemusta? Meillä mies hakenut avioeroa, hänellä on uusi nainen. Pyynnöistäni huolimatta mies ei muuta fyysisesti eikä myöskään virallisesti uuden naisen luo. Eli sitkeästi on meidän kodissa lasten kanssa, mutta vapaa-ajalla naisen kanssa.
Miksi mies ei muuta? Hän ei anna selitystä. Uudella naisella on lapsi edellisestä suhteesta.
Ositus tekemättä vielä joten kun molemmat omistetaan meidän rivitaloasunto niin en voi miestä häätääkään. Mitä tehdä?
Kommentit (464)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että ennen ositusta ei voi virallisesti häätää pois.
Olen ihmeissäni että kun nyt on uusi nainen niin eikö luulisi juoksevan sinne innosta piukeana. Ja kun meidän avioerojen vireillä. Nainen on ollut sinkku eli hänellä ei menossa eroprosessia.
Ap
Etkö lukenut sitä erohakemusta? Vaadit oikeudelta, että jäät lasten kanssa asumaan yhteiseen kotiinne, koska sulla on isompi tarve siihen (lapset, heidän koulunsa, sun pienemmät tulot jne) ja että mies poistetaan sieltä, koska hänellä on mahdollisuus muuttaa uuden akan luo. Sinä taas et pääse minnekään mukuloiden kanssa.
Yhteisasumisen lopettaminen on yksi niistä jutuista, joita todella voi eron ohella vaatia. Toinen on ositus. Nämä ovat eri asiat. Jos et siinä hakemuksessa,älynnyt vaatia, niin tee se nyt, mutta joudut ehkä maksamaan käräjäoikeuden käsittelymaksun uudestaan. Sen erokanteenhan on maksanut mies.
Eihän miehellä todellakaan ole ”mahdollisuutta muuttaa uuden akan luo”, ihan naurettava ajatuspieru jonkun vaateen perusteeksi.
Mies voi totuudenmukaisesti sanoa, ettei hänellä ole muuta asuntoa kuin nykyinen kotinsa, josta omistaa puolet.Senpä takia ne hyvät perustelut kirjoittaakin se, joka yhteisasumisen purkua vaatii. Minä en ole osapuoli, eikä ole oikeuskaan. Vähävaraisuus on hyvä peruste, puolison väkivaltaisuus tai päihteidenkäyttö myös.
Toki pitää myös olla näyttö (tiliote, palkkalaskelma, lääkärinlausunto tms.). Asia menee näin, tykkäsit siitä tai et.
Vähävarainen tuskin on valmis lunastamaan asuntoa.
Muut taas ovat satuilua joten ei ole perusteita.
Seuraava
Vierailija kirjoitti:
Mistä keksitte aina että miehen pitäisi lähteä, mies voi ihan yhtä hyvin haaveilla itselleen sitä rivaria kun kerta yhteisessä omistuksessa on.
Se kuka pettää/löytää uuden häipyköön asunnosta. Olen tätä aina sanonut ja jos itse pettäisin niin minä olisin se kuka lähtisi asunnosta pois.
En kyllä yhtään ihmettele, että ap:n mies haluaa erota..
avioerosta huolimatta ap haluaa edelleen
päättää, mitä mies tekee ja missä ja kenen kanssa ja milloin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi vaihtaa lukkoja, koska mies omistaa puolet asunnosta. Olen pyytänyt muuttamaan naisen luo pikimmiten, viemään tavaransa sinne ja sitten kohta kun ositus on valmis jään lasten kanssa rivitaloasuntoomme. Mutta mies ei tee muuton eteen mitään . Tuntuu tosi oudolta . Ja millainen uusi nainen jaksaa odottaa ikuisesti tällaista miestä?
Ap
Miksi mietit muita? Eikä sinulla ole ihan tarpeeksi tekemistä itsesi ja lastesi kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Olen sanonut naiselle että pitäköön miehen.
Ap
Niin varmaan. Olisit miehen kanssa vieläkin ja ilman mitään epäröintiä, jos se ei olisi löytänyt uutta!
Vierailija kirjoitti:
Haluan miehestä eroon äkkiä, en jaksa ylimääräistä.
Lähinnä yritän kysyä teiltä että miksi hitossa mies jumittaa asunnossamme kun ero on meillä vireillä ja uusi nainen odottaa. Kun mä en tajua .
Takasin en miestä ota.
Ap
Miksi sitten olit tähänkään asti miehen kanssa, jos ei muka kiinnosta. Totuushan on se, että olisit vieläkin, jos sillä ei olisi uutta suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä yritän kysyä teiltä että miksi hitossa mies jumittaa asunnossamme kun ero on meillä vireillä ja uusi nainen odottaa. Kun mä en tajua .
Selkeästi et tajua eroa tai haluta tajuta ja keskityt epärelevantteihin asioihin, kun relevanttia olisi miettiä eroa + itseä + lapsia. Ei mitään randomia!
Hah, olisit miehesi kanssa suhteessa HETI, että pätkähtäisi, jos se haluaisi + palaisi luoksesi.
Mitä se kertoo susta?
Keski-ikäistyvä petetty rouva, joka ottaa väärässä mekossa melaa uittaneet miehensä tyytyväisenä takaisin vuoteeseensa ja huokaisee mielessä, että kaikki on taas hyvin, niin kuin ennen = niin hyvin kuin petokselle tilaa antavassa suhteessa voi olla.
Kohti uusia suhteita!
Tämä.
AP ei ole eronnut vaan mies petti ja jätti. Mutta silti aloittaja "ei ole kiinnostunut" miehestä.
Heh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä keksitte aina että miehen pitäisi lähteä, mies voi ihan yhtä hyvin haaveilla itselleen sitä rivaria kun kerta yhteisessä omistuksessa on.
Se kuka pettää/löytää uuden häipyköön asunnosta. Olen tätä aina sanonut ja jos itse pettäisin niin minä olisin se kuka lähtisi asunnosta pois.
🤣🤣 Siis onko näin tyhmiä ihmisiä oikeasti olemassa..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, muuta niiden lapsien kanssa kolmeksi kuukaudeksi vuokralle. Sinä aikana tehkää ositus valmiiksi.
Laittakaa lasten huoltajuus 50:50 jolloin kummankaan ei tarvi maksaa elareita ja lapset saavat viettää aikaa molempien vanhempien kanssa.
Jos mies suostuu myymään oman puoliskonsa niin osta se mutta jos vähänkin kiukuttelee anna jäädä siihen mutta vaadi itselle käypä hinta.
Löydät varmasti uuden ihanan asunnon sinulle ja lapsillesi sekä tulet vielä onnelliseksi.
Vaikka miehesi on toiminut idiootin lailla, nosta itsesi kaiken yläpuolelle ja pidä sellaiset välit hänen kanssaan että on helppo hoitaa lasten asiat.Pääasia että pääset mahdollisimman pian miehestä eroon tavalla tai toisella ja voit aloittaa uuden ihanan elämän.
Tsemppiä!
Miksi lasten pitää muuttaa osituksen ajaksi?
Hyvä kysymys. Yhtä hyvä kuin "Miksi lasten pitäisi paeta sodan jaloista?"
Pyri Mensaan.
Eli isän luona on sodassa ja äidin mukana turvassa, sitäkö yrität sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile tuota mies juttua. Kutsu joku kahville ja vähän testaatte miehen reaktioita.
Haluan miehestä eroon äkkiä, en jaksa ylimääräistä.
Takasin en miestä ota.
Ap
Ehkä lasten takia? Sinua tärkeämpiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokraatte miehen kanssa yhdessä yksiön. Vuoroviikoin toinen asuu yksiössä ja toinen on lasten kanssa nykyisessä asunnossa. Lapset saavat asua kotonaan, vanhemmat vaihtavat asuntoa.
Haluaisitko sinä siivota eksäsi kalsareita kahdessa asunnossa?
Heittäisin roskiin.
Jolloin mies tekis sun kamoille saman.
En jättäisi asuntoon mitään omaisuuttani.
ei ne sun ole ennen ositusta
Eihän mies sitten voisi heittää kamojani roskiin kun ne eivät ole minun.
Hetkinen. Minä kun en ole avioeroa koskaan kokenut, niin vääntäkääs nyt rautalangasta:
Pitääkö kalsaritkin osittaa?
Jos oikein vaikeaksi menee.
Naisellahan voi olla 200 paria nahkasaappaita joita hän on ostellut miehen maksaessa asunnosta.
Jännästi naiset asettuvat välittömästi miestä vastaan vaikka mistään faktoista ei ole mitään tietoa.
14 sivua miesvihaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokraatte miehen kanssa yhdessä yksiön. Vuoroviikoin toinen asuu yksiössä ja toinen on lasten kanssa nykyisessä asunnossa. Lapset saavat asua kotonaan, vanhemmat vaihtavat asuntoa.
Heittäisin roskiin.
Omaisuusrikos. Jos mies jo nussii toisaalla, siinä on hyvä peruste hänen pakkomuutolleen.
Ei ole peruste. Mies voi sanoa nussivansa ihan omassa kodissaan.
Laittaisin kampan myyntiin, muuttaisin itse, viestittaisin uudelle unelma naiselle etta taa sun miehen on koko ajan mun kimpussa.
Jattaisin lapset ja koko arjen kiehen niskoille.
Mutta en alunalkaenkaan menisi tohvelin kanssa naimisiin.
Tassa taitaa kumpikin toivia, etta asia unohtuisi ja elama jatkuisi ennallaan. Ehka se on viela mahdollista? Mokan kun ymmartaa vasta mokattuaan
Vierailija kirjoitti:
Jännästi naiset asettuvat välittömästi miestä vastaan vaikka mistään faktoista ei ole mitään tietoa.
14 sivua miesvihaa :D
Onhan täällä annettu järkiratkaisu: asukaa erillään, saakaa lapset yksin ja älkääkä menkö naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö tässä ollut tilanne se, että mies on pettänyt ja ero johtuu siitä? Pettäjä on ihan itse päätöksensä tehnyt, kärsikööt seurauksista. Ei todellakaan petetyn tarvitse kaiken lisäksi vielä muuttaa ja nähdä lapsiaan harvemmin, kun on itse täysin syytön tilanteeseen. Ei liity mitenkään sukupuoleen.
Onnea vaan yritykselle selittää tuota tuomarin edessä.
Ei minua kiinnosta kelpaako se selitys tuomarille vai ei, esitin vain mielipiteeni siihen kun täällä jankataan, että ap:lla ja tämän ex-miehellä on muka identtinen tilanne, eikä ymmärretty miksi moni puolustaa ap:n oikeuksia jäädä lasten kanssa asumaan nykyiseen asuntoon. Harmi jos kaikilta ei omaa moraalia löydy ja kaikessa pitää vedota lakeihin.
🤣🤣🤣
Nauroin ÄÄNEEN 😂!
Harvinaisen viihdyttävä ketju kaikessa käsittämättömyydessään😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heittäisin roskiin.
Hetkinen. Minä kun en ole avioeroa koskaan kokenut, niin vääntäkääs nyt rautalangasta:
Pitääkö kalsaritkin osittaa?Jos oikein vaikeaksi menee.
Naisellahan voi olla 200 paria nahkasaappaita joita hän on ostellut miehen maksaessa asunnosta.
Sellaisiako ne ostovaimot ostelee? Aloittaja sanoi käyvänsä töissä ja olevansa halukas lunastamaan miehen tarjoaman osuuden. Ostot yleensä eivät pysty lunastamaan.
Mies aikoo jäädä siihen asumaan ja että sinä lähdet. Hän ottaa sitten sen toisen naisen siihen kanssaan. Nainen on varmaan tykästynyt sijaintiin tai tykkää että on hyvä koulu lähellä tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö tässä ollut tilanne se, että mies on pettänyt ja ero johtuu siitä? Pettäjä on ihan itse päätöksensä tehnyt, kärsikööt seurauksista. Ei todellakaan petetyn tarvitse kaiken lisäksi vielä muuttaa ja nähdä lapsiaan harvemmin, kun on itse täysin syytön tilanteeseen. Ei liity mitenkään sukupuoleen.
Onnea vaan yritykselle selittää tuota tuomarin edessä.
Ei minua kiinnosta kelpaako se selitys tuomarille vai ei, esitin vain mielipiteeni siihen kun täällä jankataan, että ap:lla ja tämän ex-miehellä on muka identtinen tilanne, eikä ymmärretty miksi moni puolustaa ap:n oikeuksia jäädä lasten kanssa asumaan nykyiseen asuntoon. Harmi jos kaikilta ei omaa moraalia löydy ja kaikessa pitää vedota lakeihin.
🤣🤣🤣
Nauroin ÄÄNEEN 😂!Harvinaisen viihdyttävä ketju kaikessa käsittämättömyydessään😄
Pettämisaiheiset ketjut tuntuvat aina keräävän jotain ihan omissa todellisuuksissaan elävää porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heittäisin roskiin.
Pitääkö kalsaritkin osittaa?Jos oikein vaikeaksi menee.
Sellaisiako ne ostovaimot ostelee? Aloittaja sanoi käyvänsä töissä ja olevansa halukas lunastamaan miehen tarjoaman osuuden. Ostot yleensä eivät pysty lunastamaan.
En tiedä mistä revit ostovaimot keskusteluun. Sä taidat olla se hullu joka tuo ne joka paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies voi tarjota naiselle, että ostaa asunnon. Ei sitä tarvitse vain haaveilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, muuta niiden lapsien kanssa kolmeksi kuukaudeksi vuokralle. Sinä aikana tehkää ositus valmiiksi.
Laittakaa lasten huoltajuus 50:50 jolloin kummankaan ei tarvi maksaa elareita ja lapset saavat viettää aikaa molempien vanhempien kanssa.
Jos mies suostuu myymään oman puoliskonsa niin osta se mutta jos vähänkin kiukuttelee anna jäädä siihen mutta vaadi itselle käypä hinta.
Löydät varmasti uuden ihanan asunnon sinulle ja lapsillesi sekä tulet vielä onnelliseksi.
Vaikka miehesi on toiminut idiootin lailla, nosta itsesi kaiken yläpuolelle ja pidä sellaiset välit hänen kanssaan että on helppo hoitaa lasten asiat.Pääasia että pääset mahdollisimman pian miehestä eroon tavalla tai toisella ja voit aloittaa uuden ihanan elämän.
Tsemppiä!
Miksi lasten pitää muuttaa osituksen ajaksi?
Pyri Mensaan.
"Miksi lasten pitäisi muuttaa äitinsä mukana sotatantereelle, kun heillä on jo olemassa tuttu ja turvallinen koti? "
Pyri Mensaan.