VAKAVA 2021
Heippa!
Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti!
Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat?
Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)
Kommentit (3667)
Jyväskylään aika korkea vaka raja
Mä pääsin helsinkiin kässään! Mistä siis nään mun omat sovaripisteet?:D
Pliis 6 ihmistä varasijoilla mun edellä älkää ottako vakaa Joensuusta vastaan 😂
Voiko 68 varasijalt päässä LO joensuu
Eli meinaako jos lukee että opiskelijavalinta kesken että ei päässyt edes varasijalle?
Vierailija kirjoitti:
Sain myös äsken opintopolkuun tuloksen, pääsin opiskelemaan varhaiskasvatusta Tampereelle avoimessa yliopistossa/korkeakoulussa opintoja suorittaneiden hakuväylän kautta! :) Tsemppiä kaikille!
Siellä tavataan! Läpyt!
Miksiköhän mulle ei oo tullut mitään sähköpostia? Vai katotteko kaikki opintopolusta? Hain HY vaka monimuotoon.
Vierailija kirjoitti:
Eli meinaako jos lukee että opiskelijavalinta kesken että ei päässyt edes varasijalle?
Eikun silloin on vielä kesken. Mulla lukee näin myös ykköskohteessa eli maisterissa. 2 ja 3 tulokset on jo.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän mulle ei oo tullut mitään sähköpostia? Vai katotteko kaikki opintopolusta? Hain HY vaka monimuotoon.
Ei tuu kuin tiettyyn kellon aikoihin. Ja joa hyväksyy paikan nii ei ilmeisesti tuu. Kato opintopolusta
Mitenhän onnistuis Helsingistä käsin opiskelu Raumalla vakassa?? Helsinkiin varasija 22
Vierailija kirjoitti:
Voiko 68 varasijalt päässä LO joensuu
Mitkä oli alimmat hyväksytyt pisteet?
Tampereen yliopiston informaatiotutkimuksesta tuli tulos. En päässy. :'( Mut eeeeei se mitään, kunhan oon juonut juomavarastot tyhjäksi niin suuntaan katseen kohti suunnitelma b:tä, eli avointa yliopistoa. Ens vuonna haen sit uudestaan, silloin mä pääsen sisään ja sillä sipuli! >:) ^^'
kuinka korkea rovaniemen lo:n pisteraja?
Mutta tutut ketkä samaan paikkaan haki ovat saaneet tulokset mutta mulle ei ole tullut...
AnniAngelica kirjoitti:
HY vakaope tullu!
Eikä ole mulla edelleen kesken :( !!
Eniten mua vituttaa se, että tätä tulosta piti odottaa näin kauan ressiperseenä. :'D Tulos kuin tulos, mutta kaikki tää hukattu aika... Sinne meni kesäloma! Kaiken tän jälkeen mun reaktio tuloksen nähdessäni oli vaan "aijaaha" (dead inside). XD Eiköhän se pettymys ehi vielä upota tajuntaan...
Paljo oulun erkkapedan pisteraja?
Voiko 5 varasiljalta päästä joensuu erityisopeks?
Helsingissä ensikertalaiset 89, ei ensikertalaiset 98 ja monimuoto 97.