VAKAVA 2021
Heippa!
Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti!
Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat?
Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)
Kommentit (3667)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan varasijoilta 3-5 mitään mahkuja?
On joihinkin varmasti😊
Vierailija kirjoitti:
Opon alimmat pisteet sovareissa oli 101
Ensikertalaiset 96 ja muut 101
Voi ei oon vaan varasijoilla kaikkiin mun kouluihin…Ei oo ei ensikertalaiselle mitää mahiksia varasijalta 30 tai 28…Joensuuhun oon varasijalla 7 mistä vois ehkä olla pieni mahdollisuus päästä. Sain sovarista 90 pistettä ja ei riittäny. Te muut ootte ollu ihan liian hyviä! Ei oo vielä ihan paha mieli koska pientä toivoa on.
Näkeekö mistään eriteltynä mitä osa-alueita soveltuvuuskokeissa testattiin?
Tampereen vaka varasija 11. Ärgh…
Voi paska. Enpä päässyt. 4 p uupui vakassa ja 41 varasija joten voi unohtaa..
Jkl tulokset tuli vakaopesta! PÄÄSIN OPISKELEE EN VOI USKOO TODEKS ❤️😭
Uusille urille kirjoitti:
Jos pelkkä sovari niin 107 pistettä tuli!
Wau! Olet siis tosi soveltuva! <3
Itkettää ja naurattaa! Mä pääsin luokanopeksi Helsinkiin!
Vierailija kirjoitti:
Näkeekö mistään eriteltynä mitä osa-alueita soveltuvuuskokeissa testattiin?
MAP-mallin mukaisesti. Sen sisällön löydät netistä.
Ottakaas Raumalle hyväksytyt igs seurantaan ”raumanfuksit21” ryhmä heti, mikäli omistatte sovelluksen :p
Teille jotka ette saanut koulupaikkaa/varasijoille niin hurjasti tsemppiä. Itelläkin meni vuosia kunnea sain koulupaikan minne halusinkin. Harmittaahan se varmasti ja itkeä saa jos siltä tuntuu mutta lupaan että se ajan kanssa helpottaa ja vaihtoehtoja elämässä aina on. Ei kannata luovuttaa!:)
En voi uskoa että pääsin 😭 Oon ihan shokissa 😱😅
Iloa varjostaa sukulaisen vakava sairastuminen viikonloppuna 😓 Toivottavasti pääsee hänelle vielä kertomaan uutiset 🙏
Mennään nyt sit pojan kanssa samaan aikaan ekalle luokalle, toinen aloittaa koulutien ja toinen jatkaa piiiitkän tauon jälkeen ☺️
Huh miten paljon onkin nyt selvitettäviä ja järjestettäviä asioita 😅
Pääsin kässänopeksi Helsinkiin, ihan mahtavaa!!! Ei-ensikertalaisena, eli kisattiin aika monta 6 paikasta ☺️ Onnea kaikille sisäänpäässeille ja tsemppiä kaikille muille ensi vuoden hakuihin ❤️
Huh, pääsin Hy vaka opeksi monimuotokoulutukseen👌🏼
Vaka pisteet 88/89. 7 varasija Helsinkiin. Ei varmaan niin moni peru??
Onkomahollista päästä 68 varasijalta joensuuhun vai laskeeko ne sitten kun porukka ottaa paikkoja vastaan? Kun uskon että monilla riitti ylempiin kohteisiin…
Jos pelkkä sovari niin 107 pistettä tuli!