VAKAVA 2021
Heippa! Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti! Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat? Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)
Kommentit (3667)
Jep, nyt toki toiveita noissa yleisen varasijoissa koska noi yleisen tulokset tuli aiemmin kun lo, vaka ja erkka. Eli oonko ihan väärässä että niissä on sisällä nyt sellaista porukkaakin joilla ylempi toive joku noista muista ja saadessaan sen paikan, yleiseltä vapautuu? Eikös nämä aiempina vuosina oo julkaistu kaikki yhtäaikaa?
Tänä aamuna oli ilmestynyt mulle Helsingin kohdalle viivat vakaan ja lo-koulutuksiin...!
Vierailija kirjoitti:
Tänä aamuna oli ilmestynyt mulle Helsingin kohdalle viivat vakaan ja lo-koulutuksiin...!
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei näy oulussa ja lapissa..
HY:n yleiseen ilmestynyt viivat!
Mullekin oli Helsingin vakaan tullut viivat, mutta tampereen vakaan ei vielä oo tullut!
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan noista viivoista on yleensä mennyt tuloksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan noista viivoista on yleensä mennyt tuloksiin?
Hmm. Tunteja? Viimeistään seuraavana päivänä?
Voi ei näitä viivakeskusteluja 😁 kauheeta ku ei vaan osaa olla ja odottaa. Turkuunkaan (lo tia yleinen) ei ole tullut viivoja.
Näitä on kyl aina makosaa tulla lukee huviksee joka vuosi (itsekkin kuumottelin täällä aikanaan). T. 4 vuoden lokki
Kyllä on nyt käynyt oikeesti niin monta tunnetta läpi tässä odotteluvaiheessa. Eka oli hyvä fiilis sovareista, sit tuntu että meni niin huonosti, ettei ikinä pääsis kouluun, sit tuli taas toivon pilkahdus jostain ja siis ääh, en malttais odottaa enää!!
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä! :D
Voi tätä kuumotuksen määrää. :´D
nipsunilkassa kirjoitti:
Kyllä on nyt käynyt oikeesti niin monta tunnetta läpi tässä odotteluvaiheessa. Eka oli hyvä fiilis sovareista, sit tuntu että meni niin huonosti, ettei ikinä pääsis kouluun, sit tuli taas toivon pilkahdus jostain ja siis ääh, en malttais odottaa enää!!
Ihan samat fiilikset täälläkin! :D :D :D
Jep niin samat fiilikset!
Haluis niin ne tulokset jo nyt, ku sit pitäs hommaa asuntoki ja ilmottaa töihin yms..
Tää odotus on niin kauheeta 😂😩
Kyllä vakavan järjestäjät tietää, kuinka pidetään hullua jännityksessä... Kerron huomenna!
Ahdistaa jos ei pääse, mutta myös vähän ahdistaa jos pääseekin 😅 tässä odotellessa iskee välillä hirmuset epäilyt omaa osaamista kohtaan. Kunpa vain tietäisi jo! ...tahtoisin jo pyytää opintovapaata töistä. Jatkaa ei huvita, mutten kehtaa suoraan irtisanoutuakaan 🙊
Argh.
Vaikuttais siltä että hki valmis mutta muut eivät… Eli aikaisintaan huomenna tulee😴 Koska tulokset julkaistaan aina samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttais siltä että hki valmis mutta muut eivät… Eli aikaisintaan huomenna tulee😴 Koska tulokset julkaistaan aina samaan aikaan.
Itsehän tulkitsisin tätä niin että teknisistä syistä ajettaisiin noita tonne eri aikoihin. 😄 jaksan viel uskoa että tänään.
Siis mä ehdin jo irtisanoutua töistä, tälleen etukäteen, koska mulla on alempi toive toteutunut ja koulupaikka odottaa kyllä, mutta kun vielä sais vaan tietää, että tuleeko syksystä yliopisto vai amk syksy! Itselläni siis sosionomin paikka odottaapi, jos ei vakaan pääse!
nipsunilkassa kirjoitti:
Siis mä ehdin jo irtisanoutua töistä, tälleen etukäteen, koska mulla on alempi toive toteutunut ja koulupaikka odottaa kyllä, mutta kun vielä sais vaan tietää, että tuleeko syksystä yliopisto vai amk syksy! Itselläni siis sosionomin paikka odottaapi, jos ei vakaan pääse!
Mulla kans paikka sosionomiopintoihin, mut mieluummin ottaisin ne vaka-open opinnot 😄
Ei mitkään.