VAKAVA 2021
Heippa! Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti! Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat? Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)
Kommentit (3667)
Tuleekohan tulokset tänään, ite ainakaan en saanut nukuttua kun niitä oottelen.
nipsunilkassa kirjoitti:
Siis mä ehdin jo irtisanoutua töistä, tälleen etukäteen, koska mulla on alempi toive toteutunut ja koulupaikka odottaa kyllä, mutta kun vielä sais vaan tietää, että tuleeko syksystä yliopisto vai amk syksy! Itselläni siis sosionomin paikka odottaapi, jos ei vakaan pääse!
Okei, vau. Toisaalta helppo kun ei tarvitse työpaikkaa perässä roikottaa mutta toisaalta itselle vakityöpaikka tärkeä aikuiskoulutustuen vuoksi.
Huomenta!
Opintopolkuun oli ilmestynyt nyt viivoja Helsingin tuloksiin. Tuleekohan tulokset tänään? Kauhea jännitys joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta!
Opintopolkuun oli ilmestynyt nyt viivoja Helsingin tuloksiin. Tuleekohan tulokset tänään? Kauhea jännitys joka päivä.
Toivotaan! Mulla myös viivat Helsingin kässänopehakuun.
Vierailija kirjoitti:
Turussa ei oo viivoja vielä.
Mun neljänteen vaihtoehtoon (musiikkikasvatuksen maisterivaihe) ei koskaan tullut viivoja. Tulokset vain ilmestyivät☺️ Kävin aamulla 8.30 katsomassa tulokset, ja mitään viivoja ei ollut. Tasan ysiltä sit pärähti tulos👍
Eikä Tampereella viinan viivaa. Työnteosta tule mitään, kun koko ajan risteilen opintopolun ja tämän keskustelun väliä .
Turkuun oli nyt ilmestynyt viivat! Huiii!
Jyväskylässä ei myös mitään tietoa vielä
Oulukin on hiljentynyt.. Ei viinaa, ei viivaa 😭
Lapissakaan ei vielä viivoja 😕
Mä en nähny turussa viivoja,näkyykö ne puhelimellla? Nyt on paniikki.
Huh! Ei menekään ensi viikkoon. Mutta pitääköhän huomiseen asti jännätä? Viimeksi tuli 1.7.2020. Ehkä nyt myös eka heinäkuuta?
Vierailija kirjoitti:
Näkyy turussa vaan yleisellä puolella. Ei siis okl hakukohteissa vielä.
Ei oo viivoja JKL eikä UEF mulla ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on HY (lo) viivat näkyvissä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on HY (lo) viivat näkyvissä!
Mutta tosiaan ei muissa vielä viivaa
Oispa viivat
T. Jyväskylään hakeva
No saattaa ne silti tulla kaikkiin vaikka Helsinki ehti ensin 🤔 Eikö niin, toivottavasti, tulis, en jaksa... Oksettaa 🤢