Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VAKAVA 2021

Vierailija
08.04.2021 |

Heippa! Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti! Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat? Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)

Kommentit (3667)

Vierailija
2061/3667 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko ootte miettineet mitä teet ensimmäisenä jos et saa paikkaa? Mitä jos saat? 😊

Oon erittäin varma etten paikkaa tuu saamaan, eli suunnitelmana kännien vetäminen ja itkeminen. Sen jälkeen pitäisi ottaa itseään niskasta kiinni ja löytää parempi työpaikka (ja mahdollisesti muuttaa eri kaupunkiin).

Jos saan paikan niin sitten itken ilosta ja aloittaisin etsimään asuntoa Joensuusta.

Vierailija
2062/3667 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanamo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko ootte miettineet mitä teet ensimmäisenä jos et saa paikkaa? Mitä jos saat? 😊

Mä varmaan itken yhden päivän ja seuraavana päivänä ilmoitan työpaikkaan, joka odottaa ilmoitusta aloitanko siellä. Esiopetukseen saisin vuodeksi paikan, että ei huono lohdutuspalkinto.

Jos sen sijaan saan niin kyllä muuten poksahtaa sininen nunna jääkaapista! 🥂

Mihin hait, haitko siihen monimuotoon?

Hain vakan kandi+maisteri 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2063/3667 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, Helsinki (kaupunki) tukee 1000+-opintoja, saa opiskella palkallisesti, jos pääsee sisään!

Vierailija
2064/3667 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahasti näyttää että yksi hikinen yö ootellessa taas edessä

Vierailija
2065/3667 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wau, Helsinki (kaupunki) tukee 1000+-opintoja, saa opiskella palkallisesti, jos pääsee sisään!

Oho. Hienoa.

Vierailija
2066/3667 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oikein kuvittelen kuinka pääsen reppu- ja penaaliostoksille jos pääsen kouluun. :D ihan ku lapsena. Mut sit ostan kyl kuohariikin, sitä ei ollu muksuna. 😄

Vierailija
2067/3667 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jo viime yönä unta et tulokset tulis tänään mut taitaa mennä huomiseen tai perjantaihi

Vierailija
2068/3667 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oikein kuvittelen kuinka pääsen reppu- ja penaaliostoksille jos pääsen kouluun. :D ihan ku lapsena. Mut sit ostan kyl kuohariikin, sitä ei ollu muksuna. 😄

Eipä vaa nykyään tee penaalilla mitää yliopistossa ku pääasiallisesti kaikki sähkösesti eikä tarvihe muistiinpanojakaan tehä ku opettaja jakaa omat powerpoint esityksesä. Ei tarvihe ku vaan läppärin 😅 Ainakin näin Jyväskylässä ku oon tämän lukuvuoden siellä opiskellu.

Vierailija
2069/3667 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä vaa nykyään tee penaalilla mitää yliopistossa ku pääasiallisesti kaikki sähkösesti eikä tarvihe muistiinpanojakaan tehä ku opettaja jakaa omat powerpoint esityksesä. Ei tarvihe ku vaan läppärin 😅 Ainakin näin Jyväskylässä ku oon tämän lukuvuoden siellä opiskellu.

Mä teen aina muistiinpanoja. 😄 älä nyt tuu pilaan mun fiilistelyjä. 😄

Vierailija
2070/3667 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei päästä sisään, tullaanko tänne yhdessä ryyppäämään virtuaalisesti? Voidaan kirjoitella tunnelmia ja jutut vaan paranee illan myötä kun nestettä menee enemmän 🙃 ja voidaan toki tulla juhlimaankin jos päästään sisään 🥳

Vierailija
2071/3667 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei päästä sisään, tullaanko tänne yhdessä ryyppäämään virtuaalisesti? Voidaan kirjoitella tunnelmia ja jutut vaan paranee illan myötä kun nestettä menee enemmän 🙃 ja voidaan toki tulla juhlimaankin jos päästään sisään 🥳

Mukana! Vauvapalstakännit!!! Katsotaan montako kohualoitusta saadaan palstalle 🤣

Vierailija
2072/3667 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmasti tuu tulokset tänään 😭 ne kuiteski tulee vasta ensi viikolla

Vierailija
2073/3667 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä teen aina muistiinpanoja. 😄 älä nyt tuu pilaan mun fiilistelyjä. 😄

Anteeks 😂 Itekki viime syksynä ostin ihan fiiliksissä kaikkee uusia vihkoja jne ja en käyttäny niitä koskaan ✌🏼😂

Vierailija
2074/3667 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kait sitä pakko vetää elämän ensimmäiset kännit jos ei koulupaikkaa tule 😂

Vierailija
2075/3667 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulupaikka tai ei ni kyllä todennäkösesti juon vaikka ei yleensä ees alkoholi maistu :D Mut joko sitä juodaan masikseen tai sit iloon ja toivottavasti jälkimmäiseen...

Vierailija
2076/3667 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakohan pykälää nuo yleisen varasijat tulee vielä liikkumaan.. onko kellään kokemusta edellisiltä vuosilta 🤔

Vierailija
2077/3667 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa mennä ensi viikolle…🤔 Viimeksi tuli kai 1.7., mutta soveltuvuuskoe taisi olla viikon aikasemmin kuin nyt…

Vierailija
2078/3667 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan että tulokset tulee 6. Tai 7.7!

Vierailija
2079/3667 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain paikan jo mun ykkösvaihtoehdosta (eri tieteenala) viiden välivuoden jälkeen, joten saan tuskin koskaan tietää miten vakava meni (hain yleiseen kasvatustieteeseen kakkosvaihtoehtona, viimeksi kun hain jäin pisteen päähän paikasta) mut oon silti seuraillu tätä keskustelua ja toivon että kaikki täällä saa lopulta haluamansa koulupaikan😍

Vierailija
2080/3667 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne sieltä tulee! mut ihan samanlainen fiilis kuin pienenä pitkällä automatkalla, ei riitä kärsivällisyys :D

Ketju on lukittu.