VAKAVA 2021
Heippa! Laitetaanpas jännäilyryhmä pystyyn kokeeseen valmistautumisesta, soveltuvuuskokeisiin ja lopputulokseen asti! Miten olet valmistautunut, tai aiot valmistautua? Millaisia vinkkejä kaipaat? Laita vielä mielellään että minne haet, monettako kertaa niin pysytään kartalla :)
Kommentit (3667)
Vanamo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko ootte miettineet mitä teet ensimmäisenä jos et saa paikkaa? Mitä jos saat? 😊
Mä varmaan itken yhden päivän ja seuraavana päivänä ilmoitan työpaikkaan, joka odottaa ilmoitusta aloitanko siellä. Esiopetukseen saisin vuodeksi paikan, että ei huono lohdutuspalkinto.
Jos sen sijaan saan niin kyllä muuten poksahtaa sininen nunna jääkaapista! 🥂
Mihin hait, haitko siihen monimuotoon?
Hain vakan kandi+maisteri 👍
Wau, Helsinki (kaupunki) tukee 1000+-opintoja, saa opiskella palkallisesti, jos pääsee sisään!
Pahasti näyttää että yksi hikinen yö ootellessa taas edessä
Vierailija kirjoitti:
Wau, Helsinki (kaupunki) tukee 1000+-opintoja, saa opiskella palkallisesti, jos pääsee sisään!
Oho. Hienoa.
Mä oikein kuvittelen kuinka pääsen reppu- ja penaaliostoksille jos pääsen kouluun. :D ihan ku lapsena. Mut sit ostan kyl kuohariikin, sitä ei ollu muksuna. 😄
Näin jo viime yönä unta et tulokset tulis tänään mut taitaa mennä huomiseen tai perjantaihi
Vierailija kirjoitti:
Mä oikein kuvittelen kuinka pääsen reppu- ja penaaliostoksille jos pääsen kouluun. :D ihan ku lapsena. Mut sit ostan kyl kuohariikin, sitä ei ollu muksuna. 😄
Eipä vaa nykyään tee penaalilla mitää yliopistossa ku pääasiallisesti kaikki sähkösesti eikä tarvihe muistiinpanojakaan tehä ku opettaja jakaa omat powerpoint esityksesä. Ei tarvihe ku vaan läppärin 😅 Ainakin näin Jyväskylässä ku oon tämän lukuvuoden siellä opiskellu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä vaa nykyään tee penaalilla mitää yliopistossa ku pääasiallisesti kaikki sähkösesti eikä tarvihe muistiinpanojakaan tehä ku opettaja jakaa omat powerpoint esityksesä. Ei tarvihe ku vaan läppärin 😅 Ainakin näin Jyväskylässä ku oon tämän lukuvuoden siellä opiskellu.
Mä teen aina muistiinpanoja. 😄 älä nyt tuu pilaan mun fiilistelyjä. 😄
Jos ei päästä sisään, tullaanko tänne yhdessä ryyppäämään virtuaalisesti? Voidaan kirjoitella tunnelmia ja jutut vaan paranee illan myötä kun nestettä menee enemmän 🙃 ja voidaan toki tulla juhlimaankin jos päästään sisään 🥳
Vierailija kirjoitti:
Jos ei päästä sisään, tullaanko tänne yhdessä ryyppäämään virtuaalisesti? Voidaan kirjoitella tunnelmia ja jutut vaan paranee illan myötä kun nestettä menee enemmän 🙃 ja voidaan toki tulla juhlimaankin jos päästään sisään 🥳
Mukana! Vauvapalstakännit!!! Katsotaan montako kohualoitusta saadaan palstalle 🤣
ei varmasti tuu tulokset tänään 😭 ne kuiteski tulee vasta ensi viikolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä teen aina muistiinpanoja. 😄 älä nyt tuu pilaan mun fiilistelyjä. 😄
Anteeks 😂 Itekki viime syksynä ostin ihan fiiliksissä kaikkee uusia vihkoja jne ja en käyttäny niitä koskaan ✌🏼😂
Vierailija kirjoitti:
On kait sitä pakko vetää elämän ensimmäiset kännit jos ei koulupaikkaa tule 😂
Koulupaikka tai ei ni kyllä todennäkösesti juon vaikka ei yleensä ees alkoholi maistu :D Mut joko sitä juodaan masikseen tai sit iloon ja toivottavasti jälkimmäiseen...
Montakohan pykälää nuo yleisen varasijat tulee vielä liikkumaan.. onko kellään kokemusta edellisiltä vuosilta 🤔
Taitaa mennä ensi viikolle…🤔 Viimeksi tuli kai 1.7., mutta soveltuvuuskoe taisi olla viikon aikasemmin kuin nyt…
Mä veikkaan että tulokset tulee 6. Tai 7.7!
Mä sain paikan jo mun ykkösvaihtoehdosta (eri tieteenala) viiden välivuoden jälkeen, joten saan tuskin koskaan tietää miten vakava meni (hain yleiseen kasvatustieteeseen kakkosvaihtoehtona, viimeksi kun hain jäin pisteen päähän paikasta) mut oon silti seuraillu tätä keskustelua ja toivon että kaikki täällä saa lopulta haluamansa koulupaikan😍
Kyllä ne sieltä tulee! mut ihan samanlainen fiilis kuin pienenä pitkällä automatkalla, ei riitä kärsivällisyys :D
Oon erittäin varma etten paikkaa tuu saamaan, eli suunnitelmana kännien vetäminen ja itkeminen. Sen jälkeen pitäisi ottaa itseään niskasta kiinni ja löytää parempi työpaikka (ja mahdollisesti muuttaa eri kaupunkiin).
Jos saan paikan niin sitten itken ilosta ja aloittaisin etsimään asuntoa Joensuusta.