Mitä kamalaa voi tapahtua, jos vastaat tuntemattomaan numeroon?
Puhelinmyyjille voi sanoa kiitos ja hei. Ulkomaalaisille voi lyödä luurin korvaan.
Mutta se joku muu voi olla lääkäri, koronajäljittäjä, mummosi naapuri, kuka vaan, jolla on tärkeää asiaa.
Kommentit (86)
Tuntematon numero tai ulkomaat , ei vastausta.
En tykkää muutenkaan puhella ihmisten kanssa. Joten miksi vastaisin tuntemattomiin puheluihin. Varmasti lähettävät kirjeen kotiin jos on jotain tosi tärkeää asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos asia on tärkeä, soittaja laittaa tekstarin ja kertoo asiansa. Ei kiinnosta puhua tuntemattomien kanssa.
Lääkärit ei ainakaan laita tekstareita
Soitappa terveyskeskukseen ja kysy laittaako ja palaa sitten kertomaan faktoja.
Voi sattua vaikka onnettomuus jos vastaan puhelimeen kun olen auton ratissa.
Mulla se on usein puhelinmyyjä tai microsoft-huijari.
Vastaan tuntemattomiin numeroihin jos osaan odottaa puhelua, esim lääkäriltä, mahdolliselta uudelta työnantajalta jne.
Muuten en jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on sitkeä puhelinmyyjä, joka ei usko vaikka kuinka sanoo, että ei tuu kauppoja. Saattaa verisuoni katketa päästä.
Tätä minä en ymmärrä. Miksi ei voi vain sanoa, että "En osta koskaan puhelinmyynnistä, hyvää päivänjatkoa" ja sulkea luuria? Minkä ihmeen takia jäätte jankuttamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdit nyt kokonaan ne ulkomaiset huijaussoittelijat, joista on pitkään jo varoiteltu.
Enhän unohtanut.
Ap
No jos et unohtanut, niin sittenhän tiedät oikein hyvin, miten siinä voi käydä. Lasku tulee myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos asia on tärkeä, soittaja laittaa tekstarin ja kertoo asiansa. Ei kiinnosta puhua tuntemattomien kanssa.
Soitappa terveyskeskukseen ja kysy laittaako ja palaa sitten kertomaan faktoja.
Sairaalasta ainakin vain soittavat. Ei tullut mitään tekstaria, kun olin estynyt vastaamaan.
Vastaan aina. Ei ole minulle mikään ongelma. Koskaan ei ole henki lähtenyt. Tämä kuuluu vähän samaan sarjaan, kun miksi lapset eivät enää leiki yhdessä ulkona ilman, että joku vahtii koko ajan; turhat ja elämää rajoittavat pelot;
Vierailija kirjoitti:
Soitin kerran ihastukselleni, joka ei vastannut eikä reagoinut muutenkaan. Joten luovutin sitten hänen suhteensa, annoin tunteiden mennä. Paljon myöhemmin kuulin, ettei hän vastaa tuntemattomiin numeroihin puhelinmyyjien pelossa, eikä hänellä ollut silloin numeroani. Harmi.
Olisit laittanut tekstiviestin. Ihastuksesi olisi voinut vastata siihen tai olla vastaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle joka kerta lääkäri laittaa nimenoman tekstarin. Että älä hupata.
Nimenomaan juuri näin. Jos lääkäri soittaa, niin sitä ennen on tullut tieto puhelinajasta. Muutoin tulee tekstari.
Kelastakin tulee nykyään tekstari ensin, jossa ilmoitetaan, että piakkoin tulee puhelu, kannattaa vastata, vaikka numeroa ei tunnistaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdit nyt kokonaan ne ulkomaiset huijaussoittelijat, joista on pitkään jo varoiteltu.
Enhän unohtanut.
ApNo jos et unohtanut, niin sittenhän tiedät oikein hyvin, miten siinä voi käydä. Lasku tulee myöhemmin.
Kuinkahan pian niitä laskuja alkaa tulla?
Olen nyt höpötellyt jo pidempään mircosoftin poikien kanssa jos on sattunut huvittamaan. Milloin eka lasku tulee?
Eilen vastasin vain sanomalla haloo. Heti kuului "hello". Sitten katkaisin puhelun eikä sen jälkeen kuulunut enää mitäån.
Mielenterveysongelmaisia nämä vastaamattomat. Normaalit ihmiset kyllä vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Soitin kerran ihastukselleni, joka ei vastannut eikä reagoinut muutenkaan. Joten luovutin sitten hänen suhteensa, annoin tunteiden mennä. Paljon myöhemmin kuulin, ettei hän vastaa tuntemattomiin numeroihin puhelinmyyjien pelossa, eikä hänellä ollut silloin numeroani. Harmi.
Ei sinua sitten niin paljon kiinnostanut, että olisit viestin laittanut. Ei tainnut toinen osapuolikaan mitään menettää.
Tekstiviestin voi laittaa kännykkään, jos on oikeaa asiaa. Jos siitä on liikaa vaivaa, ei varmaan ole niin tärkeää asiaa. Puhelimeen vastaaminen ei ole kansalaisvelvollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Tekstiviestin voi laittaa kännykkään, jos on oikeaa asiaa. Jos siitä on liikaa vaivaa, ei varmaan ole niin tärkeää asiaa. Puhelimeen vastaaminen ei ole kansalaisvelvollisuus.
Mummon naapuri ei välttämättä osaa laittaa tekstiviestiä
Lääkärillä ei oo mitään mua koskevaa asiaa, koronajäljittäjä voi suksia kuuseen, mummon naapurit on 600km päässä joten ei kiinnosta ja kuka vaan jolla on tärkeää asiaa osaa pistää viestiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enhän unohtanut.
ApNo jos et unohtanut, niin sittenhän tiedät oikein hyvin, miten siinä voi käydä. Lasku tulee myöhemmin.
Ei tule.