Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuntuu olla luonnostaan isorintainen nainen?

Vierailija
08.04.2021 |

Tarkoitan siis sellaisia, jotka ovat hoikkinakin isorintaisia. Eikö olekin ihanaa, kun voitte löytää helposti miehen ja seksikin on nautinnollista molemmin puolin? Itse olen pienirintainen (B75) nainen ja sen vuoksi olen ollut suurimman osan aikuiselämästäni selibaatissa ja sinkkuna muutenkin. Katselen joskus aikuisviihdettä ja samaistun niissä niihin miehiin, jotka hommailevat jonkun isotissisen naisen kanssa.

Oi sitä isorintaisuuden onnea ja sellaisen rengastaneen miehen onnea myös! En tule koskaan kokemaan samaa, kun geenini ovat heikot, mutta onneksi voin edes fantasioida. Mietin vain, miltäköhän tuntuu olla niin etuoikeutettu, että vartalo on luonnostaan seksikäs ja muutkin sen huomaavat päivittäin.

T. Pienirintainen ikisinkku

Kommentit (154)

Vierailija
1/154 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei taida olla nainen.

Vierailija
2/154 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/154 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten seksi on yhtään sen nautinnollisempaa isorintaisena kuin pienirintaisempana? En tajua. En ole löytänyt helposti miestä. Olen naimisissa ensimmäisen miesystäväni kanssa, en todellakaan ole ollut mitenkään suosittu rintojeni takia.

Sinulla on todella outo käsitys isorintaisten elämästä. 

F70

Vierailija
4/154 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Minulla on aina ollut isot rinnat mutta eivät ne mitään automaattisesti nautinnollista seksiä tai varmaa parisuhdetta takaa. Taitaa olla trolli tämä.

Vierailija
5/154 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä. Miehet ei nää muuta kuin kävelevät tissit, mitkään vaatteet ei istu hyvin, aikoinaan ei saanut edes kunnollisia liivejä kun ei ollut missään marketissa kokoa 70L tms. Tissit roikkuu navassa vaikka on nuori. Ei minkäänlaista uskottavuutta, on ainoastaan vain läjä lolloa aivan kaikille. Likkua ei pysty, niska ja selkä paskana koko ajan, yöllä tissit yrittää tukehduttaa, älä edes haaveile juoksusta.

Parasta ikinä on rintojen pienennysleikkaus. Hallelujah nykylääketieteelle.

Vierailija
6/154 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervo-Pena elementissään. Tiedätkö että toistat itseäsi.

Vierailija
7/154 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat kultaseni olla lesbo.

Vierailija
8/154 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkä ja niska kipeänä. Juokseminen, hyppiminen yms. tekee oikeasti kipeää, jos ei ole urheiluliivejä. Sopivat rintaliivit ovat kalliita ja niitä on vaikea löytää edes netistä. Sitten on vielä näitä miehiä ja poikia, jotka kokevat, että suuret rinnat antavat oikeuden koskea niitä. Joutuu siis kokemaan epätoivottua hiplausta tuntemattomilta.

Vierailija
9/154 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten seksi on yhtään sen nautinnollisempaa isorintaisena kuin pienirintaisempana? En tajua. En ole löytänyt helposti miestä. Olen naimisissa ensimmäisen miesystäväni kanssa, en todellakaan ole ollut mitenkään suosittu rintojeni takia.

F70

Ainakaan ei tarvitse hävetä vartaloaan. Pienirintaisena joutuu häpeämään vartaloaan.

Vierailija
10/154 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa voisi sanoa muistakin vartalon kohdista. Minulla on runsas D-kuppi, joten en ole koskaan joutunut kokemaan, miltä tuntuu olla pienirintainen. Mutta toisaalta taas minulla on aika tylsä vartalon muoto, sellainen tasapaksu patukka eli ei kunnollista vyötäröä, vaikka ylipainoa ei olisikaan. Sitä useasti harmittelin nuorempana. Mutta niin vain löytyi silti kumppani, ja luulen, etteivät hänelle olleet rinnat tai vyötärö se ensisijainen peruste aloittaa suhde kanssani.

Vierailija
11/154 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat kultaseni olla lesbo.

En ole, enkä edes halua olla mikään lesbo. Neva eva.

Vierailija
12/154 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen todellakin nainen. Noloa tunnustaa, mutta katselin niitä ennen iltapuluissa olleita tissikuvia joskus teininäkin ja toivoin, että olisin saanut itse sellaisen vartalon vielä joskus. Olen silti hetero, joka tosin kerran lankesi ihastumaan naiseen. Nyt olen jälleen hetero.

Esineellistät ihmisiä, olet epäkunnioittava ja typerä.

Vierailija
13/154 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen todellakin nainen. Noloa tunnustaa, mutta katselin niitä ennen iltapuluissa olleita tissikuvia joskus teininäkin ja toivoin, että olisin saanut itse sellaisen vartalon vielä joskus. Olen silti hetero, joka tosin kerran lankesi ihastumaan naiseen. Nyt olen jälleen hetero.

Ja sen huomaa siitä, miten paljon mietit muiden naisten rintoja.

Vierailija
14/154 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

F70

Ainakaan ei tarvitse hävetä vartaloaan. Pienirintaisena joutuu häpeämään vartaloaan.

Ihminen voi hävetä vaikka vääränmallista varpaankynttä, jos itsetunto ei ole kohdallaan. Eiköhän aika moni pienirintainen nainen ole ihan tyytyväinen elämäänsä ja vartaloonsa.

Vierailija
15/154 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä isojen rintojen kanssa on yksiselitteisesti ankeaa.

Vierailija
16/154 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen satavarma, että isorintaisista pienempi prosentti joutuu kokemaan vastentahtoista sinkkuutta tai selibaattia kuin mitä pienirintaiset joutuvat kokemaan. Varsinkin jos verrataan saman painoindeksin edustajia keskenään.

T. Ap

Vierailija
17/154 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen satavarma, että isorintaisista pienempi prosentti joutuu kokemaan vastentahtoista sinkkuutta tai selibaattia kuin mitä pienirintaiset joutuvat kokemaan. Varsinkin jos verrataan saman painoindeksin edustajia keskenään.

T. Ap

Vastentahtoisen sinkkuuden tai selibaatin takana on usein enemmänkin tietyt luonteenpiirteet, kuten ujous, jotka estävät ottamasta kontaktia ylipäätään.

Vierailija
18/154 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esineellistät ihmisiä, olet epäkunnioittava ja typerä.

En esineellistä, vaan koen oikeasti kiinnostusta tietynlaista vartaloa kohtaan. Se yhdistettynä monivuotiseen selibaattiin = /c:stä.

Vierailija
19/154 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli luonnostaan isot rinnat mutta kävin rintojenpienennysleikkauksessa. Ensinnäkin niska- ja selkäkivut oli hirveitä, toiseksi vaatteiden ostaminen oli aivan painajaista.

Itse arvostin ja arvostan edelleen sitä että toinen on kiinnostunut minusta muutenkin kuin rintojen koon takia.

Vierailija
20/154 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Vastentahtoisen sinkkuuden tai selibaatin takana on usein enemmänkin tietyt luonteenpiirteet, kuten ujous, jotka estävät ottamasta kontaktia ylipäätään.

Eivät miehet ainakaan kaltaisistani välitä. Muuten olisivat ottaneet kontaktia elämäni aikana enemmän.

T. Ap