Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuntuu olla luonnostaan isorintainen nainen?

Vierailija
08.04.2021 |

Tarkoitan siis sellaisia, jotka ovat hoikkinakin isorintaisia. Eikö olekin ihanaa, kun voitte löytää helposti miehen ja seksikin on nautinnollista molemmin puolin? Itse olen pienirintainen (B75) nainen ja sen vuoksi olen ollut suurimman osan aikuiselämästäni selibaatissa ja sinkkuna muutenkin. Katselen joskus aikuisviihdettä ja samaistun niissä niihin miehiin, jotka hommailevat jonkun isotissisen naisen kanssa.

Oi sitä isorintaisuuden onnea ja sellaisen rengastaneen miehen onnea myös! En tule koskaan kokemaan samaa, kun geenini ovat heikot, mutta onneksi voin edes fantasioida. Mietin vain, miltäköhän tuntuu olla niin etuoikeutettu, että vartalo on luonnostaan seksikäs ja muutkin sen huomaavat päivittäin.

T. Pienirintainen ikisinkku

Kommentit (154)

Vierailija
121/154 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imartelevia vaatteita ei ainakaan löydä helposti, eikä minulla ole edes erityisen iso kuppikoko (D). Mutta oon muuten tosi pienikokoinen joten voi johtua siitä. Mun on silti vaikea uskoa että elämä ei olisi onnellista tai ei voisi olla hyvännäkköinen pienillä rinnoilla, jos mietitään vain ulkonäön kannnalta niin tuskin esimerkiksi jotkut VS-mallit kaipaa isompia kuppikokoja. Ja jos haluat muotoja niin voit treena peppuasi, sehän on paljon trendikkäämpääkin 

Vierailija
122/154 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet huomioivat pelkät rinnat. Tuijottavat avoimesti ja keskustellessammekin silmät kiiluvat vain rinnoissa. Vähän alkoa ottaneena moni kokee oikeudekseen kopeloida. Lisäksi rinnoista kommentointi ärsyttää usein. Samoin monen ajatusmaailma että isorintaisena ainoa tehtävä olisi tyydyttää miesten tarpeita.

Lapsen syntymän jälkeen eräs neropatti esimerkiksi veisteli miten noista hinkeistä riittää ravintoa sekä isälle että pojalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/154 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkään on tämäkin provo saanut täällä roikkua. Korkeatasoinen palsta tämä Vauva nykyään...

Vierailija
124/154 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen satavarma, että isorintaisista pienempi prosentti joutuu kokemaan vastentahtoista sinkkuutta tai selibaattia kuin mitä pienirintaiset joutuvat kokemaan. Varsinkin jos verrataan saman painoindeksin edustajia keskenään.

T. Ap

Ne 5 litran hinkit voi ihan ostaa, kun koko elämä kerran on niistä kiinni. Turha ulista.

Vierailija
125/154 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin nuorempana hoikka, pitkä ja isorintainen, nyt viisikymppisenä vain kahta jälkimmäistä. Miesten huomio oli tosiaan ylitsevuotavaista, mutta ei silti autuaaksitekevää.

Olen edelleen sinkku. Se, että suurin piirtein kuka tahansa mies olisi ollut valmis vaikka mihin päästäkseen sänkyyn kanssani, oli parinmuodostuksen kannalta yhtä tyhjän kanssa. Minä en halunnut miestä, jolle kookkaat rinnat olisivat riittäneet kriteeriksi tai jolle ne olisivat kompensoineet sitä, että muuten emme olisi sopineet yhteen. Luonteeltani ja elämäntavoiltani olin sellainen, että minusta ei kukaan kiinnostunut parisuhdemielessä.

Tämä on varmasti jo klisee, mutta sanonpa silti: jos ajatuksenne ja luonteenne sopivat yhteen, rintojen koko ei merkitse oikeastaan mitään. Pystyisitkö parisuhteeseen, jos miehellä ei olisi komeaa, pukuhuoneissa ihastusta ja kateutta herättävää penistä, vaan ihan tavallinen? Varmasti pystyisit. Ja jollet pystyisi, tämä keskustelu olisi toisenlainen.

"Eikö olekin ihanaa, kun voitte löytää helposti miehen ja seksikin on nautinnollista molemmin puolin?"

Ehei. Se, että pitää ottaa selville, onko mies kiinnostunut vain rintoihin käsiksi pääsemisestä, ei ole kivaa eikä aluksi edes helppoa (koska miehet osaavat olla ovelia motivoituneina). Muistan pari sellaista tyyppiä, jotka menivät rinnoistani niin sekaisin, että eivät oikeastaan edes muistaneet, että niissä oli kiinni ihminen. Tuollainen tilanne on oikeasti niin inhottava, että tekisi mieli ottaa tissit irti, heittää ne ikkunasta pihalle ja sanoa miehelle, että lääpi ja lussuta tuolla ulkona, minä en halua katsella. Upeat rinnat eivät merkitse upeaa seksia eivätkä hyvää tai edes kohtuulaatuista seksiä. Usko pois. Ja kun mies on juuri oikeanlainen kullanmurunen, seksi on upeaa, oli rintojen koko mikä hyvänsä.

Yksi tällainen rintojen pahoinpitelijä yritti repiä rintaa irti kaksin käsin oikein voimalla. Myöhemmin ihmetteli kun en halunnut tavata toista kertaa.

AP voi olla tyytyväinen, jos rinnasta ei saa otetta.

Lisäksi, ei se rasva/rauhaskudoksen määrä sinänsä lisää mitään kiihotusta, nänneissähän se tunto on. Ja nännit on kaikilla.

Vierailija
126/154 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pitkään on tämäkin provo saanut täällä roikkua. Korkeatasoinen palsta tämä Vauva nykyään...

Klikkasin "lippua" jo eilen, ei ole poistunut. Asiallisia ketjuja poistuu, varsinkin yhteiskunnallisista aiheista. Mutta yksilöiden epätasa-arvoa ylläpidetään.

AP:lle tiedoksi, ehkä ne kaikkein huonoimmat miehet on juuri rintojen tuijottajia, haetaan kuin äidin hyväksyvää katsetta niistä isoista "silmistä".

Rinnat on vauvojen ruokaa, miesvauvat voisivat pysyä äitiensä luona ja jättää muut rauhaan.

Vierailija
127/154 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran hankalalta, että kävin pienennysleikkauksessa.Sain julkiselta, koska haittaa työssä oli.

Vierailija
128/154 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukematta muita niin tuo yksi bloggaaja on ainakin miestä vailla. Koko ajan tuuttaa tulemaan alusvaatekuvia ja aamulla sängyssä vaikeroi, kun kukaan ei tykkää isoista tisseistä.

Naamioi koko näytöksen tissiliivien esittelyyn. Joopa.

Vierailija
129/154 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isorintaisena naisena saa ikävää huomiota sekä miehiltä että naisilta :(

Uoritellaan vaikka olisi telttamainen villapaita päällä. Käydään käsiksi tai vähintäänkin kommentoidaan:"Ompas tytöllä isot tissit!" (No tosiaan, niinpäs onkin. Kiitos ilmoituksesta, enpä ollut itse niiden kokoa huomannutkaan)

Mun isoja rintoja ei oo koskaan kommentoitu noin eikä muutenkaan huoriteltu. Ihmetyttää mistä johtuu että joitakin sitten kohdellaan noin.

Vierailija
130/154 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseestä. Jos ei käytä tiukkaa vaatetta, kaikki vaatteet näyttää teltoilla. Tiukka vaate taas kiinnittää epätoivottua huomiota. Lenkille lähtiessä pitää suunnilleen idealsiteellä vetää rinnat paikoilleen. Krooninen niskajumi. Mahallaan nukkuminen ei-kivaa. Kunhan tästä vielä vanhenen niin tulee olemaan vaan kaksi massiivista läpyskää.

Vierailija
131/154 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

B-kuppi ei ole pieni edes, jos nainen on hoikka. Selkeästi erottuvat ja naiselliset. A menee jo pieneksi ja rinnattomat eivät kuppeja kaipaa.

Vierailija
132/154 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin yllättynyt vilpittömästi. 🙂 Luulin, että menisi poistoon nopeasti. Mutta aihehan on ikiaikaisen kiinnostava.

T. Tämän ketjun aloittaja

Vierailija
133/154 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perseestä. Jos ei käytä tiukkaa vaatetta, kaikki vaatteet näyttää teltoilla. Tiukka vaate taas kiinnittää epätoivottua huomiota. Lenkille lähtiessä pitää suunnilleen idealsiteellä vetää rinnat paikoilleen. Krooninen niskajumi. Mahallaan nukkuminen ei-kivaa. Kunhan tästä vielä vanhenen niin tulee olemaan vaan kaksi massiivista läpyskää.

Läpyskätkin ovat eroottiset ja näyttävät kauniilta liiveissä tai ilman.

Vierailija
134/154 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klikkasin "lippua" jo eilen, ei ole poistunut. Asiallisia ketjuja poistuu, varsinkin yhteiskunnallisista aiheista. Mutta yksilöiden epätasa-arvoa ylläpidetään.

AP:lle tiedoksi, ehkä ne kaikkein huonoimmat miehet on juuri rintojen tuijottajia, haetaan kuin äidin hyväksyvää katsetta niistä isoista "silmistä".

Rinnat on vauvojen ruokaa, miesvauvat voisivat pysyä äitiensä luona ja jättää muut rauhaan.

Ihanasti sanottu. 😀 Kyllä miesten lisäksi jotkut bi- tai lepakkonaisetkin hakevat sitä hyväksyvää katsetta niistä isoista "silmistä".

T. Been there, done that

Vierailija
135/154 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läpyskätkin ovat eroottiset ja näyttävät kauniilta liiveissä tai ilman.

Eivät ole. Jokainen mies, joka on vartaloni nähnyt, on ollut pettynyt rintoihini. Kuvittelevat niiden sojottavan taivaaseen. Kaikki mielenkiinto niihin on lakannut tasan sillä sekunnilla kun oikea muoto on paljastunut. 75G ikisinkku

Vierailija
136/154 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanasti sanottu. 😀 Kyllä miesten lisäksi jotkut bi- tai lepakkonaisetkin hakevat sitä hyväksyvää katsetta niistä isoista "silmistä".

T. Been there, done that

Eli olet tissejä tuijotteleva bi tai lesbo?

Vierailija
137/154 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Been there, done that

Eli olet tissejä tuijotteleva bi tai lesbo?

Olen homo sapiens. Muuta en paljasta.

Vierailija
138/154 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, minulla oli joskus 75B ja pidin rintojani isoina/sopivina.

Nyt ne on kolmen raskauden ja imetyksien jäljiltä 70D ja aivan liian suuret. 

Ei ne ole mitkään seksikkäät, ne on painavat, hiostavat, joka ikisestä kaula-aukoista ja nappilistoista omin lupinsa rivosti pursuilevat lörpäkkeet, joista pitää mieittiä, millä ne sitoo, jos haluaa käydä juoksulenkillä tai edes vähän jumpata. Niskat on aina jumissa ja mahallaan ei voi nukkua. Ja ne näyttää mummotisseiltä. Olen 31v. 

Ehdottomasti 75B oli sievempi ja seksikkäämpi koko. 

Vierailija
139/154 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ole mitkään seksikkäät, ne on painavat, hiostavat, joka ikisestä kaula-aukoista ja nappilistoista omin lupinsa rivosti pursuilevat lörpäkkeet, joista pitää mieittiä, millä ne sitoo, jos haluaa käydä juoksulenkillä tai edes vähän jumpata. Niskat on aina jumissa ja mahallaan ei voi nukkua. Ja ne näyttää mummotisseiltä. Olen 31v. 

Sulla on vääränkokoiset liivit, 70D ei todellakaan ole mikään jätti! Mittaa itsesi uudelleen.

Vierailija
140/154 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ne kävivät myös samoissa mitoissa, mutta palautuivat vanhaan tuttuun ja omasta mielestäni varsin ankeaan 75B:hen. :(