Mies syö lapsen vanukkaat
Jos ostan lapselle vanukkaita, niin mies syö ne. Mitä pitäisi tehdä, että lapsellekkin jäisi vanukkaita?
Kommentit (17)
Osta vanukasta niin monta kpl:ta että riittää miehelle ja lapsellekin. Ei kai mies kerta istumalta syö monia vanukaita? Jos ostat vaikka viisi joista lapsi ehtii syöä yhden?
Piilota vihanneslaatikkoon salaatin, kurkun ja tomaattien alle. Osta niitä tusina.
Laita mies kauppaan ostamaan 2 tusinaa vanukkaita, kun hän näköjään tykkää niitä popsia. Onko hän mieslapsi, joka ei osaa käydä yksin kaupassa?
Älä osta mitään sokeripommeja, maustamaton viili paljon fiksumpi valinta
Eivätkä maistu ukollesi
Komennat vain miehen kauppaan ostamaan uuden vanukkaan lapselle. Eiköhän opi.
Joo ei auta, vaikka ostaisi tusinan. Mies syö putkeen ne kaikki kahdessa päivässä tai alle. Täytyy yrittää piilottaa just jonnekin vihannes lokeroon perunoiden ja muiden miehelle epäkiinnostavien rehujen alle.
Sama juttu keksien kanssa, piilottaa pitää. Ei puhettakaan, että saisi itse joskus yhden kahvin kanssa, kun paketti on jo tyhjätty.
Lapsi syö vanukkaan miehen! Olen aivan loppu. Mitä asialle pitäisi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Lapsi syö vanukkaan miehen! Olen aivan loppu. Mitä asialle pitäisi tehdä?
Olisit vaan kiitollinen ettei avaruusvanukas syö lasta ja miestä.
Vanukkaat ei ole terveellisiä. Ehkä parempi jos lapsi ei syö niitä. Täysin turhaa höttöä. Herkkupäivänä toki jos sellasen sillon haluaa mutta ei siihen kylkeen enää karkkia ja muuta.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei auta, vaikka ostaisi tusinan. Mies syö putkeen ne kaikki kahdessa päivässä tai alle. Täytyy yrittää piilottaa just jonnekin vihannes lokeroon perunoiden ja muiden miehelle epäkiinnostavien rehujen alle.
Sama juttu keksien kanssa, piilottaa pitää. Ei puhettakaan, että saisi itse joskus yhden kahvin kanssa, kun paketti on jo tyhjätty.
Tuo on kyllä tosi tuttua. Mies on aina laihkarilla, mutta vetää keksipaketin ykkösellä alas. Ei voi pitää mitään vierasvaraa.