Miltä tuntuu olla luonnostaan isorintainen nainen?
Tarkoitan siis sellaisia, jotka ovat hoikkinakin isorintaisia. Eikö olekin ihanaa, kun voitte löytää helposti miehen ja seksikin on nautinnollista molemmin puolin? Itse olen pienirintainen (B75) nainen ja sen vuoksi olen ollut suurimman osan aikuiselämästäni selibaatissa ja sinkkuna muutenkin. Katselen joskus aikuisviihdettä ja samaistun niissä niihin miehiin, jotka hommailevat jonkun isotissisen naisen kanssa.
Oi sitä isorintaisuuden onnea ja sellaisen rengastaneen miehen onnea myös! En tule koskaan kokemaan samaa, kun geenini ovat heikot, mutta onneksi voin edes fantasioida. Mietin vain, miltäköhän tuntuu olla niin etuoikeutettu, että vartalo on luonnostaan seksikäs ja muutkin sen huomaavat päivittäin.
T. Pienirintainen ikisinkku
Kommentit (154)
Taas huomaan isorintaisten häpäisy-yrityksiä tässä ketjussa. Miehet tunkemassa mulkkujaan niiden väliin, missä todellisuudessa miehet täällä kulkevat ympäriinsä alasti. En ole valinnut geenejä, joiden ansiosta olen isorintainen, silikoneja en ottaisi. No vaikka on tissihikeä välillä (ei ole kipuja niskassa tms. eikä vaikeuksia nukkua), en menisi leikkauttamaan pienemmiksi. Tuntuu, että jotta tässä keskustelussa tulisi hyväksytyksi isorintaisena, pitäisi haukkua itseään ja itkeä kohtaloaan.
Ööö kyllä seksissä on muutaki ku rinnat :'DDDD !??!?
Mut siis niin, eli siis just katoin yhden tutun kuvaa, kun hän on isorintainen ja hoikka, ja en tiedä oliko käynyt pienennysleikkauksessa vai oliko jotkut super litistävät liivit, mut ku katoin uutta kuvaa niin olin ihan että mitä ihmettä, että nainen nuoreni ehkä 10 vuotta pienempien rintojen kanssa. :D Isot rinnat tuo helposti sellasen vanhemman vaikutelman ulkonäköön ja vaikka ois hoikka niin saattaa näyttää paljon isommalta. Sirous katoo yleensä.
Ja isojen rintojen kanssa must just täytyisi olla isompi alakroppakin, muuten on välillä vähän hassun näköstä. :)
Vierailija kirjoitti:
Mut siis niin, eli siis just katoin yhden tutun kuvaa, kun hän on isorintainen ja hoikka, ja en tiedä oliko käynyt pienennysleikkauksessa vai oliko jotkut super litistävät liivit, mut ku katoin uutta kuvaa niin olin ihan että mitä ihmettä, että nainen nuoreni ehkä 10 vuotta pienempien rintojen kanssa. :D Isot rinnat tuo helposti sellasen vanhemman vaikutelman ulkonäköön ja vaikka ois hoikka niin saattaa näyttää paljon isommalta. Sirous katoo yleensä.
Ja isojen rintojen kanssa must just täytyisi olla isompi alakroppakin, muuten on välillä vähän hassun näköstä. :)
Ei tarvitse olla, mikä sinä olet sanelemaan. Hoikka vartalo, jossa on isohkot rinnat, on harvinaisempi ja ei millään muotoa ruma tai huono. Kiva pilkata meitä isorintaisia, ainoastaanko sirot, pienirintaiset naiset ovat naisellisia? On naisellisia naisia, jotka eivät todellakaan ole hentoisia.
Vierailija kirjoitti:
Taas huomaan isorintaisten häpäisy-yrityksiä tässä ketjussa. Miehet tunkemassa mulkkujaan niiden väliin, missä todellisuudessa miehet täällä kulkevat ympäriinsä alasti. En ole valinnut geenejä, joiden ansiosta olen isorintainen, silikoneja en ottaisi. No vaikka on tissihikeä välillä (ei ole kipuja niskassa tms. eikä vaikeuksia nukkua), en menisi leikkauttamaan pienemmiksi. Tuntuu, että jotta tässä keskustelussa tulisi hyväksytyksi isorintaisena, pitäisi haukkua itseään ja itkeä kohtaloaan.
Näitä on säännöllisesti. Minulla on upeat, suuret rinnat, joita en vaihtaisi mihinkään. Olen myös säästynyt kaikilta haitoilta, joita näissä keskusteluissa luetellaan, poislukien se, että liivit maksavat hirveästi. Mutta hyvästä kannattaa maksaa.
Yksi poikkeuksellisen riitaisa keskustelu on jäänyt mieleen absurdiutensa vuoksi. Minulle yritettiin sitkeästi selittää, miten kamalat rintani todellisuudessa ovat. Kun sanoin, että yksikään mies ei ole valittanut, mutta jokainen heistä on ollut onnessaan päästyään koskemaan näihin, kommentti kuului: he ovat säälineet sinua ja valehdelleet, vaikka oikeasti heitä on oksettanut.
:D
Vierailija kirjoitti:
Tällästä täyttä hevonpaskaa kirjottelee yleensä sellainen, joka ei ole laisinkaan tyytyväinen omiin rintoihinsa. On se vaan jännä, miten multa 33-vuotiaalta kysytään edelleen joka kerta henkkarit jopa silloin kun ostan vain veikkausarvan. Omalla äidillä ollut aina pienet rinnat, jopa sairaalloisen ylipainoisenakin, ja siksi on halveksunut mun isoja rintoja ja käski mua jo teini-iässä pitämään niitä mahdollisimman piilossa. En todellakaan suostunut. Päätin pukeutua juuri samoihin vaatteisiin kuin pienirintaisetkin, enkä kadu.
Vähän kuin luonnostaa isokullisen miehen elo.
Ei tarvitse olla, mikä sinä olet sanelemaan. Hoikka vartalo, jossa on isohkot rinnat, on harvinaisempi ja ei millään muotoa ruma tai huono. Kiva pilkata meitä isorintaisia, ainoastaanko sirot, pienirintaiset naiset ovat naisellisia? On naisellisia naisia, jotka eivät todellakaan ole hentoisia.
-Siis saa olla mitä on. Mutta tossa otsikossa niin puolustettiin isoja rintoja, siksi sitten puolustin myös pienempiä, koska kyllä molemmissa on hyvät ja huonot puolet. Oon joskus ollut pienirintainen ja kyllä miehillä on aina ollu mun kanssa kivaa sängyssä - ja se ei itseasiassa oo liittyny mun rintoihin . Muutenkin mun rinnat on aika pieni osa seksiä ja mussa on mun mielestä tosi paljon muita hyviä puolia kun ne rinnat. En ainakaan itse haluaisi että rinnat olisi joku nro 1 asia miehelle mussa seksissä. :D Toki miehet on kiinnostuneita erilaisista vartalon muodoista - muistakin kun rinnoista - ainakin mulla on olleet, mutta en ainakaan itse tykkää olla mikään ruumiinkappale. :DD ja siis itse just tykkään jos nainen suht siron naisellinen mieluummin kun isohko kokoinen ja riippumatta rinnoista se sirous tekee musta naisesta naisellisemman, ei se rintojen koko. :) mut tää on mun mielipide.
Rinnat ovat vain yksi osa kehoani. En pidä siitä, että jotkut miehet (ainakin ollessani nuorempi) katsoivat mieluummin rintojani kuin kasvojani puhuessaan minulle. En minäkään miehen haarovälejä tuijota keskustelun aikana.
Jos itsetunto on kiinni rinnoista ja niiden koosta, kannattaa mennä yliopistoon opiskelemaan kunnon tutkinto. Siinä ne kyllä unohtuvat.
Olen kokoa 75g, kokoani ei löydy tavallisista kaupoista lainkaan. Nuorena jouduin käyttämään hirveitä liivejä, nyt on onneksi nettikauppoja, joissa on ihan nättejäkin tarjolla.
En pidä itsestäni, olen vaalea, isorintainen, äidillisen näköinen nainen. Vaikka harrastan paljon liikuntaa, en näytä sporttiselta. Kesämekossa näytän lähinnä lehmältä.
Vaatekokoni on 38, mutta on tosi vaikeaa löytää puseroita, jotka mahtuvat rinnan kohdalta kiinni ja ovat vyötäröltä sopivia. Jos pusero sopii rinnoista, se on mallia teltta muualta. Minulla on kapea lantio, olen ikävän etupainotteinen malli. En erityisesti pidä itsestäni, tuntuu, että menen tissit edellä joka paikkaan. Ihmiset tekee ulkonäön perusteella arvioita ihmisestä, ja minusta tuntuu, että en sovi siihen rooliin, johon minut laitetaan.
Ei normaalit naiset voi eikä haluakaan pukeutua niin kuin jotkut silikoniset instabeibit. Heitä katsoessaan saa takuulla väärän kuvan siitä, millaista luonnostaan isorintaisen naisen elämä on.
Vierailija kirjoitti:
nainen joka ulisee ettei saa miestä koska "tissit on liian pienet" on ihan yhtä säälittävä ja ärsyttävä kun nämä kilttisjauhajat ja i n c e lit. Siinä sulle syy. Hyväksy fakta, että oot vaan henkilönä v....n ärsyttävä ja typerä.
Haista kuule itse ja fakta on se että olet ap:ta paljon ärsyttävämpi ja typerämpi. Tulee selväksi jo näin lyhyellä kirjoituksella.
Kuntosalille kunnon jumppaa tekeen ja ryhti kuntoon niin niska kestää . on kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä on säännöllisesti. Minulla on upeat, suuret rinnat, joita en vaihtaisi mihinkään. Olen myös säästynyt kaikilta haitoilta, joita näissä keskusteluissa luetellaan, poislukien se, että liivit maksavat hirveästi. Mutta hyvästä kannattaa maksaa.
Yksi poikkeuksellisen riitaisa keskustelu on jäänyt mieleen absurdiutensa vuoksi. Minulle yritettiin sitkeästi selittää, miten kamalat rintani todellisuudessa ovat. Kun sanoin, että yksikään mies ei ole valittanut, mutta jokainen heistä on ollut onnessaan päästyään koskemaan näihin, kommentti kuului: he ovat säälineet sinua ja valehdelleet, vaikka oikeasti heitä on oksettanut.
:D
Vähän sama kuin rikkaat ei saa näyttää onnellisuuttaan köyhien edessä ettei kateus kasva liian suureksi. Ihan ymmärrettävää vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Isotissiset naiset, onko kivaa kun miehet haluavat työntää mulkkunsa niiden väliin? :D Jotkut miehet on aina mulkkuineen joka paikassa.
Eipä oo kukaan ehdottanut.
Tämä on nolo provo ja ap on mies.
Kerrohan ap meille oikeille naisille, minkä merkkisiä rintsikoita käytät, minkä ikäisenä sulla alkoi menkat, miltä se tuntui ja minkälainen kierto sulla on?
desi tissiä harmittaa oikeilla naisilla kun on vientiä
Ärsyttää olla isorintainen. Olen muutoin kokoa 38-40 ja kuten aikaisemmat kommentoijat ovat jo sanoneet, on vaikeaa löytää vaatteita mitkä ovat rinnoista ja muualta vartalosta sopivia. Jos rinnoista vaate on hyvä - on vaate teltta muualta ja näytän hemulilta.
Olisi ihanaa käyttää rintavakoa esitteleviä vaatteita, kuten monet pienirintaiset voivat tehdä "viattomasti" ja tyylikkäästi. Itsellä kyseiset vaatteet luovat perverssin vaikutelman, enkä tykkää muiden katseista rintoihini...
Kuppikokoni on F ja olen 160 cm pitkä.
Hyvällä itsetunnolla varustettu ja älykäs nainen, jolla nyt sattuu olemaan iso luonut, on kyllä parasta A-luokkaa.
H75, enkä ole löytänyt ainuttakaan hyvää asiaa suurista rinnoista.
Isorintaisena naisena saa ikävää huomiota sekä miehiltä että naisilta :(
Uoritellaan vaikka olisi telttamainen villapaita päällä. Käydään käsiksi tai vähintäänkin kommentoidaan:"Ompas tytöllä isot tissit!" (No tosiaan, niinpäs onkin. Kiitos ilmoituksesta, enpä ollut itse niiden kokoa huomannutkaan)
Pelkkää riesaa. Minulla on rinnat, jotka on gynen mukaan suurimmaksi osaksi maitorauhasta, ei rasvaa. Muuten olen erittäin hoikka. Huomio, jota miehiltä saan, ei ole missään määrin tervetullutta, sillä vihaan rintojani. Haluaisin olla ihan litteä. Vihaan rintojeni kokoa, painoa, hartiakipuja, sitä kuinka paidat ja takit venyvät edestä ja kohoavat. Tissihiki on täyttä totta ja öisin nukun rintsikat päällä siltä varalta, että joutuu vaikka tulipalon tms. takia äkkiä pihalle, enkä voisi olla ilman liivejä. Vihaan rintojani. Julkisella puolella en koon E75 vuoksi saa pienennysleikkausta, arvio on tehty. Yksityiselle ei ole varaa mennä. Haluaisin olla pieni B-kuppi.