Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuntuu olla luonnostaan isorintainen nainen?

Vierailija
08.04.2021 |

Tarkoitan siis sellaisia, jotka ovat hoikkinakin isorintaisia. Eikö olekin ihanaa, kun voitte löytää helposti miehen ja seksikin on nautinnollista molemmin puolin? Itse olen pienirintainen (B75) nainen ja sen vuoksi olen ollut suurimman osan aikuiselämästäni selibaatissa ja sinkkuna muutenkin. Katselen joskus aikuisviihdettä ja samaistun niissä niihin miehiin, jotka hommailevat jonkun isotissisen naisen kanssa.

Oi sitä isorintaisuuden onnea ja sellaisen rengastaneen miehen onnea myös! En tule koskaan kokemaan samaa, kun geenini ovat heikot, mutta onneksi voin edes fantasioida. Mietin vain, miltäköhän tuntuu olla niin etuoikeutettu, että vartalo on luonnostaan seksikäs ja muutkin sen huomaavat päivittäin.

T. Pienirintainen ikisinkku

Kommentit (154)

Vierailija
61/154 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hoikka isorintainen (luomu)

nainen on upea.

Onhan se.. itellä niinsanotut feikkitissit eli silikonit ja mielestäni (+muutaman asiaan perehtyneen miehen) mielestä ovat poikkeuksellisen upeat myöskin. Tuntuma ei ole sama vaikka hyvin luonnollisen näköiset ja mahdollisimman pehmeät laitettiin.

Kaipasin itse 3 imetyksen jälkeen ja täysin rinnattomana (nahkapussit jäi) tätä tunnetta mitä ap kuvaili että olis kunnon rinnat. Ei tämäkään siis huono vaihtoehto ole jos asia ihan todella vaivaa

Olen harkinnut tuota, mutta en koe olevani muutenkaan niin viehättävä, että ansaitsisin oikeastaan parisuhdetta tai kumppania. Mielestäni naisen täytyy olla jo valmiiksi aika nätti ja sellainen, että on jo onnistunut valmiiksi löytämään miehen, ennen kuin silikonirinnoissa on mitään järkeä. Olisin sitten vain silikonirintainen ja muuten ihan yhtä huono ja yksinäinen kuin nytkin olen.

Minussa on niin paljon epäkohtia, että rintojen korjaaminen vain melkeinpä osoittaisi sen seuraavan kohdan, joka vaatisi korjausta. Samalla ihailen teitä kauniita, mutta tiedän, etten mitenkään koskaan kykene saavuttamaan samaa.

T. Ap

Sinun ainoa ongelmasi on korvien välissä: huono itsetunto. Se estää sinua muodostamasta parisuhdetta. Suosittelen psykoterapiaa.

Rumuus on aiheuttanut sen huonon itsetuntoni. Elämänkokemukset. Pakit. Kaikki vastoinkäymiset. Sen tajuaa aika nopeasti, että pariutuminen ei ole mikään realistinen mahdollisuus juuri minulle. Se on niiden kauniimpien naisten juttuja.

T. Ap

Miksi siitä sitten tissejäsi syytät, jos kaikki on rumuuden aiheuttamaa? Paperipussi päähän vaan, niin saat kunnon menot.

Vierailija
62/154 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ns. isotissigeenit. Rinnat on keskimääräistä isommat suhteessa muuhun kroppaan. Ei ole mitään fyysistä haittaa ollut, eikä muutakaan erikoista vaikutusta. Jos näillä saa muilta ihmisiltä huomiota niin se on lähinnä negatiivista tai epämiellyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/154 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorintaisena luomuna vadtaan, että niistä on sekä erittäin paljon iloa että erittäin paljon haittaa. Voit itse miettiä millä saroilla.

Vierailija
64/154 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nainen on upea.

Onhan se.. itellä niinsanotut feikkitissit eli silikonit ja mielestäni (+muutaman asiaan perehtyneen miehen) mielestä ovat poikkeuksellisen upeat myöskin. Tuntuma ei ole sama vaikka hyvin luonnollisen näköiset ja mahdollisimman pehmeät laitettiin.

Kaipasin itse 3 imetyksen jälkeen ja täysin rinnattomana (nahkapussit jäi) tätä tunnetta mitä ap kuvaili että olis kunnon rinnat. Ei tämäkään siis huono vaihtoehto ole jos asia ihan todella vaivaa

Olen harkinnut tuota, mutta en koe olevani muutenkaan niin viehättävä, että ansaitsisin oikeastaan parisuhdetta tai kumppania. Mielestäni naisen täytyy olla jo valmiiksi aika nätti ja sellainen, että on jo onnistunut valmiiksi löytämään miehen, ennen kuin silikonirinnoissa on mitään järkeä. Olisin sitten vain silikonirintainen ja muuten ihan yhtä huono ja yksinäinen kuin nytkin olen.

Minussa on niin paljon epäkohtia, että rintojen korjaaminen vain melkeinpä osoittaisi sen seuraavan kohdan, joka vaatisi korjausta. Samalla ihailen teitä kauniita, mutta tiedän, etten mitenkään koskaan kykene saavuttamaan samaa.

T. Ap

Sinun ainoa ongelmasi on korvien välissä: huono itsetunto. Se estää sinua muodostamasta parisuhdetta. Suosittelen psykoterapiaa.

Rumuus on aiheuttanut sen huonon itsetuntoni. Elämänkokemukset. Pakit. Kaikki vastoinkäymiset. Sen tajuaa aika nopeasti, että pariutuminen ei ole mikään realistinen mahdollisuus juuri minulle. Se on niiden kauniimpien naisten juttuja.

T. Ap

Miksi siitä sitten tissejäsi syytät, jos kaikki on rumuuden aiheuttamaa? Paperipussi päähän vaan, niin saat kunnon menot.

Ei paperipussi päässä auta, kun ne rinnat on liian pienet ja peppu liian läski sekä lantio leveä.

Vierailija
65/154 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa kaikki isorintaiset kommentoijat ovat parisuhteessa ja joku kommentoinut mies on isorintaisen kanssa suhteessa. Ketjun ainoat sinkut ovat henkilöitä, joilla on kuppikooltaan pienet tai keskikokoiset rinnat.

Minä olen isorintainen, enkä ole suhteessa. Miehet ovat aina seksualisoineet rintojeni takia ja kohdelleet limaisesti ja pervosti. YKSIKÄÄN mies ei todellakaan ole kohdellut kuin ihmistä. Kiva kuitenkin, että moni muu rintava on löytänyt miehen, joka kunnioittaa ja arvostaa isoista rinnoista huolimatta.

Vierailija
66/154 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota, ihan noin auvoista ja yksinkertaista meidänkään elämä ei ole! 😂 Olen kyllä hoikka ja pienikokoinen, mutta hyvin isorintainen 70F ja tätä on meillä suvussa - kaikki naiset on enemmän tai vielä enemmän rintavia, mutta sirosäärisiä. Mitä hyötyä siitä on, niin on toki seksikästä, mutta mitä haittaa on, niin enemmän . Jossen jumppaa joka päivä hartiat ja niska on tuhannen jumissa eli rinnat painaa näin pienessä kropassa liikaa. Ja monessa urheilulajissa ne on tiellä ja esimerkiksi maratoonaria minusta ei tulisi ikinä, vaikka urheilullinen olen. Pitkät juoksulenkit ei toimi. Ja miehet puhuu usein minun rinnoille. Tosin olen ottanut siitä ilon irti. Keikailen ovelle rintsikoissa tai topissa vastaanottamaan pakettia ja se mies suunnilleen valuu kuolaa tms ne ilmeet. Ne on hauskaa. Monelle voisi myös olla äärimmäisen nöyryyttävää, pelottavaa ja ties mitä, mutta olen seksuaalisesti aktiivinen ja vähän pervo, niin en ajattele sitä niin. Ja yläosan ja alaosan eriparisuus vaikuttaa vaateostoksilla, joku haalari tms no way.

Mutta jos haluat muhkeat rinnat, niin ei muuta kuin leikkaukseen. Rasvansiirrolla rintoihin saat kupin suuremmat ja silikoneissa ei paljon rajaa ole.

Vierailija
67/154 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nainen on upea.

T. Ap

T. Ap

Ei paperipussi päässä auta, kun ne rinnat on liian pienet ja peppu liian läski sekä lantio leveä.

...ja millä ihmeen avuilla sen kumppanin siltikään saisin? En edes koskaan ole sellaisessa tilanteessa, että joku haluaisi jotain fyysisempää kanssani. Osa maailman ihmisistä on vain niitä, jotka eivät kelpaa kenellekään. Myönnän, että olen sellainen. En kiinnosta ketään: en naisia, enkä miehiä. En minkään ikäisiä. Olen täysin persona non grata. Evoluution häviäjä. L u u s e r ipoloinen olen ja itsesääli antaa hyvin laihaa lohtua elämääni. Se fantasiointi lohduttaa itse asiassa paljon enemmän minua.

T. Ap

Vierailija
68/154 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, en tiedä missä maailmassa ap elää mutta itse olen ainakin selibaatissa.. ne rinnat yhtään mitään vaikuta. Huoh.

Vierailija
69/154 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä miespuoleinen AP haaveilee isotissisestä tyttöystävästä. Teksti-analysaattorin (tekoäly) mukaan aloittajan kirjoitus on 87% todennäköisyydellä miehen kirjoittama.

No todellakin on mies, ja vieläpä huono ja läpinäkyvä provo.

Vierailija
70/154 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienirintanen nainen taas yrittää saada miehet haukkumaan isorintaiset lyttyyn. Ap, tiedät itsekin, että miehet tykkäävät enemmän pienirintaisista. Olen itse joutunut olemaan selibaatissa jo pidempään mun isojen rintojen takia, vaikka olen hyvin seksuaalinen nainen. Selibaatissa eläminen on mulle yhtä helvettiä, mutta en voi harrastaa seksiä, koska en ole koskaan uskaltanut enkä tule koskaan uskaltamaan harrastamaan seksiä ilman rintaliivejä.

N21

Vierailija
71/154 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isorintainen sinkku, miehet ovat suhteessa arvostelleet rintojani (yhden mielestä liian roikkuvat, toisen mielestä isot rinnat eivät ole hyvät), olen saanut myös myönteistä palautetta. Mutta ei niillä parisuhteeseen pääsemisen kannalta taida olla juuri merkitystä. Ei ole niska- tms. kipuja, en pidä juoksemisesta joka tapauksessa, niin eivät haittaa (olen roteva ja isoluinen, en juoksijatyyppiä, uinnista pidän). Ärsyttää välillä ilman rintsikoita ollessani (kotona) tissihiki, joskus miehet ovat käyneet käsiksi baarissa (ennen hei-sanaa edes ja luvatta joka tapauksessa). Jotkut vaatteet näyttävät paremmalta päälläni kuin pienirintaisilla, sen voin myöntää, toisaalta tarvitsen aina rintsikoita ihmisten ilmoilla ollessani. Näihin olen tottunut ja näillä mennään. 

Vierailija
72/154 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienirintanen nainen taas yrittää saada miehet haukkumaan isorintaiset lyttyyn. Ap, tiedät itsekin, että miehet tykkäävät enemmän pienirintaisista. Olen itse joutunut olemaan selibaatissa jo pidempään mun isojen rintojen takia, vaikka olen hyvin seksuaalinen nainen. Selibaatissa eläminen on mulle yhtä helvettiä, mutta en voi harrastaa seksiä, koska en ole koskaan uskaltanut enkä tule koskaan uskaltamaan harrastamaan seksiä ilman rintaliivejä.

N21

Ei pidä paikkaansa, vaan haluaisin olla isorintainen ja olisi kiva hehkuttaa vähän aihetta ja miettiä erilaisia kokemuksia aiheen ympäriltä. Moni mies haluaa isorintaisen naisen, mutta silikonitkaan eivät kelpaa eli oon vähän heikossa tilanteessa tuon asian suhteen itse.

T. Ap

Vierailija
73/154 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin, kun olin nuorena ja olen edelleenkin isorintainen vaikka rinnat pienennetty ja kohotettu. Se on vaan niin siistiä. Silikonipalleroista en tykkää kenelläkään naisella, mutta esim. Hyvin hoikalle ja erityisesti vanhemmalle naiselle laitetut sopivan kokoiset lättyjenkohotusrinnat ovat ihan jees. Sillai, etteivät hypi silmille vaan vartalo näyttää sopusuhtaiselta.

Vierailija
74/154 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kuulostaa provolta, mutta siltä varalta jos onkin aito, lohdutan että olen isorintainen (E-kuppikoko) ja yli 30v asti vielä melko hoikka ja kiinteärintainen, mutta eipä silti löytynyt elämänkumppania ja seksipuolikin jäänyt vähiin. Ei se tisseistä kiinni ole. Olen aina pyrkinyt mieluummin välttämään huomiota, koska ei niillä ainakaan mitään mukavaa huomiota saa. Onneksi olen välttynyt ahdistelulta, mutta kommentointia olen saanut kuulla kaiken ikäni. Millä ihmeen perusteella ihmiset (miehet) kokevat aiheelliseksi kommentoida, että on "isot tissit"? Niin kuin en sitä itse tietäisi.

Istuvia vaatteita on vaikea löytää, koska rintavarustus saa kaiken näyttämään teltalta yllä, syvä kaula-aukko on törkeän antavan näköinen ja korkea kaulus ylikorostaa rintoja toisella tavalla. Lisäksi kunnolliset ja kauniit rintaliivit maksavat maltaita. Rinnat ovat tiellä harrastaessa, nukkuessa, ja melkein mitä tahansa tehdessä. Juostessa ihan painajaista, eivätkä mitkään urheiluliivit riitä. Niskat ovat jumissa ja selkä kipeytyy.

En ole hävennyt tai inhonnut rintojani, mutta elämä olisi huomattavasti helpompaa, jos ne olisivat pienemmät. Jos saisin valita, joku maksimissaan C-kuppikoko olisi oikein hyvä.

Vierailija
75/154 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä miespuoleinen AP haaveilee isotissisestä tyttöystävästä. Teksti-analysaattorin (tekoäly) mukaan aloittajan kirjoitus on 87% todennäköisyydellä miehen kirjoittama.

No todellakin on mies, ja vieläpä huono ja läpinäkyvä provo.

En ole mies. Olen ruma pienitissinen nainen. Välillä mietin ajatusleikkinä, miltä tuntuisi olla isorintainen nainen tai jopa hyvinvarustettu mies. Olisi jänskää kokea sellainen tilanne vaikka päivän ajan, miksei pidempäänkin.

T. Ap

Vierailija
76/154 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on jo liian isot rinnat miesten makuun. Olen isorintasena naisena usealta mieheltä kysynyt eniten heidän mieleen olevaa kuppikokoa ja lähes kaikki vastasivat 70A. Loput 70B.

Vierailija
77/154 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on käynyt tuuri geenilotossa, mutta siihen se sitten jääkin. Olen pieni ja siro rakenteinen, tosi kapea vyötärö. Mutta myös tiimalasi. Hyvä lantio ja isot rinnat suhteessa vartaloon. Toki sitä nauttii seksistä enemmän, kun on itsevarmuutta omasta vartalosta. Mutta sitä voi olla, vaikka ei olisikaan täydellinen. Lisäksi keräät takuulla ne ulkonäkökeskeiset miehet ympärille. Eikä muuten istuvien vaatteiden löytäminen ole helppoa. Jos vedän hupparin päälle, sinne häviää kaikki muodot. Hyvien urheiluliivien löytäminen on lähes mahdotonta. Mitta rintojen alta on pieni, mutta joku XS koko ei taas riitä tisseihin.

Ja olen ollut sinkku jo pari vuotta. Tasan yhdet oikeat treffit takana. Seksiseuraa toki löytyy, mutta pikkuhiljaa alkaa kaipaamaan muutakin. Toki itsekään en aktiivinen ole ollut sen suhteen ja näin korona aikaan ei juuri muita ihmisiä tapaa.

Vierailija
78/154 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ulottuvuudessa pienirintaiset naiset elää kun kuvittelevat miesten pitävän isoista rinnoista? Oletteko ihan sekasin? Ettekö voisi nyt jo vihdoin ymmärtää, että jokainen mies ottaisi mielummin pienirintaisen kuin isorintaisen. Asia on loppuunkäsitelty.

Vierailija
79/154 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla on jo liian isot rinnat miesten makuun. Olen isorintasena naisena usealta mieheltä kysynyt eniten heidän mieleen olevaa kuppikokoa ja lähes kaikki vastasivat 70A. Loput 70B.

Tuosta tulee mieleeni sellainen, että joko a) yrittivät mielistellä tai b) eivät tunne kuppikokomäärityksiä.

Ainakin ne harvat miehet, jotka joskus aiemmin ovat ottaneet asian puheeksi kanssani, olivat kaikki isojen rintojen perään (mieluiten yhdistettynä pieneen takapuoleen) ja yksi heistä oli niin kohtelias, että antoi muka ymmärtää, että kelpaisin tällaisena kuin olen.

T. Ap

Vierailija
80/154 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ulottuvuudessa pienirintaiset naiset elää kun kuvittelevat miesten pitävän isoista rinnoista? Oletteko ihan sekasin? Ettekö voisi nyt jo vihdoin ymmärtää, että jokainen mies ottaisi mielummin pienirintaisen kuin isorintaisen. Asia on loppuunkäsitelty.

Miksi ihmeessä heteromies haluaisi pienirintaisen naisen mieluummin kuin muodokkaan ja isorintaisen? Ne kaikkein pienimmät ja litteimmät rinnat muistuttavat jo melkein sirorakenteisen miehen rintakehää.