Miltä tuntuu olla luonnostaan isorintainen nainen?
Tarkoitan siis sellaisia, jotka ovat hoikkinakin isorintaisia. Eikö olekin ihanaa, kun voitte löytää helposti miehen ja seksikin on nautinnollista molemmin puolin? Itse olen pienirintainen (B75) nainen ja sen vuoksi olen ollut suurimman osan aikuiselämästäni selibaatissa ja sinkkuna muutenkin. Katselen joskus aikuisviihdettä ja samaistun niissä niihin miehiin, jotka hommailevat jonkun isotissisen naisen kanssa.
Oi sitä isorintaisuuden onnea ja sellaisen rengastaneen miehen onnea myös! En tule koskaan kokemaan samaa, kun geenini ovat heikot, mutta onneksi voin edes fantasioida. Mietin vain, miltäköhän tuntuu olla niin etuoikeutettu, että vartalo on luonnostaan seksikäs ja muutkin sen huomaavat päivittäin.
T. Pienirintainen ikisinkku
Kommentit (154)
Minä luulin nuorena olevani pienirintainen nainen. Urheiluharrastus teki lihaksia takapuoleen eikä rinnatkaan olleet laihuuden vuoksi kovin suuret.
Myöhemmin huomasin että kerään rasvaa nimenomaan rintoihin ja peppu on pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla on jo liian isot rinnat miesten makuun. Olen isorintasena naisena usealta mieheltä kysynyt eniten heidän mieleen olevaa kuppikokoa ja lähes kaikki vastasivat 70A. Loput 70B.
Tuosta tulee mieleeni sellainen, että joko a) yrittivät mielistellä tai b) eivät tunne kuppikokomäärityksiä.
Ainakin ne harvat miehet, jotka joskus aiemmin ovat ottaneet asian puheeksi kanssani, olivat kaikki isojen rintojen perään (mieluiten yhdistettynä pieneen takapuoleen) ja yksi heistä oli niin kohtelias, että antoi muka ymmärtää, että kelpaisin tällaisena kuin olen.
T. Ap
Miehillä ei ole mitään käsitystä miltä mikäkin kuppikoko näyttää. Kuvittelevat, että D on jo jätti-iso vaikka se on (pienehkö) keskikokoinen. Kun mies puhuu A-kupin rinnoista, todellisuudessa mielessä vähintään C-kupit..
Kohtuus kaikessa. C kuppiini olen tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla on jo liian isot rinnat miesten makuun. Olen isorintasena naisena usealta mieheltä kysynyt eniten heidän mieleen olevaa kuppikokoa ja lähes kaikki vastasivat 70A. Loput 70B.
Tuosta tulee mieleeni sellainen, että joko a) yrittivät mielistellä tai b) eivät tunne kuppikokomäärityksiä.
Ainakin ne harvat miehet, jotka joskus aiemmin ovat ottaneet asian puheeksi kanssani, olivat kaikki isojen rintojen perään (mieluiten yhdistettynä pieneen takapuoleen) ja yksi heistä oli niin kohtelias, että antoi muka ymmärtää, että kelpaisin tällaisena kuin olen.
T. Ap
Miehillä ei ole mitään käsitystä miltä mikäkin kuppikoko näyttää. Kuvittelevat, että D on jo jätti-iso vaikka se on (pienehkö) keskikokoinen. Kun mies puhuu A-kupin rinnoista, todellisuudessa mielessä vähintään C-kupit..
Totta! Miehet elävät jossain teiniajoissa ilman käsitystä oikeasta elämästä.
Yks asia mihin olen tyytyväinen kropassani on rinnat. Kaksi lasta imetetty, ei roiku mutta ihan hyvät tissit ovat. Ei a eikä E.
Onko tää äitihullun uusi aluevaltaus? samanlaista jankkaamista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Mistä tuollaisia miehiä löytyy? Olen E-kuppinen mutta kaikki miehet joiden kanssa olen ollut ovat olleet enemmän isojen peppujen perään kuin rintojen, vaikka olen itse aika lättäpeppuinen. Rintani eivät ole kiinnostaneet edes sängyssä.
Inhottavaa kun miehiä pitää kokoajan hätistellä pois ympäriltä!
Vierailija kirjoitti:
Onko tää äitihullun uusi aluevaltaus? samanlaista jankkaamista
Ei (=en) ole sama. Tämä on itsellenikin uusi aluevaltaus. Harvemmin oon tehnyt tisseistä aloituksia. 🙂
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Mistä tuollaisia miehiä löytyy? Olen E-kuppinen mutta kaikki miehet joiden kanssa olen ollut ovat olleet enemmän isojen peppujen perään kuin rintojen, vaikka olen itse aika lättäpeppuinen. Rintani eivät ole kiinnostaneet edes sängyssä.
Ehkä ruoho on vain vihreämpää aidan takana. Ne mun miestuttavuuteni puolestaan eivät välittäneet muodokkaasta pepusta, vaan yksi oli suorastaan poikkeuksellisen kapean lantion ja pienen ja litteän/tiukan pepun perään.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Inhottavaa kun miehiä pitää kokoajan hätistellä pois ympäriltä!
Tasan eivät käy onnen lahjat. Minusta ei ole koskaan kiinnostunut kukaan, ainakaan sen jälkeen, kun täytin 20 vuotta. Paino pysyi samana (oon ollut aina hoikka), ehkä ihan tosi nuoren näköisenä siis vain olisin kelvannut, mutta vähänkin aikuisempana ja omalla minitissikropalla => miehiä en kiinnosta ja vielä vähemmän naisia.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Hirveetä. Miehet ei nää muuta kuin kävelevät tissit, mitkään vaatteet ei istu hyvin, aikoinaan ei saanut edes kunnollisia liivejä kun ei ollut missään marketissa kokoa 70L tms. Tissit roikkuu navassa vaikka on nuori. Ei minkäänlaista uskottavuutta, on ainoastaan vain läjä lolloa aivan kaikille. Likkua ei pysty, niska ja selkä paskana koko ajan, yöllä tissit yrittää tukehduttaa, älä edes haaveile juoksusta.
Parasta ikinä on rintojen pienennysleikkaus. Hallelujah nykylääketieteelle.
Miten tyhmä on nainen, joka maksaa siitä että hänen arvokkaimmat assettinsa tuhotaan?
M37
Se on ehkä vittumaisinta kun naisen pitäisi kaikintavoin muistuttaa esiteiniä tai jopa ihan suoraan lasta. Pitää olla mahdollisimman pienet rinnat, mahdollisimman kapea lantio ja vielä sen lisäksi mahdollimman lyhyt... ja minä kun en ole mitään noista..
En osaa sanoa. Mutta tunnen 3 isorintaista. Kaikki kärsivät rinnoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Pienirintanen nainen taas yrittää saada miehet haukkumaan isorintaiset lyttyyn. Ap, tiedät itsekin, että miehet tykkäävät enemmän pienirintaisista. Olen itse joutunut olemaan selibaatissa jo pidempään mun isojen rintojen takia, vaikka olen hyvin seksuaalinen nainen. Selibaatissa eläminen on mulle yhtä helvettiä, mutta en voi harrastaa seksiä, koska en ole koskaan uskaltanut enkä tule koskaan uskaltamaan harrastamaan seksiä ilman rintaliivejä.
N21
Tee nänniaukot ;)
Isotissiset naiset, onko kivaa kun miehet haluavat työntää mulkkunsa niiden väliin? :D Jotkut miehet on aina mulkkuineen joka paikassa.
Itselläni oli jo ala-asteella 5-6 luokalla isoimmat rinnat. Yläasteella sama. Taisi olla yksi tyttö minua vanhempi jolla oli suuremmat rinnat. Huomiota todellakin sai, ja kutsuttiin minua tissi-(Nimeni)
Ylä-asteella huomio oli kivaa, pidin avonaisia toppeja jne. Myöhemmin ajatusmaailmani muuttui, enkä enää yritä näyttää rintojani mihinkään suuntaan.
Olen 160cm ja kokoni on 70G. Olen aika pieni muutenkin. Nykyään en pidä rinnoistani erityisesti, hyvät istuvat rintaliivit päällä näytän kyllä hyvältä tiukan paidan kanssa. Löysiä paitoja ei voi pitää, kun näyttää lihavalta..
Pienennysleikkausta olen suunnitellut.
Tähän on johtanut niska/hartia ja jopa alaselkä-kivut. Pääkipua myös, mutta en varmaksi voi sanoa mistä se johtuu.
Talvitakkeja on mahdoton löytää, että istuisi rinnoista hyvin, ilman, että alaosa on hirveän telttamainen ja näyttäisi Michelin-ukolta.
Ei voi olla ilman rintaliivejä(paitsi kotona), koska roikkuvat kuitenkin jonkun verran ja painoakin rinnoista löytyy.
Juosta ei voi, sattuu liikaa.
Kyljellään ei kunnolla voi olla, kun rinnat liiskaantuu inhottavasti yhteen.
Mahalla ei voi nukkua, kun rinnat tiellä.
Ongelmia siis riittää. Töissä saan inhottavia kommentteja, mutta ne nyt ovat pienin paha eikä minua kiinnosta.
Miehen käteensopivat haluaisin, ja myös sen kokoiset, että voisi ostaa liivinsä esim h&m:ästä.
Se on toki myös totta, että jotkut vaatteet saavat minut näyttämään todella seksikkäältä rintojen kanssa, ja vähän mietityttänyt kaduttaisiko leikkaus jälkeenpäin. En tiedä.
Mutta pinnallisuus hyvä unohtaa, ja miettiä mikä on oikeasti hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Ehkä ruoho on vain vihreämpää aidan takana. Ne mun miestuttavuuteni puolestaan eivät välittäneet muodokkaasta pepusta, vaan yksi oli suorastaan poikkeuksellisen kapean lantion ja pienen ja litteän/tiukan pepun perään.
T. Ap
eli lapsista kiinnostuneet? ja jääneet lapsen tasolle. Miehisiä miehiä kiinnostaa takapuoli, lyhyitä ja pienimunaisia tissit. Jostain syystä menee noin. Miehistöä itsevarmat ukot ei ole pokeriippuvaisia toisin kuin tissimiehet. Huomaa keitä hengaa huippumallien kanssa ja ketkä ö pokeleffan tähtien..
Kyllähän se kipinä syttyy ihan muusta kuin rinnoista. On niitä toki mukava katsella.
Ap oikeasti. Sun kannattaisi myös tajuta, että miehille sillä rintojen terhakkuudella on eniten merkitystä ja hyvin harvoin isorintasella on pystyt rinnat, pienirintasella taas usein on ne pystyt rinnat ja siinä on se syy, miksi miehet niin usein pitävät paljon enemmän pienistä.